ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

راهنمای سفر تابستانه به جذاب‌ترین شهر‌های ساحلی دنیا

تابستان بهترین فرصت برای سفر به شهرهای ساحلی است و بهترین خوش گذرانی‌ها را در شب‌های دلچسب تابستان و کافه و رستوران‌های این شهر‌های ساحلی تجربه می‌کنید. سه مقصدی که بهترین هتل‌های دنیا را دارند ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

تابستان بهترین فرصت برای سفر به شهرهای ساحلی است و بهترین خوش گذرانی‌ها را در شب‌های دلچسب تابستان و کافه و رستوران‌های این شهر‌های ساحلی تجربه می‌کنید.

سه مقصدی که بهترین هتل‌های دنیا را دارند دبی و آنتالیا هستند که البته نرخ های متفاوتی نسبت به هم دارند. در ادامه به اطلاعاتی در این مورد می‌پردازیم.

سفر به سواحل درخشان مدیترانه با تور آنتالیا

تور آنتالیا سفر به جنوبی‌‌ترین بخش ترکیه است، این شهر زیبای گردشگری با آب و هوایی بسیار خوب که مخصوص گردش و خوش گذرانی در تابستان زیر‌ساخت‌های خوبی دارد، در سفر به آنتالیا بهترین کار رزرو هتل‌های چهار ستاره خوب و پنج ستاره است، معمولا هتل‌های پیشنهادی آژانس آل و یو‌آل هستند و در مدت زمان یک هفته اقامت در هتل می‌توانید از وعده‌های غذایی و نوشیدنی هتل استفاده کنید.

بهتر است در انتخاب هتل به نزدیکی محل هتل به ساحل توجه کنید تا هر زمان که مایل بودید به راحتی به ساحل بروید و آفتاب بگیرید و تنی به آب بزنید.

البته برای دوست داران هیجان و تفریح نیز در سواحل عمومی مثل کنیالتی و پارک‌های آبی امکانات تفریحی خوبی نیز فراهم است، بزرگترین تم پارک ترکیه لند اف لجندز در آنتالیا واقعا شده برای تفریحات آبی هیجان انگیز سرسره‌های آبی و دیگر وسایل بازی این پارک را امتحان کنید. رفتن به پارک آکتور پارک هم بسیار جذاب است و از ده صبح تا ده شب می‌شود در این پارک بازی کرد و دستگاهای‌ مختلفی برای بازی تمام سنین فراهم کرده‌است و پاسخ‌گوی تامین هیجان شما در تمام سنین است.

تعداد زیادی مراکز خرید خوب مانند اوت لت دپو و مال آف آنتالیا در این شهر وجود دارد که لباس‌های تابستانی و رنگارنگی را می‌توانید بخرید و خوشحالی‌های کوچک را به سفر اضافه کنید.

تور‌های برنامه ریزی شده توسط آژانس مقتدر سیر همگی دارای ترنسفر فرودگاهی رایگان هستند و با پرواز‌ قشم ایر و همین‌طور پرواز‌ ترکی اطلس جت انجام می‌شوند. البته لازم به ذکر است که پرواز اطلس جت در فرودگاه اصلی آنتالیا فرود‌ می‌آید دسترسی راحتی به هتل دارید.

برای سفر به آنتالیا که نیازی به ویزا ندارید. بار سفر ببندید و با بهترین همسفران خود یک هفته در آنتالیا خوش بگذرانید.

سفر به زیبا‌ترین سواحل اندونزی با تور بالی

اگر عاشق طبیعت هستید تور بالی یکی از بهترین انتخاب‌های شماست. بالی را همیشه با هتل‌های پنج ستاره و استخر های زیبا در میان کوه‌های سرسبز می‌شناسند.

یکی از بهترین انتخاب‌های سفر در تیر و مرداد ۹۸ سفر به سواحل زیبای این شهر است. این جزیره پر‌طرفدار در میان گردشگران سرتاسر دنیا با امکانات بسیار رده بالایی پذیرای شماست، تور‌های بالی با نظم زیادی در آژانس مقتدر سیر اجرا می‌شوند. ‌سفر‌های بالی با پرواز ماهان هستند و همگی دارای ترنسفر‌ فرودگاهی و ترنسفر بین شهری نیز هستند.
تور‌های بالی حدود ۶ و ۸ شب برنامه ریزی می‌شوند و گردشگران امکان انتخاب تور ترکیبی مالزی و بالی هم در سفر تابستانه دارد و به این صورت می توانید هم کوالالامپور را ببینید و هم در بالی اقامتی فرح بخش را تجربه کنید.

در انتخاب هتل‌ها از مشاوره کارشناسان سفر در آژانس مقتدر سیر استفاده کنید و هتلی هماهنگ با سلیقه شخصی و با بالاترین امکانات را رزرو کنید، و از سرو غذاهای روزانه در هتل‌های اندونزیایی لذت ببرید.

امکانات فراوانی برای خوش‌گذرانی‌های هیجان انگیز ساحلی فراهم است، فلای بردینگ، پارا سیلینگ، غواصی عمیق و حتی موج سواری را می‌توانید در سواحل معروف بالی تجربه کنید. به شما ساحل‌هایی همچون نوسا دوا، کوتا، سانور و بالانگان را پیشنهاد می‌کنیم.

این جزیره استوایی عموما هوایی بین ۲۷ تا ۳۳ درجه سانتی‌گراد دارد و مخصوص تفریحات تابستانی ساخته شده برای سفر به این کشور هیجان انگیز با آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید.

سفر به دنیای خوش گذرانی مردم گرجی با تور گرجستان

گرجستان مردمی خون گرم دارند که از دیدن توریست‌های خوشنود می‌شوند اینجا پر از خوردنی‌ها و نوشیدنی‌های خوش‌مزه است، مردم گرجی دستور پخت‌های باستانی برای تهیه نوشیدنی‌ها و غذاهای خود دارند.

تور‌های تابستانی گرجستان به دو شهر پر طرفدار گردشگری آن یعنی باتومی و تفلیس برنامه‌ریزی می‌شوند. گرجستان با طبیعت زیبایش و کوه‌ها و دره‌های بی‌نظیرش مقصد بسیاری از گردشگران طبیعت دوست و طبیعت گرد است. این کشور مقصد خوبی برای خانواده‌های ایرانی نیز هست در روز‌های اقامت در باتومی کودکان با دوچرخه سواری در بلوار زیبای باتومی لذت می‌برند. برای رفتن به دلفین آریوم نیز به همراه کودکانتان برنامه‌ریزی کنید و از دیدن این موجودات زیبا و دوست داشتنی هیجان زده شوید.

در روزهای اقامت در تفلیس به دریاچه لاکپشت بروید و یک روز را در کنار این دریاچه زیبا و بر بلندای شهر بگذرانید نهار را از غذاهای محلیدر رستورانهای اطراف دریاچه سفارش دهید.

به کارشناسان مقتدر سیر مشورت کنید و یک هتل ۴ یا ۵ ستاره برای سفر تابستانی رزرو کنید.  سفر‌های گرجستان با شرکت‌های هواپیمایی تابان و قشم ایر برنامه ریزی شده‌اند، تور‌ها به صورت تک مقصدی و دو مقصدی به تفلیس و باتومی هستند و همگی دارای ترنسفر فرودگاهی و بین شهری نیز هستند.

برای خرید و خوش گذرانی گرجستان انتخاب خوبی است در این روز‌های بلند تابستانی برای شنا در آب‌های دریای سیاه با آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید و تور گرجستان را رزرو کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی