ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

مزایای رزرو تور از موتور جستجوی تورگردان چیست؟

این روزها در بیشتر کانال های تلگرامی و شبکه های اجتماعی با تبلیغات متعددی از سوی برگزارکنندگان تور مواجه می شویم که همه مدعی اند ارزان ترین تور به مقاصد مختلف را ارائه می کنند. ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۶ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

این روزها در بیشتر کانال های تلگرامی و شبکه های اجتماعی با تبلیغات متعددی از سوی برگزارکنندگان تور مواجه می شویم که همه مدعی اند ارزان ترین تور به مقاصد مختلف را ارائه می کنند. گاهی نیز پیش می آید که دوست داریم به مقصدی خاص سفر کنیم ولی نمی دانیم از کجا تورِ آن را پیدا کنیم. اصلا جای نگرانی نیست. مثل همیشه تکنولوژی کار را راحت کرده است.

امروز می خواهیم درباره سایتی صحبت کنیم که همه تورهای داخلی کشور را در دسترس شما قرار داده است. این سایت کمک می کند که بتوانید تورهای مختلف را از نظر قیمت و امکانات با هم مقایسه کنید و از طرفی مطمئن باشید که تور مورد نظر از سوی یک آژانس یا لیدر معتبر برگزار می شود. موتور جستجوی تورگردان امتحان خود را پس داده و با تمامی ایرلاین ها، هتل ها و آژانس های معتبر کشور قراداد همکاری امضا کرده است.

تور مسافرتی به چه معناست؟

بگذارید همین ابتدا یک موضوع را برایتان روشن کنیم. تور مسافرتی صرفا به معنای سفر گروهی نیست. می توانید یک تور را تنها برای خودتان یا همسفرانتان رزرو کنید. تور مسافرتی به معنی رزرو کردن تمامی امور مربوط به سفر از قبیل بلیط رفت و برگشت با قطار، هواپیما یا اتوبوس، رزرو محل اقامت در قالب هتل، آپارتمان، اقامتگاه بومگردی، یا هاستل و احتمالا رزرو کردن رستوران، غذا و مهمترین تفریحات شهرِ مقصد است. مثلا اگر تور کیش را رزرو می کنید، علاوه بر تهیه بلیط و هتل، وعده های غذایی، گشت شهری و بلیط تفریحات کیش را هم از قبل می توانید با تخفیف رزرو کنید.

در صورتی که بدون برنامه راه بیفتید و به سمت کیش بروید، ممکن است بعد از رسیدن به آنجا اولا هتل خالی پیدا نکنید، دوم اینکه نتوانید بلیط تفریحات و جای خالی در رستوران های مورد نظرتان را پیدا کنید. آیا بهتر نیست از همان ابتدا، همه نیازهای سفرتان را به کمک برگزارکنندگان تور رزرو کنید تا  در طول سفر خیالتان راحت باشد؟

چگونه تور ارزان تهیه کنیم؟

فرض کنید تصمیم دارید به مناسبت ایام زیارتی یا برای سیاحت به مشهد بروید. راه سنتی این است که از این آژانس به آن آژانس، به دنبال بلیط قطار و هواپیما بگردید. البته این کار دیگر آنقدر قدیمی شده که حتی افراد مسن هم آن را کنار گذاشته اند. بگذارید فرض کنیم که شما آنقدر با تکنولوژی آشنا هستید که بلیط سفرتان را به صورت آنلاین یا از طریق اپلیکیشن ها رزرو کنید. شما یک قدم جلو هستید با این حال راحت تر از این هم ممکن است، می توانید همان ابتدا از طریق وب سایت هایی که موتور جستجوی تور محسوب می شوند همه چیز را یکجا رزرو کنید.

از این طریق می توانید تورهای مختلف هوایی و زمینی مشهد را مشاهده کرده، قیمت هایش را با هم مقایسه کنید و آنگاه با توجه به اینکه هر یک از تورها در چه تاریخی برگزار می شوند و اقامت در چه هتلی خواهد بود و با توجه به تعداد نفرات تان، یکی از آن ها را انتخاب کنید. اگر هم تورهای موجود، توجهتان را جلب نکرد می توانید سفارش دهید تا تور اختصاصی خودتان را برایتان راه بیندازند. برای این کار کافی است در سایت، درخواست تور بدهید تا پشتیبانان با شما تماس بگیرند و با توجه به تعداد نفرات، میزان بودجه، تاریخ سفر و سایر گزینه ها تور را برای شما ببندند.

معرفی موتور جستجوی تورگردان

موتور جستجوی تورگردان وبسایتی است که می توانید تورهای مختلف به همه مسیرها را در آن پیدا کنید. مثلا برای تور مشهد، کافی است به صفحه «تور» بروید و در منوی تورهای ایران، تور مشهد را انتخاب کنید. بلافاصله انواع تورهای مشهد با قیمت های مختلف در تاریخ های متفاوت به نمایش در می آید. بعضی تورها هم دسته بندی شده اند. مثلا تورهای مشهد از تهران، تورهای مشهد از شیراز، تورهای مشهد از اصفهان و... هر یک به تفکیک در منوی سمت راست به نمایش در می آید که کار شما را برای انتخاب تور مورد نظرتان راحت کرده است.

موتور جستجوی تورگردان با معتبرترین تورگردانان و آژانس های مسافرتی در ارتباط است و تورهای آن ها را برایتان ردیابی کرده، به نمایش می گذارد. بعد از انتخاب تور مورد نظر وارد صفحه رزرو شده و کد پیگیری و شماره تماس در اختیارتان قرار می گیرد. با وارد کردن شماره تماس، پشتیبانان سایت در تمام مراحل تور، برنامه سفرتان را مدیریت می کنند. پشتیبانی 24 ساعته این شرکت، باعث شده که هر زمانی از سفر که با مشکلی مواجه شدید بتوانید تماس بگیرید تا کارشناسان تور مسائل را برایتان راست و ریست کنند. بهتر است خودتان سری به سایت بزنید و تورها را از نظر قیمت و خدمات مقایسه کنید.

اگر هیچ یک از تورهای سایت توجه تان را جلب نکرد، می توانید خودتان دست به کار شوید و از طریق منوهای دیگر سایت برای تهیه بلیط هواپیما، قطار، رزرو هتل و... اقدام کرده یا اینکه از طریق تماس تلفنی به صورت on call تور مورد نظرتان را رزرو کنید.

سایت تورگردان، رزرو همه پروازهای داخلی و خارجی با تمامی ایرلاین های جهان را پوشش می دهد. از طریق این سایت می توانید، تورهای خارجی را نیز رزرو کرده، با خیال راحت به همه نقاط جهان سفر کنید.

شماره تماس شرکت: 021476278

شماره تماس پشتیبانی 24 ساعته: 09031006085

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی