ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

ترجمه باکیفیت، ارزان و سریع مقاله، مشکلی که این روزها با هوش مصنوعی کمرنگ‌تر شده

مقالات علمی غالبا متون تخصصی هستند لذا ترجمه آنها باید توسط مترجمین متخصص با تجربه انجام شود. یکی از مشکلات اساتید، دانشجویان و پژوهشگران، سفارش ترجمه مقاله از یک سایت ترجمه خوب و قابل اطمینان می باشد که علاوه ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۴ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

مقالات علمی غالبا متون تخصصی هستند لذا ترجمه آنها باید توسط مترجمین متخصص با تجربه انجام شود.

یکی از مشکلات اساتید، دانشجویان و پژوهشگران، سفارش ترجمه مقاله از یک سایت ترجمه خوب و قابل اطمینان می باشد که علاوه بر سرعت و کیفیت، قیمت مناسب هم داشته باشد. تا چند سال پیش ترجمه انواع محتوا یک چالش بود و پیدا کردن مترجم مورد اعتماد که بتواند محتوا را با کیفیت عالی و در کمترین زمان ترجمه کند، بسیار دشوار بود.

اما در حال حاضر آبادیس با همکاری ترگمان اقدام به راه اندازی سرویس ترجمه انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی در زمینه ترجمه تخصصی مقاله، ترجمه کتاب، ترجمه کاتالوگ، با استفاده از ترکیب هوش مصنوعی و مترجمان متخصص، نموده است. شما می توانید بدون داشتن هیچ گونه دغدغه تمامی مراحل فرایند ثبت سفارش ترجمه تا تحویل گرفتن فایل ترجمه شده را به صورت کاملاً آنلاین و بی دردسر انجام دهید. ثبت سفارش ترجمه، قیمت گذاری کاملاٌ رایگان سفارش ترجمه، و پشتیبانی 24 ساعته از سفارش های ترجمه ثبت شده همگی به صورت کاملاً آنلاین صورت می پذیرد. در پایان نیز پس از انجام ترجمه متون توسط مترجمین ما، متن ترجمه شده به صورت تایپ شده و در قالب فایل وُرد در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا به راحتی بتوانید اقدام به ویرایش، چاپ یا استفاده در مقالات، گزارشات یا استفاده برای دیگر اهداف خود، نمایید. برای ارسال فایل ترجمه به بخش بالا مراجعه کنید.

کیفیت ترجمه
حضور بیش از 200 مترجم با تخصص های مختلف، کیفیت ترجمه را در زمینه های مختلف تضمین می کند.

تحویل ترجمه
کاربران از سایت های ترجمه انتظار به موقع بودن تحویل متون خود را دارند. در این سرویس سفارشات ترجمه، قبل از موعد به کاربران تحویل داده می شود.

قیمت ترجمه
با توجه به استفاده از هوش مصنوعی و تکنولوژی، قیمت ترجمه پایین تر از قیمت بازار ارایه می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی