ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

مهراز کارت؛ کارت تخفیف دندانپزشکی

مهراز کارت، یعنی بهره مندی از خدمات با کیفیت دندانپزشکی با 50% کاهش هزینه ها. با وجود بیش از 100 مرکز دندانپزشکی فعال در استان تهران و البرز، می توانید نزد نزدیکترین دندانپزشک مجرب، ویزیت ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

مهراز کارت، یعنی بهره مندی از خدمات با کیفیت دندانپزشکی با 50% کاهش هزینه ها. با وجود بیش از 100 مرکز دندانپزشکی فعال در استان تهران و البرز، می توانید نزد نزدیکترین دندانپزشک مجرب، ویزیت رایگان و درمان شوید.

با دندانهای پوسیده و نامرتب خود خداحافظی کنید. به جرأت می توان گفت که در دنیای امروز نمی توانید کسی را پیدا کنید که سلامت دهان و دندان برای او مهم نباشد. از طرفی هزینه های دندانپزشکی بسیار بالاست و همه مردم توان پرداخت آنرا ندارند. پس چه کنیم؟

یکی از راه های کاهش هزینه ها استفاده از یک بیمه دندانپزشکی است. یعنی هزینه ای که به صورت ماهانه یا سالانه به یک شرکت بیمه پرداخت می شود. فرد می تواند با دریافت بیمه به مراکزی که با بیمه طرف قراداد هستند مراجعه کند و تا سقف اعلام شده از خدمات با تخفیف استفاده کند. ولی، بیمه های دندانپزشکی محدودیت استفاده از خدمات دارند و درصد کاهش هزینه ها توسط بیمه قابل توجه نیست.

کارت تخفیف دندانپزشکی مهراز طی یک ایده خلاقانه خدمات بیمه را کاملتر می کند.

مهراز کارت با هدف افزایش سلامت و بهداشت در جامعه، وکاهش 30 تا 50 درصدی هزینه های درمانی و تفریحی عموم مردم شامل دندانپزشکی، پوست مو زیبایی، مشاوره و روانشناسی، خدمات زنان، استخر و ... و ارائه خدمات با کیفیت در مراکز مجهز و به روز، از سال 1384 پا به عرصه فعالیت گذاشته است.

همین حالا ببینید: تعرفه دندانپزشکی با 50% کاهش هزینه

ویژگی ها و خدمات کارت تخفیف دندانپزشکی مهراز

با توجه به اینکه شرکت های متعددی ارائه کننده انواع کارت تخفیف دندانپزشکی هستند لذا ضروریست که در ابتدای کار، درباره خدمات شرکت مورد نظر تحقیق نموده و بهترین را انتخاب نمایند:

درصد تخفیف بالا، تا 50 درصد

مهراز کارت دامنه وسیعی از خدمات را با درصد تخفیف تا 50% برای بیماران ارائه خواهد کرد:

  • کلیه خدمات دندانپزشکی اعم از درمانی (ایمپلنت، ارتودنسی، خدمات عمومی و ...) و خدمات زیبایی دندانپزشکی (طرح لبخند و بلیچینگ و ...)
  • خدمات پوست مو زیبایی اعم از خدمات عمومی (لیزر مو زائد، میکرونیدلینگ، پاکسازی پوست و ...) و جراحی های زیبایی (لیپوماتیک، جراحی زیبایی بینی، کاشت مو و ..)
  • خدمات مشاوره و روانشناسی (مشاوره فردی، مشاوره ازدواج، مشاوره زناشویی)
  • خدمات زنان شامل ویزیت و برخی تست ها
  • خدمات تفریحی و رفاهی مانند استخر

ارائه خدمات دندانپزشکی بدون سقف

بزرگترین امتیاز مهراز کارت اینست که سقفی برای استفاده از خدمات دندانپزشکی وجود ندارد.

تا زمانی که مهرازکارت مشترک اعتبار دارد، می تواند بدون هیچ محدودیت و سقفی از خدمات دندانپزشکی استفاده کند.

ارائه خدمات دندانپزشکی بدون تبعیض بین بیماران

این مسئله بسیار مهم است که دندانپزشک نسبت به تمامی بیماران خود متعهد بود و بدون تبعیض میان آن ها، به همه بیماران به یک اندازه توجه کند. با توجه به اهمیت این موضوع، مهراز کارت سعی دارد تنها به گروهی از متخصصین قرارداد تنظیم کند که به این اصل اخلاقی پایبند هستند.

حق انتخاب مرکز درمانی با بیمار

یکی از مهمترین و بهترین خدمات مهراز کارت برای بیماران این است که بیمار می تواند در میان لیستی از مراکز ارائه کننده خدمات دندانپزشکی گزینه مورد نظر خود را انتخاب کند. به هر حال همه ما تمایل دارید برای درمان ناهنجاری های دهان و دندان به سراغ متخصص عالی در نزدیکی محل سکونت خود برویم. به همین دلیل است که مهراز کارت حق انتخاب را برای بیماران فراهم نموده است.

قرارداد با مراکز دندانپزشکی مجهز و به روز

مهراز کارت برای انتخاب مراکز دندانپزشکی جهت عقد قرارداد بیمه دندانپزشکی ابتدا تحقیق نموده و به سراغ مراکزی می رود که به وسایل و امکانات روز مجهز بوده و دندانپزشک آن مجرب و دارای سابقه کاری خوبی باشد و بتواند به بهترین شکل درمان را برای بیماران انجام دهد.

  • مراکز طرف قرارداد با مهرازکارت، همگی مطبها و کلینیک های خصوصی بوده، با دستگاههای مجهز و به روز هستند.
  • مراکز درمانی، از نظر رعایت بهداشت، و تمیز بودن محیط مطب، در سطح عالی هستند.
  • پزشکان مطبها استانداردهای لازم را هنگام درمان رعایت کرده و از نظر مواد مصرفی برای بیمار، هیچ تفاوتی بین بیمار آزاد و بیمار دارنده مهراز کارت وجود ندارد.
  • کلیه پزشکان دارای پروانه مطب، و دارای تجربه، تبحر و سابقه درخشان در کار خود هستند.
  • خوش برخورد بودن پزشک و منشی، رعایت زمان نوبت دهی به بیماران، امکانات آپدیت مطبها از دیگر ویژگی های مطبهای طرف قرارداد با مهراز کارت است.

امکان پرداخت اقساطی برخی هزینه های دندانپزشکی

یکی از شرایط ویژه که مهراز کارت برای مشترکین خود در نظر رفته است، پرداخت اقساطی برخی هزینه های دندانپزشکی مانند ارتودنسی و ایمپلنت است. از آنجائیکه ایمپلنت و ارتودنسی دارای هزینه زیادی هستند، مهرازکارت با هدف آسان کردن پرداخت هزینه ها توسط عموم مردم، این امکان را فراهم کرده که مشترک بتواند هزینه درمان را به صورت چند قسط در طی دوره درمان پرداخت کند.

عضویت و استفاده از خدمات در کمتر از 24 ساعت

برای تهیه مهراز کارت ابتدا به سایت www.mehrazcard.com مراجعه نموده و تمامی مدارک لازم را آماده کنید. پس از عضویت تنها در عرض چند ساعت کارت به شما تحویل داده شده و همان روز می توانید از خدمات بیمه دندانپزشکی مهراز کارت بهره مند شوید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی