ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

با 5 میلیون تومان کسب‌وکار خود را شروع کنید؛ شرایط اعطای نمایندگی ماکسیم در شهرهای کوچک

ماکسیم اولین سامانه هوشمند درخواست خودرو است که با اعطای نمایندگی (فرانشیز)، راه‌اندازی کسب‌وکار را برای افراد مشتاق آسان می‌کند. سامانه ماکسیم شرایطی را فراهم کرده است که در شهرهایی با جمعیت کمتر از 100 ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

ماکسیم اولین سامانه هوشمند درخواست خودرو است که با اعطای نمایندگی (فرانشیز)، راه‌اندازی کسب‌وکار را برای افراد مشتاق آسان می‌کند. سامانه ماکسیم شرایطی را فراهم کرده است که در شهرهایی با جمعیت کمتر از 100 هزار نفر، افراد با کمترین هزینه بتوانند به عنوان عضوی از برند بین‌المللی ماکسیم فعالیت کنند. علاقه‌مندان به همکاری با سامانه هوشمند درخواست خودرو ماکسیم می‌توانند پس از دریافت آموزش‌های حرفه‌ای لازم، نمایندگی این سامانه را به‌عهده بگیرند و از مزایای متعددی چون امکان استفاده از اپلیکیشن مسافر و راننده، طرح‌های تبلیغاتی آن، خدمات 24ساعته سامانه 1611 و پشتیبانی فنی ماکسیم برخوردار شوند.

افراد مشتاق به همکاری با ماکسیم به صورت فرانشیز با پرداخت فقط 5 میلیون تومان سرمایه اصلی، می‌توانند با نمایندگی ماکسیم در یکی از شهرهایی که تاکنون تحت پوشش ماکسیم قرار نگرفته است، درآمدزایی کنند.  سودآوری نمایندگان از طریق جذب راننده صورت می‌گیرد و هرچه تعداد سفرهای انجام‌شده بیشتر باشد، درآمد بیشتری کسب می‌کنند. گفتنی است که ماکسیم طراحی کلیه طرح‌های تبلیغاتی را در شهر مذکور به‌عهده می‌گیرد. نمایندگان فرانشیز ماکسیم با درآمد ماهانه تا سقف 5 میلیون تومان، ملزم به پرداخت هیچ‌گونه کمیسیونی به شرکت ماکسیم نمی‌شوند و تنها پس از آنکه درآمد ماهانه‌شان بیش از 5 میلیون تومان باشد، درصدی را به عنوان کمیسیون به ماکسیم پرداخت می‌کنند.

ماکسیم تاکنون با اعطای نمایندگی، فناوری نوین خود را به 49 شهر ایران از جمله بابلسر، بندر لنگه، بندر انزلی، شهرضا، لاهیجان، کازرون، فارسان، تیران، کلاله، دورود، بهشهر، شاهین‌شهر، بم، پاوه، محلات، خمین، میاندوآب، بانه، شوش، گلپایگان، شوشتر، هشت‌پر، نهاوند، تویسرکان، فولادشهر، گچساران، دماوند، آستارا، خشکبیجار، گرمسار، فریمان، بروجن، کامیاران، زرین‌شهر، مینودشت، مریوان، دلیجان، مرند، مبارکه، نور، پرند، کوچصفهان، آستانه اشرفیه، شازند، سنقر، عباس آباد،  بهارستان، دامغان و لردگان عرضه کرده است.

سعید روشن‌ضمیر، از افراد موفقی که به صورت فرانشیز مدیریت دفتر ماکسیم در شهرضا را به‌عهده گرفته است، از تجربه همکاری با ماکسیم می‌گوید: «پیش از فعال شدن دفتر شهرضا تصور نمی‌کردیم در مدتی کوتاه به درآمدزایی بالا برسیم؛ اما با وجود اینکه شهروندان شهرضا تجربه استفاده از تاکسی‌های آنلاین را نداشته‌اند، از ورود فناوری نوین ماکسیم استقبال گسترده‎ای کردند. ما در کمتر از یک سال بیش از 1000 راننده جذب کردیم و با آموزش‌های جامعی که به‌صورت گروهی و انفرادی در اختیار آنان گذاشتیم، توانستیم بازده بالایی داشته باشیم.»

لازم به ذکر است که سامانه ماکسیم تاکنون به واسطه اجرای طرح فرانشیز برای بیش از 10 هزار نفر در شهرهای کوچک ایران کارآفرینی کرده است و اکنون نیز در حال گسترش در شهرهای تحت پوشش خود است. علاقه‌مندان به همکاری با سامانه هوشمند درخواست خودرو ماکسیم می‌توانند با ورود به بخش مشارکت و همکاری در وب سایت ماکسیم از شرایط همکاری مطلع شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mehran
    Mehran | ۲۷ تیر ۱۳۹۸

    ماکسیم بزودی ورشکست خواهد شد چون استقبال چندانی ازش نشده

مطالب پیشنهادی