ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

اپلیکیشن مدیریت شبکه‌های اجتماعی نوین هاب منتشر شد

با افزایش روزافزون استفاده از دستگاه‌های دیجیتالی از جمله تلفن‌های همراه هوشمند در بین اقشار مختلف جامعه، گرایش جدیدی در علم بازاریابی با عنوان «بازاریابی شبکه‌های اجتماعی» پدیدار شده است. در این گرایش، شبکه‌های اجتماعی ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

با افزایش روزافزون استفاده از دستگاه‌های دیجیتالی از جمله تلفن‌های همراه هوشمند در بین اقشار مختلف جامعه، گرایش جدیدی در علم بازاریابی با عنوان «بازاریابی شبکه‌های اجتماعی» پدیدار شده است. در این گرایش، شبکه‌های اجتماعی و در گام بعدی ابزارهای مدیریت شبکه‌های اجتماعی نقشی کلیدی را در دنیای کسب و کار به عهده گرفته‌اند.

نوین هاب یکی از ابزارهای کاربردی مدیریت شبکه‌های اجتماعی است که توانسته رضایت بسیاری از کسب و کارها را جلب کند.

نوین هاب چیست؟

نوین هاب به عنوان اولین پلتفرم جامع مدیریت شبکه‌های اجتماعی در ایران توانسته است بستری ساده و ارزان را با هدف تسهیل فرایند مدیریت شبکه‌های اجتماعی و افزایش بازدهی فعالیت‌های بازاریابی شبکه‌های اجتماعی فراهم کند.

انتشار خودکار و زمان بندی پست‌های شبکه‌های اجتماعی

مدیریت شبکه‌های اجتماعی با توجه به شبکه‌های اجتماعی هدف می‌تواند گاهاً به امری زمان‌بر و پیچیده تبدیل شود. انتشار همزمان یک محتوا در چند شبکه‌‌ی اجتماعی، همواره یکی از بزرگترین دغدغه‌‌ها بوده است؛ اما با استفاده از پلتفرم جامع مدیریت شبکه‌های اجتماعی نوین هاب، این دغدغه به راحتی حل شده است.

در پلتفرم مدیریت شبکه‌‌های اجتماعی نوین هاب، علاوه بر انتشار همزمان محتوا در شبکه‌های اجتماعی تحت پوشش از جمله تلگرام، اینستاگرام، فیس بوک، توییتر، پینترست، لینکدین، تامبلر، پیامرسان بله و آپارات، امکان تعیین زمان‌بندی انتشار پست نیز برای شبکه‌های اجتماعی نامبرده مهیا شده است.

مدیریت یکپارچه کامنت‌های شبکه‌های اجتماعی

در پلتفرم جامع مدیریت شبکه‌های اجتماعی نوین هاب کامنت‌‌های شبکه‌های اجتماعی با هدف سهولت بیشتر در یک صفحه گردآوری شده است. کاربران این پلتفرم می‌توانند در یک نگاه کامنت‌های منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی مختلف خود از جمله شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، توییتر، فیسبوک، لینکدین و ... را مشاهده کنند و به این کامنت‌ها عکس‌العمل مناسب نشان دهند.

یکی از مهم ترین امکانات سیستم مدیریت کامنت‌‌های شبکه‌‌های اجتماعی نوین هاب، قابلیت دریافت خروجی از تمامی کامنت‌ها است. این قابلیت می‌‌تواند به طرق مختلفی مورد استفاده قرار بگیرد؛ اما یکی از متداول‌ترین کاربردهای دریافت خروجی از کامنت‌ها، تسهیل فرایند قرعه‌کشی مربوط به چالش‌ها و کمپین‌های برگزار شده بر پایه مشارکت در شبکه‌های اجتماعی است.

تحلیل شبکه‌‌های اجتماعی

با توجه به بالا رفتن سطح رقابت کسب و کارها در شبکه‌های اجتماعی، حضور کسب و کارها در شبکه‌های اجتماعی به تنهایی کافی نیست. تدوین استراتژی‌ برای شبکه‌های اجتماعی و انتخاب دقیق تاکتیک‌های پیاده‌سازی استراتژی‌ها به یک ضرورت در این کارزار تبدیل شده‌اند. سیستم تحلیل شبکه‌‌های اجتماعی پلتفرم مدیریت شبکه‌‌های اجتماعی نوین هاب به کاربران خود این امکان را می‌دهد را علاوه بر نظارت بر کارکرد استراتژی‌ها و تاکتیک‌ها، نقاط قوت و ضعف آن‌ها را نیز مشاهده کنند.

این سیستم اطلاعات دقیقی از وضعیت پست‌های منتشر شده، وضعیت فالوورها و دیگر معیارهای سنجش عملکرد شبکه‌های اجتماعی برای مدیران و کارشناسان فراهم می‌کند.

همچنین از اکنون می توانید اپلیکیشن مدیریت شبکه های اجتماعی نوین هاب را نیز دانلود کرده و بصورت ساده‌تر از همیشه شبکه های اجتماعیتان را مدیریت کنید.

دانلود اپلیکیشن مدیریت شبکه های اجتماعی

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی