ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

اجاره ویلا و مصائب سفر، گذشته، حال، تیشینه

سفر برای زندگی امروزی مثل زنگ تفریح است برای دانش‌آموز. قبول که گریزی از زنگ جبر و تاریخ نیست. اما اگر فرصت کوتاه تفریح و سفر را هم از خود دریغ کنیم دیگر طاقتمان طاق ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

سفر برای زندگی امروزی مثل زنگ تفریح است برای دانش‌آموز. قبول که گریزی از زنگ جبر و تاریخ نیست. اما اگر فرصت کوتاه تفریح و سفر را هم از خود دریغ کنیم دیگر طاقتمان طاق می‌شود و به قول معروف جوش می‌آوریم. اینجاست که شروع می‌کنیم به جستجو؛ اجاره ویلا ارزان قیمت، تور لحظه آخری، اجاره ویلا شمال استخردار، بلیط هواپیما چارتر و هر عبارتی دیگری که شاید نتیجه‌اش بتواند یک زنگ تفریح بهتر برایمان بسازد. در کل جستجو و مقایسه تبدیل به اصول اساسی در تصمیم گیری های روزمره‌مان شده‌اند. مثلا اگر تاکسی بخواهیم قیمت را بین اسنپ، تپسی، کارپینو، ماکسیم و ... مقایسه می‌کنیم. یا اگر سفارش غذا داشته باشیم ریحون، چیلیوری، اسنپ فود، چنگال را یک نگاهی می‌اندازیم. برای خرید موبایل یا حتا محصولات سوپرمارکتی هم از همین الگو پیروی می‌کنیم.

تیشینه

خدمات سفر نیز از این قاعده مستثنا نیستند. بخصوص از وقتی که ارائه این خدمات آنلاین شده‌اند. همچنین با توجه به بودجه و هزینه‌های سفر تب مقایسه و جستجو در این دسته از خدمات هر روز داغ و داغ‌تر هم می‌شود. احتمالا شما هم تجربه‌های مشابه داشته‌اید. مثلا برای خرید بلیط هواپیما چند سایت را جستجو و قیمت‌شان را با هم مقایسه کردید و سوال معروف کِی بخرم نیز از ذهنتان گذشته است. یا اینکه با جستجوی ویلای اجاره‌ای با انبوه سایتهای اجاره ویلا مواجه شده و مجبور به بررسی تک تک آنها شده‌اید. تیشینه همان ابزار کارآمدی است که دقیقا همینجا به کارتان می‌آید.

یک موتور جستجوی هوشمند خدمات سفر که شما را برای جستجو و مقایسه انواع خدمات سفر در میان انبوه سایت‌های ارائه دهنده یاری می‌کند. در حال حاضر مقایسه قیمت بلیط هواپیما و جستجوی ویلا و اقامتگاه از سایتهای معتبر گردشگری در تیشینه پیاده سازی شده است. در این مطلب شما را با موتور جستجوی ویلا و اقامتگاه تیشینه بیشتر آشنا می‌کنیم.

اجاره ویلا در عهد عتیق

انصافا خیلی هم غُلُو نیست اگر دوران قبل از تکنولوژی اینترنت و ارتباطات را عهد عتیق بدانیم. تصور کنید گرفتن تاکسی دربست را قبل از ظهور تاکسی‌های اینترنتی، یا خرید بلیط هواپیما قبل از به وجود آمدن آژانس های آنلاین. حتی تصورش هم خیلی دور از ذهن به نظر می‌رسد! در واقع انقلاب تکنولوژی و ارائه خدمات مبتنی بر اینترنت از جزیی‌ترین موارد تا بزرگترین مسائل زندگی ما را دستخوش تغییرات عمیق کرده‌اند.

تیشینه

تا همین چند سال پیش برای اجاره ویلا راهی نداشتیم جز یک جستجوی میدانی زمانبر و خسته کننده در مقصد. در این جستجو یا باید با دلالان مقوا به دست همراه می‌شدیم و یا شانس خود را با املاکی‌های محل امتحان می‌کردیم. تازه اگر بخت یارمان بود و محلی برای اقامت می‌یافتیم حداقل چند ساعت از وقت با ارزش سفر صرف این موضوع می‌شد. در کنار آن اعصاب و روانمان نیز در این جستجوی نفس‌گیر و چانه زدنهای احتمالی نابود می‌شد. تصور کنید خستگی رانندگی طولانی و ترافیک برای رسیدن به مقصد در کنار چالش یافتن ویلا آن هم در بدو ورود چه زنگ تفریحی در روز اول سفر برایمان می‌ساخت.

مصائب اینچنینی همواره سفرهای تفریحی و خانوادگی را به خصوص به شمال کشور سخت و چالش برانگیز می‌کنند. سفرهایی که به جرات می‌توان گفت زنگ تفریح خیلی از ما ایرانیان محسوب می‌شوند. آب و هوای شمال، جاده‌های زیبا، طبیعت جذاب، جنگل، دریا ... همه و همه وسوسه سفر و اجاره ویلا شمال را دو چندان می‌کنند.

اجاره ویلا در عصر اینترنت

همانطور که پیش‌تر هم گفتیم خوشبختانه انقلاب تکنولوژی دامن‌گیر مشکلات سفر نیز شده است. مسائلی مثل خرید بلیط هواپیما، اتوبوس، قطار، رزرو هتل، تور و اجاره ویلا امروز به راحتی آب خوردن از طریق اینترنت قابل انجام و پیگیری هستند. دیگر قرار نیست سفر شمال را با دلهره اجاره ویلا در شمال شروع کنیم. یا اینکه به محض رسیدن به مقصد درگیر یافتن محل اقامت مناسب شویم. می‌توان با خیالی آسوده و تنها با چند کلیک ساده همه این مصائب را به خاطره‌ها سپرد و بیشتر از سفر لذت برد. این همان معجزه تکنولوژی است.

نسل اول سایت‌های رزرو اقامت روی هتل‌ها تمرکز داشتند. در واقع رزرو اینترنتی هتل خط شکن این عرصه محسوب می‌شود. به مرور سایتهای دیگری به وجود آمدند که بر روی رزرو اقامتگاههایی به جز هتل تمرکز کردند. اقامتگاههای مانند ویلا، سوئیت، هاستل، خانه‌های روستایی و بومگردی که ضمن قیمت مناسب‌تر نسبت به هتل‌ها چاشنی تجربه زندگی بومی را نیز به طعم سفرمان اضافه می‌کنند.

این سایت‌ها با جمع آوری اطلاعات و تصاویر از اقامتگاههای مقاصد گردشگر پذیر، امکان انتخاب و رزرو محل اقامت را پیش از شروع سفر برای ما فراهم می‌کنند. مشاهده تصاویر، امکانات و مقایسه قیمت ویلاها، همچنین خواندن نظرات و امتیازات کاربرانی که در آن اماکن اقامت داشته‌اند از دیگر ویژگیهای جذاب این سرویس‌ها محسوب می‌شوند.

بیایید کمی به عقب برگردیم. به پاراگراف‌های بالاتر همین مطلب. انصافا سهولت اجاره ویلا از طریق سایت های معتبر با روشها‌ی سنتی آن حتی قابل مقایسه هم نیست. تضمین رزرو پیش از سفر، مشاهده، مقایسه و مرور امکانات ده‌ها ویلا در کمتر از چند دقیقه و تنها با چند کلیک، مشاهده نظرات، تجربیات و امتیازات دیگر کاربران تنها بخشی از مزایای اجاره ویلا و اقامتگاه بصورت اینترنتی محسوب می‌شوند.

مشکلات جدید، راه‌‌حل‌های آینده

اگر تا به حال از سرویس‌های آنلاین اجاره ویلا و اقامتگاه استفاده کرده باشید احتمالا با چالش‌های جدیدی نیز روبرو شده‌اید. اولین و رایج‌ترین این مسائل در این سرویس و همینطور اکثر قریب به اتفاق سرویس‌های مبتنی بر اینترنت بحث اعتبار و اعتماد است. موضوعی که چالش اصلی خدمات مبتنی بر اینترنت نیز محسوب می‌شود. برای مثال شرایطی را در نظر بگیرید که برای اجاره ویلا در شمال از طریق موتورهای جستجو مانند گوگل چند سایت را بررسی و در یکی از آنها اقامتگاه مورد نظر خود را یافته‌اید. حال وقت تصمیم گیری و نهایی کردن رزرو است.

اعتبار سایت‌ها و سرویس‌های اجاره ویلا

اولین موردی که به ذهن شما می‌رسد بررسی کردن اعتبار سایت است. مثلا اینکه نماد اعتماد دارد؟ مجوزهای قانونی را اخذ کرده و در معرض دید قرار داده؟ درگاه بانکی معتبر چطور؟ نحوه پشتیبانی سرویس به چه صورت است؟ همه این سوالات می‌توانند در سطح تخصصی‌تری نیز مطرح و بررسی شوند. مثلا اینکه نماد اعتماد و باقی مجوزهای قانونی اصیل هستند؟ درگاه بانکی جعلی یا از نوع فیشینگ نیست؟ اصالت و تضمین‌های سرویس در چه حدی است؟ همانطور که می‌بینید هر چه دقت بیشتری به خرج دهید تصمیم گیری نیز سخت و سخت‌تر می‌شود. دقیقا همینجاست که جای خالی یک سرویس مرجع احساس می‌شود. سرویسی که همه این موارد را بررسی و فقط اقامتگاه و ویلا اجاره‌ای را از سایتهای معتبر ارائه دهد.

سایت جامع شامل اطلاعات همه ویلاها

دومین موضوعی که تصمیم گیری را برای شما سخت و پیچیده می‌کند، جمع نبودن اطلاعات همه ویلاها در یک سایت یا سرویس جامع است. به طور طبیعی هر کدام از این سرویس‌ها در شهرهای بخصوص و با اقامتگاههای مختلف و متفاوتی تعامل و همکاری دارند. برای مثال ممکن است یکی از آنها برای اجاره اقامتگاه در شیراز و مشهد کاملتر باشد تا برای اجاره ویلا در شمال و دیگری برعکس. این موضوع به این معناست که شما برای یافتن ویلا یا اقامتگاه مناسب مجبور به مرور و مقایسه همه این سایتها هستید. قطعا اینجا نیز یک سایت جامع می‌تواند راهگشای این مشکلات باشد. سایتی که اطلاعات همه ویلاها و اقامتگاههای مقصد مورد نظر شما را از تمامی سایتهای معتبر جمع آوری و نمایش دهد.

تیشینه، همسفر باهوش شما

تیشینه دقیقا همان سرویس جامعی است که مکمل سایتهای اجاره ویلا محسوب می‌شود. یک موتور جستجوگر که ویلاها و اقامتگاههای مقصد مورد نظر شما را در تمامی سایتهای معتبر اجاره ویلا جستجو کرده و تمامی اقامتگاهها را براساس قیمت مرتب کرده و به شما نمایش می‌دهد. شما می‌توانید از فیلترهای مختلف دیگر این جستجوگر نیز برای نمایش ویلاها استفاده کنید. برای مثال ویلاهای استخردار را در همه این سایتها جستجو نمایید یا براساس ظرفیت مورد نظرتان نتایج جستجو را فیلتر کنید.

 تیشینه

تیشینه در واقع نسل آینده سرویس‌های خدمات آنلاین سفر محسوب می‌شود. این سرویس در دنیا با عنوان Metasearch یا همان ابرجستجوگر نیز شناخته می‌شود. در تیشینه علاوه بر جستجوی ویلا و اقامتگاه، جستجوگر بلیط هواپیما نیز پیاده سازی و ارائه شده است. در جستجوگر بلیط هواپیما همانند ویلا و اقامتگاه می‌توانید بلیط هواپیما را از تمامی سایتهای معتبر بصورت همزمان جستجو نمایید. از جمله مزایای این سرویس نیز می‌توان به جامعیت در اطلاعات (نمایش و امکان انتخاب از بین همه پروازها و از تمامی سایتها و آژانس‌های معتبر) و امکان مشاهده و مقایسه قیمت یک پرواز خاص از تمامی سایتها اشاره کرد.

تیشینه ابزاری کارآمد و رایگان است که همچون همسفری باهوش شما را برای خلق یک تجربه‌ی متفاوت از سفر همراهی می‌کند.در آینده نزدیک مابقی خدمات سفر (مانند بلیط هواپیمای خارجی، بلیط قطار و اتوبوس، جستجوی هتل و...) به موتور جستجوی سفر تیشینه اضافه خواهد شد. در این مسیر مشتاقانه پذیرای نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما همسفران گرامی هستیم.

که دراز است ره مقصد و ما نوسفریم ...

ارتباط با تیشینه: info [at] tishineh [dot] com

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • hamed hamzehpoor
    hamed hamzehpoor | ۳ مرداد ۱۳۹۸

    خیلی هم عالی، ممنونم از معرفی سرویس

مطالب پیشنهادی