ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

اهمیت سئو سایت برای استارت آپ ها

آموزش سئو یکی از مباحثی است که در عصر کنونی، برای استارت آپ ها و کسب و کارهای نوپا اهمیت بسیاری دارد. با توجه به حجم بی شمار وب سایت ها در اینترنت، می توان ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۵ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

آموزش سئو یکی از مباحثی است که در عصر کنونی، برای استارت آپ ها و کسب و کارهای نوپا اهمیت بسیاری دارد.

با توجه به حجم بی شمار وب سایت ها در اینترنت، می توان گفت سئو سایت بیش از پیش اهمیت پیدا کرده است. روزانه کسب و کارهای زیادی، از فضای سنتی خود فاصله گرفته و پا به عرصه اینترنتی شدن کسب و کار خود می گذارند. برای تبلیغات و بازاریابی اینترنتی کسب و کارها، روش های مختلفی در دنیای اینترنت وجود دارد که همه آنها بارها توسط کسب و کارهای بزرگ و برتر اینترنتی، امتحان شده اند.

روش هایی مانند ایمیل مارکتینگ که از گذشته زبانزد مدیران وب سایت ها بوده و یا روش های درج آگهی تبلیغاتی که در سایت هایی مخصوص این کار وجود داشته است. بازاریابی شبکه های اجتماعی مانند تلگرام مارکتینگ و اینستاگرام مارکتینگ نیز، روش پربازدهی است که امروزه کسب و کارهای بسیاری از آنها استفاده می کنند. اما در کنار همه این موارد، روشی که آینده موفق کسب و کارها مخصوصا کسب و کارهای نوپا را تضمین می کند، سئو و بهینه سازی وب سایت ها می باشد. امیر قمصری و تیم نیوسئو نیز، همواره به همه استارت آپ ها، طراحی سایت قوی و سئو را توصیه می کنند.

اگر شما مدیر یک استارت آپ هستید و یا ایده ای دارید که می خواهید آن را در بستر اینترنت اجرا کنید، حتما این مقاله برای شما ارزشمند خواهد بود.

بسیاری از افراد بلافاصله پس از این که ایده ای به ذهن شان رسید، عجله دارند و به سرعت سایت خود را راه اندازی می کنند و بدون داشتن یک استراتژی محتوایی صحیح و یا بدون در نظر گرفتن مخاطبان و بازار مشتریان خود، شروع به نوشتن محتوا و یا حتی کپی مطالب در سایت خود می کنند. داشتن یک برنامه عملیاتی و سازماندهی شده سئو سایت، قطعا تاثیر قابل توجهی در برندینگ و پیشرفت کسب و کار شما خواهد داشت.

در ابتدای راه ورود به دنیای تجارت الکترونیک و یا برای بهتر دیده شدن در فضای آنلاین، مشتریان هدف شما باید راهی برای پیدا کردن شما و کسب و کارتان داشته باشند. یکی از راه های اصلی، موتور جستجوگر گوگل است. مخاطبان شما در گوگل، نام برند شما را جستجو نمی کنند! چرا که آنها نام برند شما را هرگز نشنیده اند. به همین دلیل سئو یا بهینه سازی موتور جستجو، چاره مشکلات شما در شروع کار می باشد و می بایست هنگام برنامه ریزی برای کسب و کار خود، به سئو سایت تان نیز اهمیت دهید.

در واقع، استارت آپ هایی که به سئو و بهینه سازی سایت خود در طی فرایند توسعه طرح کسب و کار شان توجه می کنند و یا به دنبال آموزش تخصصی سئو هستند، پایه های کسب و کار خود را محکم تر از سایرین بنا میکنند. بنابراین، اهمیت یادگیری سئو برای استارت آپ ها چیست و آنها چگونه می توانند به کمک سئو، فونداسیون سایت خود را محکم بنا کنند؟

مزایای آموزش سئو سایت برای کسب و کارهای نوپا

یادگیری آموزش سئو، مدیران استارت آپ ها را برای دستیابی به اهداف تجاری شان کمک می کند. با این کار، ترافیک هدفمند از موتور جستجوی گوگل بدست می آورید. سئو سایت برای استارت آپ ها، از جهت برندینگ نیز اهمیت دارد. همچنین موجب می شود با شناسایی موضوعات مورد علاقه مخاطبان خود، فرصت های کسب و کار بیشتری کسب کرده و مشتریان وفادار بیشتری جذب کنید و در نهایت موجب افزایش درآمد می شود. افزایش دیده شدن برند که حاصل سئو سایت می باشد موجب می شود احتمال خرید محصول شما بیشتر شود. این رویکرد برای کسب و کارهایی که مشکلات مخاطبان هدف خود را می شناسند و برای آن ها از طریق سایت خود راه حل ارائه میکنند بسیار مفید است.

با تمرکز بر تحقیقات روی عبارات کلیدی و ارزیابی رقبا در موضوعات کسب و کار خود، سریع ترین رشد ترافیک سایت را شاهد خواهید بود.

از سوی دیگر، اگر هدف شما، جذب مشتری های هدفمند می باشد می توانید بر روی موضوعات پر رقابت درباره محصولات و یا خدمات خود تمرکز کرده و سرمایه گذاری کنید.

امیر قمصری، مدیر و موسس نیوسئو، در دوره های آموزش سئو خود، شما را با طراحی استراتژی سئو برای کسب و کارها آشنا می کند که از این طریق می توانید در طی زمان کوتاهی ترافیک هدفمند برای صفحات خرید و محصولات خود بدست آورید. استراتژی تولید و سئو محتوا که موجب می شود سایت شما مانند آهنربا، مخاطبان را به خود جذب کرده و به راحتی اطلاعات تماس آنها را در اختیار خود داشته باشید.

امروزه ساخت بک لینک های باکیفیت نیز، از دغدغه های استارت آپ ها می باشد. شما می توانید با شرکت در دوره جامع آموزش سئو نیوسئو، به سادگی لینک هایی از منابع معتبر کسب کنید. نوشتن محتوای باکیفیت نیز موجب می شود لینک های باکیفیت حاصل شود که این مهم نیز، در این دوره آموزش داده می شود. بک لینک ها به اعتبار صفحات سایت استارت آپی شما کمک بسیاری می کند.

بنابراین می توان این طور نتیجه گیری کرد که استراتژی سئو می بایست از ابتدای شروع فعالیت کسب و کارتان در برنامه کاری شما قرار گیرد تا بتوانید در بلندمدت از تمام پتانسیل های بازاریابی اینترنتی بهره مند شده و در برابر رقبای خود بایستید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی