ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

آغاز‌به‌کار بخش زبان ترکی و کردی در مرکز تماس ماکسیم

ماکسیم، اولین تاکسی اینترنتی از نظر تعداد شهرهای تحت پوشش، به تازگی امکانی را ایجاد کرده است که مسافران استان‌های کرد و ترک‌زبان بتوانند در سامانه شماره کوتاه 1611 به کمک اپراتورهای هم‌زبان خود درخواست ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

ماکسیم، اولین تاکسی اینترنتی از نظر تعداد شهرهای تحت پوشش، به تازگی امکانی را ایجاد کرده است که مسافران استان‌های کرد و ترک‌زبان بتوانند در سامانه شماره کوتاه 1611 به کمک اپراتورهای هم‌زبان خود درخواست خودرو دهند.

زبان آذری دومین و زبان کردی سومین زبان پرکاربرد در ایران شناخته می‌شوند. ماکسیم، نخستین سامانه در ایران با امکان درخواست خودرو بدون نیاز به اینترنت، هم‌اکنون این امکان جدید را فراهم کرده است که هم‌وطنان آذری و کرد بتوانند به زبان خود از 1611 استفاده کنند.

سپیده مسعودی، مدیر مرکز تماس ماکسیم، در همین خصوص خاطرنشان کرد: «بعد از بررسی مداوم میزان درخواست خودرو در شهرهای مختلف و میانگین طول تماس‌های تلفنی، سرویس جدیدی را راه‌اندازی کردیم که آذری و کردزبانان بتوانند در کمترین زمان، به زبان مادری خود با اپراتور صحبت و درخواست خود را ثبت کنند.»

مدیر مرکز تماس ماکسیم در ادامه گفت: «به تازگی اپراتورهایی در مرکز تماس ماکسیم فعالیت می‌کنند که به زبان آذری و کردی مسلطند. ساعات کاری این اپراتورها به گونه‌ای تنظیم شده ‌است که در همه شیفت‌های کاری، چند اپراتور آذری و کردزبان حضور دارند و درخواست سفر شهروندانی را که به این دو زبان صحبت می‌کنند، ثبت می‌کنند. درخواست‌کنندگان به محض تماس با 1611 و تشخیص زبان به اپراتور هم‌زبان خود وصل می‌شوند و می‌توانند به راحتی و بدون اتلاف وقت درخواست خودرو بدهند.»

مسعودی همچنین از اضافه شدن اپراتورهایی با زبان ترکمنی و لهجه یزدی در آینده‌ای نزدیک خبر داد. علاقه‌مندان به همکاری با مرکز تماس ماکسیم در صورت تسلط کافی به زبان‌های ترکمنی، آذری، کردی و لهجه یزدی می‌توانند به دفتر مرکزی ماکسیم در تهران مراجعه یا از طریق سایت https://operator.taximaxim.ir/  ثبت‌نام کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Babakiranzamin
    Babakiranzamin | ۳ شهریور ۱۳۹۸

    آغاز به کار تجزیه کشور هم خیلی وقته استارت خورده

    • Mohammad amirseifi
      Mohammad amirseifi | ۳ شهریور ۱۳۹۸

      حالت خوشه؟کدوم تجزیه؟چون‌مردم به زبان مادری خودشون میخوان حرف بزنن باید منظور تجزیه باشه؟همه که فارسی بلد نیستن

      • sorena shahabi
        sorena shahabi | ۴ شهریور ۱۳۹۸

        مردمی که تو یه کشور حرف همدیگر رو نفهمند،به چه دلیلی باید زیر یه پرچم زندگی کنند.اتحاد کشور با زبان فارسی رقم میخوره نه چند زبانی.
        مخالف هر زبانی جز فارسی تو کشور هستم

مطالب پیشنهادی