ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

چرا باید کتاب های زبان اصلی مطالعه کرد؟

شاید این سوال، سوال بسیاری از کسانی باشد که هنوز سطح زبان آنها به سطح مطالعه کتاب های بدون ترجمه نرسیده یا اصلا به هیچ زبان خارجی مسلط نیستند. پاسخ مشخصی برای این سوال وجود ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

شاید این سوال، سوال بسیاری از کسانی باشد که هنوز سطح زبان آنها به سطح مطالعه کتاب های بدون ترجمه نرسیده یا اصلا به هیچ زبان خارجی مسلط نیستند. پاسخ مشخصی برای این سوال وجود دارد. اولین پاسخی که می توان به این سوال داد این است که با مطالعه کتاب های زبان اصلی مهارت های مختلف زبانی مانند، خواندن، گرامر، لغت و درک مطلب افزایش پیدا می کند. بسیاری از مدرسین زبان های مختلف به زبان آموزان خود پیشنهاد می کنند تا برای درک هرچه بیشتر و بهتر زبان مقصد حتما اقدام به مطالعه کتاب ها و رمان های زبان اصلی کنند، زیرا این راه یکی از راه های مهم در بهبود توانایی های شما در زبان مقصد است.

پاسخ دوم این است که برای بسیاری از عاشقان دنیای کتاب، ترجمه، کلمه ای منفور به حساب می آید که به شدت از آن در کتاب ها اجتناب می کنند. این افراد علاقمند مطالعه کتاب ها به زبان اصلی هستند زیرا باور دارند که ترجمه، برداشت مترجم از نوشته های یک نویسنده است که می تواند تحریف شود، عوض گردد یا به طور کل اشتباه برداشت شود. بنابراین، این افراد ترجیح می دهند که با خرید کتاب زبان اصلی بدون هیچگونه واسطه مستقیما اثر را به زبان اصلی مطالعه کرده تا درک بهتری از پیام و جان کلام نوشته های یک نویسنده داشته باشند.

کتاب های چه زبانی بیشترین میزان مخاطب را دارند؟

واضح و مبرهن است در میان کتاب های زبان اصلی، مخاطبین کتاب های زبان انگلیسی به دلیل گستره بالای این زبان در علم، ادبیات، هنر و سایر علوم بسیار بیشتر از سایر زبان ها است. زبان انگلیسی زبان رسمی بیش از پنجاه و سه کشور جهان بوده و بیش از چهارصد میلیون نفر در جهان به این زبان صحبت می کنند. جالب است بدانیم که سازمان British Council پیش بینی کرده که تا سال 2020 دو میلیارد نفر به مطالعه زبان انگلیسی مشغول خواهند بود.

تهیه کتاب های زبان انگلیسی

اما تهیه یک کتاب زبان انگلیسی می تواند چالش های خاص خودش را داشته باشد. با توجه به شرایط فعلی کشور ما و افزایش قیمت دلار، خرید یک کتاب یا رمان اورجینال می تواند به شدت قیمت بالایی داشته باشد و همین امر باعث شده که بسیاری از این کتاب دوستان نتوانند کتاب های مورد نظر خود را به دست آورند. از طرفی برخی از ناشرین در داخل اقدام به چاپ برخی از این آثار می کنند اما با کیفیتی بسیار پایین که حقیقتا ظلم بزرگی درحق خواننده و کتاب است. پس راه حل چیست؟ چطور می توان یک کتاب یا رمان زبان اصلی با قیمت مناسب و کیفیت بالا تهیه کرد؟ در ادامه پاسخی جامع به این سوال و سوالات پیرامون این مسئله خواهیم داشت.

بهترین و ارزانترین مرجع کتاب های زبان اصلی

خوشبختانه در سال های اخیر چندین ناشر در زمینه چاپ کتاب های زبان انگلیسی به کمک علاقمندان به کتاب های زبان اصلی آمده اند اما در این بین می توان اذعان داشت که انتشارات جنگل بهترین مرجع برای علاقمندان به کتاب های زبان اصلی است. نشر جنگل اقدام به چاپ کتاب های زبان انگلیسی با بیشترین کیفیت و پایین ترین قیمت را کرده است. نکته مثبت دیگری که در مورد این انتشارات وجود دارد این است که اکثرا کتاب های آن یا بدون حذفیات منتشر شده و یا می توان با سوال از کارشناسان این مجموعه از صحت و سقم این موضوع اطمینان حاصل پیدا کرد. از این رو می توان کتاب های با کیفیت زبان اصلی با قیمت پایین و بدون هیچگونه حذفیاتی در این نشر بزرگ پیدا کرد.

خرید اینترنتی کتاب زبان

بدون شک خرید اینترنتی کتاب زبان یکی از سخت ترین کار ها برای علاقمندان و دوستداران کتاب ها خواهد بود. کتاب دوستان معمولا به لمس فیزیکی جلد کتاب، صفحات چاپ شده و حتی استشمام بوی کاغذ علاقه خاصی دارند اما در خرید اینترنتی هیچکدام از این موارد وجود ندارد پس در این مورد بسیار سخت گیر و حساس هستند. از طرفی هم در بسیاری از شهرهای کشور ما کتاب فروشی معتبر و به روزی در این زمینه وجود ندارد و یا اگر چنین کتاب فروشی در دسترس است، بسیاری وقت رفت و برگشت و خرید فیزیکی را ندارند پس تنها گزینه ممکن خرید اینترنتی کتاب است. اما چطور می توان یک خرید مطمئن داشت؟

اگر مرورگر خود را باز کرده و شروع به جستجوی عباراتی مانند " خرید اینترنتی کتاب زبان" ، "خرید آنلاین کتاب رمان" ،  و یا " بهترین مرجع اینترنتی کتاب زبان انگلیسی"  کنید، گوگل سایت های مختلفی را به شما نمایش خواهد داد. اما به جرئت می توان گفت که باز هم سایت انتشارات جنگل بهترین و ارزانترین مرجع خرید کتاب های زبان اصلی است. این نشر که خود تنها تولید کننده رمان های زبان اصلی و یکی از برترین ناشرین کتاب های زبان اصلی است با تخفیفات بالا، کیفیت عالی و همچنین پشتیبانی قوی به عنوان یک مرجع اصلی می تواند گزینه مناسبی برای علاقمندان به کتاب های زبان اصلی باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی