ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

سیستم رزرو نوبت اینترنتی آرایشگاه های زنانه و مراکز اسپا آریسته

اگر به مبحث رزرو وقت آرایشگاه ها و یا مراکز اسپا فکر کرده باشید، قطعا می دانید که در حال حاضر دو راه پیش روی شما قرار دارد، یا باید به سالن مد نظر خود ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۲ تیر ۱۳۹۸ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اگر به مبحث رزرو وقت آرایشگاه ها و یا مراکز اسپا فکر کرده باشید، قطعا می دانید که در حال حاضر دو راه پیش روی شما قرار دارد، یا باید به سالن مد نظر خود مراجعه کرده و وقت خود را ثبت کنید و یا در نهایت باید تلفنی نوبت رزرو کنید. در چنین مواردی محدودیت هایی پیش روی شما خواهد بود که قطعا پس از مراجعه نیز ممکن است باعث ایجاد مشکلاتی همچون عدم اطلاع دقیق از قیمت ها، کیفیت خدمات، عدم شناخت متخصصی که قرار است به شما خدمات خود را ارائه کند و یا مسائلی مرتبط با فضای سالن و ... شود.

یکی از راه هایی که به تازگی پیش روی مشتریان قرار گرفته است رزرو آنلاین نوبت بوده که فرد به سادگی می تواند پس از ثبت نام در سیستم مربوطه وارد پنل کاربری خود شده و از میان تعداد زیادی سالن زیبایی و مراکز اسپا بهترین مرکزی را که از نظر قیمتی و مسافت با شرایط او سازگاری بیشتری دارد انتخاب کند. در چنین شرایطی بدون اتلاف وقت می توان از تمامی قیمت ها به سادگی اطلاع پیدا کرد و با بررسی عکس های سالن، نمونه های کارهای انجام شده و استفاده از نظرات کلیه کاربرانی که از مرکز مد نظر استفاده کرده اند بهره برد.

از آریسته بیشتر بدانید!

آریسته اولین وب سایت ارائه خدمات در حوزه رزرو سالن زیبایی ( خدمات آرایشگاه زنانه و اسپا) به صورت آنلاین بوده که با ایجاد بستری مناسب تحت وب توانسته خدمات خود را به کاربران و علاقمندان به خرید و رزرو های اینترنتی سالن های زیبایی ارائه کند. آریسته، سادگی در رزرو نوبت و صرفه جویی در زمان همراه با تضمین کیفیت خدمات ارائه شده و پشتیبانی کامل در تمام مراحل رزرو را اساس کار خود قرار داده و از این طریق کمک کرده تا کاربران بتوانند به ساده ترین شیوه و با اطمینان کامل رزرو نوبت آرایشگاه و یا مرکز اسپای خود را در نزدیکترین نقطه به محل زندگی خود انجام دهند.

در سیستم نوبت دهی آنلاین آرایشگاه و مراکز اسپا آریسته می توان به سادگی نظر خود را ثبت کرده و از نظرات کاربران دیگر استفاده کرد. همچنین در این سیستم،  به سادگی نوع خدمات و متخصصی که علاقمند هستید تا خدمات مد نظر را برایتان انجام دهد نیز قابل انتخاب خواهد بود. آریسته یک سیستم آنلاین نوبت دهی دقیق و کارآمد است که به سادگی و بدون اتلاف وقت کمک می کند تا یک نوبت دهی اینترنتی لذت بخش را تجربه کنید.

همچنین در صورتی که علاقه مند به دنبال کردن جدیدترین های دنیای آرایش، زیبایی و مد روز هستید مجله آریسته مرجعی کامل برای شما است و به شما در متفاوت بودن با دیگران کمک میکند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی