ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

بررسی خودرو فولکس واگن پاسات

کمپانی فولکس واگن اولین بار در اواسط دهه‌ی ۳۰ میلادی به دستور آدولف هیتلر تاسیس شد و هدف آن تولید خودرویی بود که تمام اقشار جامعه توانایی استفاده از آن را برای کارهای روزمره داشته ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۸ تیر ۱۳۹۸ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

کمپانی فولکس واگن اولین بار در اواسط دهه‌ی ۳۰ میلادی به دستور آدولف هیتلر تاسیس شد و هدف آن تولید خودرویی بود که تمام اقشار جامعه توانایی استفاده از آن را برای کارهای روزمره داشته باشند. آغاز به کار این شرکت با موفقیت بسیاری همراه بود تا اینکه جنگ‌های جهانی شروع شد؛ در نهایت اوج دوران موفقیت این شرکت را می‌توان دهه ۶۰ میلادی دانست. دوره پرافتخار بعدی شرکت بین سال‌های ۱۹۹۱ تا ۲۰۰۰ میلادی به دلیل تاسیس خط تولید در کشورهایی مانند روسیه ترکیه و غیره است. این کمپانی خودروهای بسیاری را تولید کرده که یکی از پرفروش‎ترین آن‌ها فولکس واگن پاسات است.

اطلاعات مختلفی مثل: مصرف سوخت، کیلومتری که می‌توانید با خودرو حرکت کنید، ساعت، میانگین سرعت، میزان دمای روغن موتور، نویگیشن، دیدن آهنگی که در حال پخش شدن است را می‌توانید در پشت آمپر مشاهده کنید و یا تنظیمات خود را وارد کنید. نکته جالب این قسمت این است که می‌توانید در نمایش کیلومترها تغییراتی ایجاد کنید؛ در واقع می‌توانید حالت‌های مختلفی را انتخاب کنید: مدل کلاسیک را داریم که حالت عقربه‌ای دارد و هیچ دنده‎ای را نشان نمی‎دهد، می‎توان دنده و سرعت را دید، مصرف سوخت و میزان بنزین موجود در باک را به شما می‎گوید، میزان مصرف سوخت لحظه‎ای، نویگیشن، فاصله از سطح دریا به صورت متر و قطب نما نمایش داده می‎شود. علاوه بر این‎ها اگر درهای خودرو باز باشد در این صفحه نمایشگر به شما نشان داده می‌شود و سیستم اتوپارک که فعال می‌شود یا خیر هم نشان داده می‌شود و هنگامی که خودرو را خاموش می‌کنید اطلاعات مختصری در مورد سفری که داشته‌اید به شما نمایش می‌دهد.

سیستم تهویه خودرو فولکس واگن پاسات بصورت سه کاناله است و در کنار کلیدهای موجود برای تنظیم آن می‌توانید از طریق صفحه نمایشگر لمسی هم آن را تنظیم کنید. تهویه عقب خودرو را هم می‌توانید از جلو تنظیم کنید البته برای سرنشینان عقب هم دکمه تنظیم وجود دارد؛ گرچه می‎توانید سیستم تهویه عقب را قفل کنید تا سرنشینان عقب نتوانند تغییری در دمای مربوط به خود ایجاد کنند. در صفحه نمایشگر یک دکمه وجود دارد که با فشردن آن گرمکن و سردکن به طور هم زمان روی صفحه نمایش داده می‎شوند و شما هر کدام را که بخواهید انتخاب می‌کنید؛ البته می‌توانید به صورت هم زمان گرم و سرد را با هم انتخاب کنید. دوربین ۳۶۰ درجه خودرو هم به صورت دو بعدی و هم سه بعدی قابلیت نمایش دارد و کیفیت بسیار بالایی دارد. روی داشبورد بالای صفحه نمایشگر یک ساعت ساده اما کلاسیک مشاهده می‎کنید.

این خودرو دارای موتور ۱.۸ لیتری توربو شارژ ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ دیفرانسیل جلو با جعبه دنده هفت سرعته دو کلاچه است که ۱۸۰ اسب بخار قدرت در ۵۸۰۰ دور در دقیقه و گشتاور ۲۴۹ نیوتن متر در ۱۲۵۰ دور در دقیقه تولید می‌کند. حداکثر سرعت آن ۲۳۲ کیلومتر در ساعت است و شتاب ۰ تا ۱۰۰ آن در ۷.۹ ثانیه به دست می‌آید. وزن این خودرو ۱۴۸۰ کیلوگرم، فاصله بین دو محور آن ۲۷۹۱ میلی متر و ابعاد این خودرو شامل: ۴۷۶۷ میلی متر طول، ۱۸۳۲ میلی متر عرض و ۱۴۷۶ میلی متر ارتفاع می‌باشد. مصرف سوخت داخل شهر این خودرو در هر ۱۰۰ کیلومتر ۷.۱ لیتر، مصرف سوخت خارج از شهر در هر ۱۰۰ کیلومتر ۴.۹ لیتر و مصرف سوخت ترکیبی در هر ۱۰۰ کیلومتر ۵.۷ لیتر است. این خودرو دارای ۵ ستاره ایمنی از سازمان EuroNCap  می‎باشد.

با توجه به اینکه سایت دیوار هم اکنون بزرگ‎ترین بستر درج آگهی رایگان خودرو به شمار می‌رود برای خرید و فروش خودرو فولکس واگن پاسات به آگهی‎های بخش خرید خودرو مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی