ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

برلیانس
رپورتاژ آگهی

نقاط مثبت و منفی برلیانس اچ ۳۲۰ را ببینید و برای خرید آن تصمیم بگیرید

خودروی برلیانس اچ ۳۲۰ از جمله خودروهای هاچ بک سری کامپکت به شمار می‌آید که توسط این شرکت چینی و با همکاری شرکت پارس خودرو تولید شده است. این خودرو یکی از زیباترین خودروهای بازار ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۸ تیر ۱۳۹۸ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

خودروی برلیانس اچ ۳۲۰ از جمله خودروهای هاچ بک سری کامپکت به شمار می‌آید که توسط این شرکت چینی و با همکاری شرکت پارس خودرو تولید شده است. این خودرو یکی از زیباترین خودروهای بازار ایران به شمار می‌آید و به نظر می‌رسد که نسبت به سایر هاچ بک‌های موجود در بازار، آمار خرید و فروش برلیانس اچ ۳۲۰ قابل توجه و چشمگیر باشد. تا حدود زیادی این آمار به ویژگی‌های ظاهری و زیبایی باطنی خودرو مربوط می‌شود.

با توجه به اینکه قیمت برلیانس اچ 320 در حال حاضر در ایران قیمتی در حدود ۱۵۰ تا ۱۷۰ میلیون تومان است، در این جا با ما همراه باشید تا در مورد خرید یا عدم خرید آن صحبت کنید.

 دلایلی برای خرید برلیانس اچ ۳۲۰

  1. طراحی زیبای بدنه

طبق ادعای شرکت تولید کننده این خودرو، طراحی بدنه برلیانس اچ ۳۲۰ توسط شرکت پینین فارینا انجام گرفته است. این خودرو دارای یک بدنه فانتزی و جمع و جور است که آن را به یک خودروی جذاب و دوست داشتنی تبدیل کرده است. هر چه مدل‌های دیگر برلیانس اسپرت نیستند، در این مدل طراحان سعی کرده اند که به سمت یک خودروی اسپرت و زیبا بروند. قسمت جلوی خودرو معرفی کننده شرکت برلیانس است و از همان الگوی معمولی بی ام و برای پنجره جلوی آن استفاده شده است. در ضمن نمای کناری خودرو هم جذاب و دوست داشتنی است.

برلیانس

  1. جادار بودن کابین خودرو با توجه به هاچ بک بودن آن

همه ما عادت کرده‌ایم که خودروهای هاچ‌بک را به صورت خودروهایی با کابین کوچک و اتاق تنگ در نظر بگیریم. در مورد خرید برلیانس اچ 320 نگران نباشید و طراحی کابین آن برای شما مناسب است. بررسی‌های فنی خودرو نشان می‌دهد که فاصله بین دو محور بالایی در این خودرو در حدود ۲۵۸۰ میلی متر است که نشان دهنده فضای باز در قسمت جلو و عقب خودرو است. توصیه می‌کنیم که حتماً به هنگام نشستن در این خودرو آن را با هاچبک های ایرانی مقایسه کنید.

  1. مصرف سوخت پایین

از روز اولی که خودروهای چینی وارد بازار ایران شدند، مصرف سوخت پایین آنها زبان‎زد بود. همین وضعیت در مورد برلیانس اچ ۳۲۰ هم وجود دارد. اگرچه در مورد میزان مصرف سوخت این خودرو در جاده‌های شهری و در فضای داخل شهر آمار خاصی وجود ندارد، اما بررسی‌های فنی نشان می‌دهد که مصرف سوخت ترکیبی این خودرو در حدود 6.7 لیتر در هر صد کیلومتر است. بنابراین از لحاظ اقتصادی و از لحاظ کیفیت رانندگی می‌تواند تجربه خوبی برای شما ایجاد کند.

  1. سیستم تعلیق مناسب

تقریباً همه خودروهای برلیانس دارای سیستم تعلیق مناسبی هستند. در طراحی سیستم تعلیق برلیانس اچ ۳۲۰ شاهد استفاده از سیستم تعلیق از نوع مک فرسون برای محور جلوی خودرو هستیم و در محور عقب هم از سیستم تعلیق نیمه مستقل پیچشی استفاده شده است. این نشان می‌دهد که سیستم تعلیق خودرو کاملاً برای ناهمواری جاده‌های ایرانی مناسب است و سرنشینان هیچ ضربه‌ای از طرف جاده احساس نمی‌کنند. همراه کردن این ویژگی با مشخصاتی مانند سیستم ایمنی مناسب و هندلینگ فوق‎العاده شما را برای  پرداخت قیمت برلیانس اچ ۳۲۰ وسوسه می‌کند.

برلیانس

 دلایلی برای عدم خرید برلیانس اچ ۳۲۰

  1. شتاب پایین و ناامید کننده

خودروهای شرکت برلیانس به هر اندازه که در طراحی مناسب هستند و سیستم تعلیق خوبی دارند، از لحاظ موتوری نمی‌توانند رقیب سرسختی برای سایر شرکت‌های خارجی باشند. موتور استفاده شده در برلیانس اچ ۳۲۰ تنها حجم 1.5 لیتر دارد. این موتور دارای ۴ سیلندر خطی و ۱۶ سوپاپ است که قادر به تولید ۱۰۳ اسب بخار نیرو و ۱۳۸ نیوتن متر گشتاور است. جالب است بدانید که در کاتالوگ دستگاه در مورد شتاب خودرو ثبت نشده، اما بررسی‌های عملی نشان می‌دهد که شتاب آن در حدود 12 ثانیه است!

  1. برداشتن برخی امکانات نسبت به خودروهای امروزی

از خودروهای امروزی و خودروهایی که در سال های اخیر تولید می شوند، انتظار می رود که امکانات مناسب داشته باشند. شما در برلیانس اچ ۳۲۰ با یک خودرو مواجه هستید که در آن خبری از وجود بلوتوث و هندزفری، سیستم کروز کنترل، سیستم‌های هوشمند برای کنترل پارک و کنترل خودرو و همچنین امکان مشاهده ساعت در طول شب نیست. این ویژگی‌ها برای خودروی با قیمت بالاتر از ۱۰۰ میلیون تومان تقریباً ضروری است و به همین دلیل خریداران ممکن است در جریان خرید و فروش برلیانس اچ 320  از آن ناامید شوند. در اینجا سعی کردیم که نقاط مثبت و منفی  برلیانس اچ ۳۲۰ را به طور کامل و بدون پیش قضاوت ذکر کنیم. حالا شما هستید که باید برای خرید این خودروی چینی تصمیم‎گیری کنید .

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی