ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

با تخفیفان های مسافرتی ارزان‌تر سفر کنید، بیشتر لذت ببرید

تخفیفان، بزرگ ترین سایت تخفیفی ایران است که کاربران، بسیاری از خریدهای خود را با تخفیف‌های شگفت‌انگیز از این سایت انجام می‌دهند. تخفیفان در ارائه خدمات سفر با تخفیف ویژه نیز پیشنهادهایی جذاب در قالب ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

تخفیفان، بزرگ ترین سایت تخفیفی ایران است که کاربران، بسیاری از خریدهای خود را با تخفیف‌های شگفت‌انگیز از این سایت انجام می‌دهند. تخفیفان در ارائه خدمات سفر با تخفیف ویژه نیز پیشنهادهایی جذاب در قالب «تخفیفان های مسافرتی» دارد.

تا همین سال قبل با شروع فصل تابستان برنامه‌های زیادی چون تماشای فیلم و تئاتر، شرکت در دوره‌های آموزشی و کلاس‌های تابستانی، رستوران‌گردی و کافه‌گردی، آب‌تنی و رفتن به استخر، رفتن به شهربازی و استفاده از امکانات تفریحی حسابی رونق می‌گرفت. در این بین خیلی‌ها هم برای یک سفر جذاب سیاحتی یا زیارتی برنامه‌ریزی می‌کردند.

اما بر اساس آمارهای رسمی بسیاری از موارد بالا با توجه به شرایط اقتصادی، افزایش قیمت‌ها و کاهش قدرت خرید، از اولویت‌های مردم خارج شد‌ه‌اند. سفرها و تورهای خارجی که با توجه به افزایش قیمت ارزش کاهش قابل توجهی داشته است و حتی سفرهای داخلی نیز با توجه به بالا رفتن قیمت‌ها، دیگر جایی در برنامه‌های بسیاری از خانواده‌های ایرانی ندارد.

در طول سفر جز هزینه‌های حمل و نقل و غذا، یکی از مهمترین هزینه‌ها، به هزینه محل اقامت بر می‌گردد و به همین دلیل خانواده‌ها با نگاه کردن به قیمت هتل‌ها و مراکز اقامتی، کم‌کم از مسافرت پشیمان می‌شوند.

آیا سفر نرفتن بهترین تصمیم است؟

از قدیم گفته‌اند حتی اثرات سفر یک روزه می‌تواند تا یک ماه در روح و جان باقی بماند. همه می‌خواهند سفر بروند و اما با دغدغه‌های زیادی مواجه هستند، ولی سفر نرفتن و تفریح نکردن بهترین راه‌حل نیست. بی‌شک در طول هفته همه، روزهای سخت کاری را پشت سر می‌گذارند و بعد از آن خود شخص و خانواده‌اش نیاز به یک تفریح یا سفر هیجان‌انگیز دارند.

راهکار چیست؟

شاید برای برخی این طور باشد که تفریح کردن، رستوران رفتن، تماشای تئاتر یا حضور در کلاس‌های آموزشی نیاز به هزینه‌های هنگفت دارد و کم‌کم باید قید آنها را بزنند. اما راهکار خیلی ساده و کوتاه است؛ تخفیف!

تخفیف همیشه برای همه جذاب و شیرین است و فرقی نمی‌کند شخص، جزو کدام قشر از جامعه باشد، در هر حال گرفتن تخفیف یکی از لذت‌بخش‌ترین کارهایی است که می‌توان انجام داد. حالا تصور کنید اگر با تخفیف‌های جذاب و دوست‌داشتنی بتوان به جای‌جای ایران سفر کرد، چند روزی در بهترین هتل‌ها، ویلاها یا اقامت‌های بوم‌گردی ماند، تورهای متنوعی را تجربه کرد یا حتی بلیط خود را با تخفیف گرفت، چقدر لذت‌بخش خواهد بود.

تخفیفان، سایت تخفیف تور، خرید بلیط آنلاین، اقامت و مسافرت

تخفیفان بزرگترین سایت تخفیفی ایران است که تا امروز در زمینه‌های مختلفی چون ارائه خدمات جذاب، همواره با تخفیف‌های شگفت‌انگیز خود حامی همه بوده و هوای جیب همه را داشته است. اما شاید خیلی‌ها خبر نداشته باشند که یکی از جذاب‌ترین خدمات سایت تخفیفان به تخفیف تور، تخفیف بلیط، تخفیف هتل، تخفیف ویلا، تخفیف اقامت بوم‌گردی و تخفیف خدمات تفریحی برمی‌گردد.

فرقی نمی‌کند شخصی قصد داشته باشد به شمال، جنوب، شرق یا غرب ایران سفر کند، حتی فرقی نمی‌کند چند روزی بخواهد در بهترین هتل‌ها و ویلاها یا در هتل آپارتمان و اقامت‌گاه بوم‌گردی بماند، مهم این است که تخفیفان این بار هم پیشنهادات جذاب و ویژه‌ای برای همه دارد.

با ورود به سایت تخفیفان نه‌ تنها می‌توان از بهترین تورهای یک تا چندروزه با تخفیف استفاده کرد، بلکه می‌توان بعد از انتخاب مقصد خود، از مشهد و مازندران و گیلان گرفته، تا اردبیل و قشم و اصفهان، در بهترین هتل، ویلا، هتل آپارتمان و مراکز بوم‌گردی اقامت داشت.

خودتان برنامه دلخواه را برای یک سفر ارزان بچینید

اما افرادی که نمی‌خواهند با تور سفر کنند، باز هم تخفیفان در کنار آنهاست. ابتدا کافی است بلیط قطار یا هواپیمای خود را با تخفیف ویژه رزرو کنند. بعد از آن می‌توانند به فکر انتخاب محل اقامت خود تا 70 درصد تخفیف باشند. در تخفیفان از بهترین هتل‌ها و ویلا‌ها گرفته تا بهترین هتل آپارتمان‌ها و اقامتگاه ‌های بوم‌گردی با امکانات و قیمت‌های مختلف در بهترین شهرهای ایران پیدا می‌شود.

حتی می‌توان از بهترین رستوران‌ها و مراکز تفریحی و گردشگری با تخفیف ویژه تخفیفان لذت برد. افرادی که از هتل، ویلا و هتل آپارتمان خسته شده‌اند و دنبال سفرهای متفاوت هستند، می‌توانند از تخفیف اقامتگاه بوم‌گردی استفاده کنند.

اقامت در مراکز بوم‌گردی تجربه‌ای متفاوت و لذت‌بخش از تجربه یک زندگی واقعی در مقصد است که باعث می‌شود بتوان خاطره‌ای به‌یاد ماندنی از سفر داشت.

تنها کاری که برای برنامه‌ریزی یک سفر جذاب و به‌یادماندنی باید انجام داد این است که به صفحه تخفیفان ‌های مسافرتی سر زد و بعد از انتخاب مقصد، یکی از پیشنهادهای جذاب تخفیفان برای تخفیف بلیط قطار، تخفیف بلیط هواپیما، تخفیف هتل، تخفیف ویلا یا تخفیف هتل آپارتمان را انتخاب کرد.

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر جهت رزرو هتل و اجاره ویلا می‌توانند به سایت تخفیفان به آدرس takhfifan.com مراجعه کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی