ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

بهترین کوادکوپتر ها و انواع هلی شات در فروشگاه اینترنتی آی هلی

امروزه در بسیاری از فروشگاه های اینترنتی و حضوری کوادکوپتر ها و هلی شات های تخصصی به یکی از پرفروش ترین اجناس ویترین وب سایت ها مبدل شده است. یافتن یک فروشگاه قابل اعتماد شاید ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۹ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

امروزه در بسیاری از فروشگاه های اینترنتی و حضوری کوادکوپتر ها و هلی شات های تخصصی به یکی از پرفروش ترین اجناس ویترین وب سایت ها مبدل شده است. یافتن یک فروشگاه قابل اعتماد شاید در میان انبوه زیادی از فروشنده ها کار سختی باشد. اما با کمی تحقیق و جستجو می توانید به اطلاعات خوبی دست پیدا کنید. آی هلی یکی از تخصصی ترین و معتبر ترین فروشگاه های ارائه کننده کوادکوپتر به صورت حضوری و اینترنتی است که با تجربه ای طولانی در حال ارائه جدیدترین محصولات پروازی روز بازار به کاربران است.

هلی شات در فروشگاه اینترنتی آی هلی در سه دسته ی کوادکوپتر های هابی (اسباب بازی)، نیمه حرفه ای و هلی شات های تخصصی طبقه بندی می شود. شما کاربران گرامی متناسب با نیاز و بودجتان می توانید از راهنمایی های کارشناسان مجموعه آی هلی بهره ببرید و بی شک انتخاب درستی داشته باشید. تمامی کوادکوپتر ها در این مجموعه به همراه گارانتی سلامت، ضمانت اصالت کالا، آموزش رایگان و خدمات پس از فروش شامل بحث تعمیرات و تامین قطعات به صورت صفر تا صد می باشد.

علاقه و سلیقه ی مردم برای سپری کردن اوقات فراغت بسیار به سمت مدل های پروازی رادیوکنترلی کشش دارد و بی شک روز به روز این موضوع فراگیر تر خواهد شد. البته بسیاری از ما آرزوی خلبان شدن را از کودکی در سر پرورانده ایم اما محقق شدن این امر برای همگان میسر نیست. طراحی و تولید مدل های پروازی کمک کرده است تا بسیاری از علاقه مندان فارغ از سن و جنسیت و مهارت بتوانند به خلبان مدل های پروازی بدون سرنشین تبدیل شوند. کوادکوپتر ها دستگاه های رادیوکنترلی عمودپروازی هستند که با کمک چهار ملخ از روی زمین بلند می شوند. اغلب این محصولات دارای دوربین هستند و می توانند از زاویه دید آسمان عکاسی و فیلمبرداری کنند که یکی از بهترین مارک های هلی شات dji می باشد.

ادغام دو مهارت دوست داشتنی پرواز و عکاسی باعث شده است که بسیاری از کاربران در قالب هلی شات کارهای حرفه ای ظهور و بروز پیدا کنند و درامدزایی فوق العاده ای داشته باشند. امروزه از تصاویر و صحنه های هوایی برای ساخت فیلم های تلویزیونی و سینمایی، ساخت تیزر و تبلیغات، پایش، حراست و نگهبانی، ساخت مستند و ... استفاده می شود. مخاطبان از چنین تصاویر و فیلم هایی بسیار استقبال می کنند چرا که هیچ چیز از زاویه دید لنز پرنده ای در حال پرواز دور نخواهد ماند. حتی در بسیاری از رویداد های مهم و جمعیتی از کوادکوپتر های دوربین دار به جهت ثبت عکس و فیلم استفاده می شود.

به پرواز در آوردن یک هلی شات اصلا کار سختی نیست و فقط و فقط به علاقه و تمرین نیاز دارد. با یک آموزش ساده می توانید به نکات موجود برای پرواز یک کوادکوپتر آشنایی پیدا کنید و حال آن را به پرواز در آورید. کارشناسان آی هلی از قبل از فروش در کنار شما هستند و پس از ارائه با دادن آموزشی جامع و کامل پرواز را به شما می آموزند. همانطور که پیش تر نیز گفته شد محصولات پروازی موجود در مجموعه آی هلی به سه دسته ی کلی طبقه بندی می شود. دسته ی اول مناسب برای افرادی است که به دنبال بازی و سرگرمی هستند و یا می خواهند این محصول را به عزیزی هدیه دهند و می خواهند هم دستگاه خوبی بخرند و هم هزینه مناسب تری بکنند.

انتخاب این دسته از کاربران به کوادکوپتر های تفریحی سرگرمی محدود می شود که می توانند پرواز و دوربین خوبی را تواما با هم داشته باشند. دسته ی دوم کوادکوپتر های نیمه حرفه ای هستند که دارای ویژگی هایی خوب و تخصصی هستند و می توانند برای مصارف نیمه حرفه ای و شروع پروژه های تخصصی استفاده شوند. این محصولات دارای رنج قیمتی متوسطی هستند. دسته ی سوم هلی شات های تخصصی کمپانی dji هستند که دارای رنج قیمتی بالاتری هستند. این مدل های پروازی برای اجرای پروژه های تخصصی مورد استفاده قرار می گیرند و دارای رنج های قیمتی بالاتری هستند. بی شک به پرواز در آوردن هلی شات های تخصصی به دلیل دارا بودن هوشمندی های بسیار بالا و زیاد بسیار آسان تر از مدل های قبلی است. آی هلی فقط و فقط هلی شات های تخصصی DJI را ارائه می کند چرا که محصولات این کمپانی از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند.

از جمله هلی شات dji  این برند که این روز ها بسیار بر روی بورس است می توان به مویک ایر اشاره کرد. مویک ایر یک مدل پروازی با بازوهای تاشو است که می تواند 20 دقیقه پرواز کند و دارای سنسور های عدم برخورد با موانع در قسمت جلو و انتهایی دستگاه است. برد رادیویی این مدل نیز تا چهار کیلومتر است و می تواند پروژه های بسیار تخصصی را با آن به ثمر برسانید. جالب است که بدانید رادیوکنترل یکی از مهم ترین قسمت پرواز یک کوادکوپتر است. با در دست نگاه داشتن رادیوکنترل می توانید آن را تا فواصل دور هدایت کنید و به عکاسی و فیلم برداری هوایی مبادرت ورزید.

آی هلی علاوه بر فروش تعمیرات تخصصی تمامی کوادکوپتر های هابی، نیمه حرفه ای و تخصصی را دارد و این امر به دست کارشناسان فنی بسیار خبره انجام می شود. همچنین تامین قطعات و لوازم جانبی نیز یکی دیگر از نقاط قوت و وجوه تمایز این مجموعه با سایر همکاران است. بی شک سقوط و یا بروز ضربه جزو لاینفک پرواز است. اگر دستگاه شما آسیب ببیند بی شک به تعمیرات و تامین قطعات نیاز پیدا می کنید و اگر شرکت فروشنده نتواند برای شما تامین کند بی شک دستگاه شما بلااستفاده می ماند. پس لازم به تذکر است در انتخاب فروشگاه معتمد و معتبر بسیار دقت کنید. همچنین آی هلی با دارا بودن نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت این تضمین را می کند که تمامی محصولات ارسالی در صحت و سلامت کامل و متناسب با اطلاعات درج شده در وبسایت به دست مشتریان عزیز خواهد رسید.

بی شک زمانی که یک مجموعه به صورت تخصصی فعالیت می کند می تواند خدمات خیلی بهتری به مشتریان ارائه کند. همچنین همانطور که می دانید پرواز یک مهارت تخصصی است. باید بدانید که در کشور عزیزمان ایران مرجع نظارت کننده بر خرید و فروش هلی شات و ساماندهی آن ها اتحادیه هوافضا است. مجموعه آی هلی عضور رسمی اتحادیه هوافضا نیز می باشد و پس از فروش هلی شات های تخصصی برای کاربران معرفی صادر می کند و تا اخذ پلاک و مجوز آن ها را همراهی می کند. مدل های پروازی تخصصی که دارای بردی بالای 500 متر هستند و مجهز به سیستم GPS و بازگشت به خانه دقیق می باشند باید پلاک شوند و استفاده از آن ها تحت نظارت قرار بگیرد.

برای مشاهده محصولات می توانید به فروشگاه حضوری آی هلی نیز مراجعه کرده و از سیل عظیم تنوع تعجب کنید. هم اکنون و در تابستان 98 اگر به دنبال انتخاب و خرید یک محصول مهیج هستید تا با آن اوقات فراغت خود را سپری کنید پیشنهاد میکنیم بر روی هلی شات و کوادکوپتر ها نیز فکر کنید. احتمالا انتخاب هیجان انگیزی برای شما خواهد بود. پیشنهاد کارشناسان آی هلی به شما این است که پرواز را با یک مدل پروازی هابی شروع کنید و اگر دیدید که به این رشته علاقه مندید و می خواهید کارهای گسترده تری در این زمینه انجام دهید به سراغ مدل های دیگر نیز بروید. این را نیز مطمئن باشید که کارشناسان مجرب آی هلی با تکیه بر دانش و تخصص در تلاشند تا صادقانه ترین مشاوره ها را به شما بدهند و برای یک خرید امن و راحت در کنار شما باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • bahar honarkhah
    bahar honarkhah | ۶ شهریور ۱۳۹۸

    من یه سوالی داشتم کسی می دونه برای اخذ پلاک و مجوز برای پرواز باید به کجا مراجعه کرد و مراحلش به چه صورته ؟!؟ در واقع من قصد خرید هلی شات دارم اما خب خیلی راجع به مجوز ها شنیدم و کمی ترسیدم که شاید کار و پروسه ی سختی باشه . کسی تجربه ی مشابهی داره ؟!؟

  • mahyar.tavakoli
    mahyar.tavakoli | ۲۷ مرداد ۱۳۹۸

    سلام دوستان ، برای انجام امور نقشه برداری هوایی بین پهپادهای تخصصی کدومش بیشتر برای این کار مناسبه ؟

  • mahyar.tavakoli
    mahyar.tavakoli | ۱۹ مرداد ۱۳۹۸

    سلام به همه ی دوستان من یه سوال داشتم به نظر شما استفاده از مویک 2 پرو روسی رود خونه کار درستی هست یا امکان داره به خاطر اون امواج و انعکاس دستگاه نتونه تشخیص بده و باعث بشه قاطی کنه باعث کرش بشه .
    لطفا اگر کسی تجربه داره و خودش تجربه کرده منو راهنمایی کنه من ممنون میشم.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی