ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

برنده رقابت گارانتی‌های ایران کیست؟

با توجه به افزایش قیمت‌ها در این یکی دو سال اخیر تنها چیزی که دوست نداریم با آن روبرو شویم، از دست دادن گجت‌ها و وسایلی هستند که با قیمتی چند برابر قبل خریده‌ایم یا ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

با توجه به افزایش قیمت‌ها در این یکی دو سال اخیر تنها چیزی که دوست نداریم با آن روبرو شویم، از دست دادن گجت‌ها و وسایلی هستند که با قیمتی چند برابر قبل خریده‌ایم یا اکنون قیمت آن سر به فلک گذاشته است.

با وجود این مسئله بحث گارانتی بسیار مهم‌تر از قبل می‌شود. آونگ با توجه به اهمیت این مسئله خدمات گارانتی خود را در چند سال گذشته بسیار متنوع‌تر و کامل‌تر از گذشته کرده و اکنون به عنوان یک گارانتی بی‌رقیب و با خدماتی در سطح استانداردهای جهانی، در حال پیشتازی در میان دیگر گارانتی‌های معتبر بازار IT ایران است.

شاید این حرف برای کسانی که با گارانتی آونگ آشنا نیستند کمی اغراق‌آمیز به نظر برسد. به همین خاطر آونگ خدمات خود برای سه محصول پرمصرف و مهم بازار IT یعنی مموری کارت و فلش مموری، هارد اکسترنال و حافظه پرسرعت SSD را به بوته آزمایش گذاشته است. ولی قبل از مقایسه آونگ با دیگر گارانتی‌های بازار بهتر است با بعضی خدمات خاص و ویژه آونگ آشنا شوید.

مقایسه گارانتی آونگ با دیگر گارانتی‌های بازار IT

در جدول‌هایی که در ادامه مشاهده می‌کنید می‌توانید تفاوت گارانتی آونگ با دیگر گارانتی‌های را به خوبی مشاهده کنید.  این جدول‌های مقایسه خدمات توسط یکی از معتبرترین رسانه‌های فناوری ایران گردآوری شده است و در ادامه روایت این رسانه از گارانتی آونگ را خواهید خواند.

هارد اکسترنال

«آونگ تنها شرکتی است که روی هارددیسک‌های ضد آب و ضدضربه خود ۴ سال ضمانت تعویض ارائه می‌دهد. سایر هاردهای این شرکت از گارانتی تعویض ۳ ساله بهره‌مند می‌شوند. آونگ در بین گزینه‌های این لیست تنها مجموعه‌ای است که تا یک سال خدمات بازیابی اطلاعات را به صورت رایگان انجام می‌دهد. بازیابی دیتای رایگان از جمله مواردی است که می‌تواند تضمین دیتای موجود در هاردهای مشتریان را به همراه داشته باشد.»

حافظه سریع SSD

«حافظه‌های SSD آونگ بین ۳ تا ۵ سال گارانتی دارند. در حالی که دیگر شرکت‌ها نهایتا تا 3 سال خدمات ارائه می‌دهند. این شرکت برای پذیرش قطعه برای ورود به چرخه خدمات گارانتی SSD، صرفا خود محصول را می‌خواهد و نه جعبه یا کارت گارانتی و یا هولوگرام آن. البته خود محصول نیز می‌بایست از شرایط فیزیکی گارانتی خارج نشده و سریال آن مخدوش نباشد.

مموری کارت و فلش مموری

«فلش مموری‌های آونگ گارانتی مادام‌العمر یا همان لایف‌تایم واقعی و کاملا بدون محدودیت دارند. اکثر شرکت‌های گارانتی  عنوان می‌کنند محصول با گارانتی لایف تایم فقط تا زمانی گارانتی دارد که توسط شرکت سازنده تولید شود و پس از آن گارانتی دارای اعتبار نیست. علاوه بر این فلش مموری‌های آونگ هیچ محدودیتی در تعداد دفعات عوض کردن کالای معیوب با کالای نو ندارند؛ یعنی اگر یک کالا در طول ۵ سال چندین بار هم خراب شد کاربر می‌تواند هر بار با مراجعه به گارانتی این شرکت یک محصول نو دریافت کند.

خدمات ویژه آونگ

این شرکت برای پذیرش قطعه برای ورود به چرخه خدمات گارانتی، صرفا خود محصول را از کاربر می‌خواهد و نه جعبه یا کارت گارانتی و یا هولوگرام آن. البته خود محصول نیز می‌بایست از شرایط فیزیکی گارانتی خارج نشده باشد.

آونگ در صورت تشخیص، کالای معیوب را با کالای نو تعویض خواهد کرد و اعلام کرده که در صورت عدم موجودی محصول، کالایی جدید با همان مشخصات فنی را بدون دریافت مابه‌التفاوت قیمت و رایگان به کاربر عرضه می‌کند.

همچنین آونگ خدمات ارتقا محصول را نیز دارد. ارتقای محصول به این معنی است که در صورتی که مشتری قصد تعویض کالای خراب خود را داشته باشد و بخواهد به جای مدل کالای خود مدل بالاتری را دریافت کند؛ آونگ با اخذ مابه‌التفاوت کالای مورد نظر مشتری را ارائه خواهد داد.»

دیگر افتخارات آونگ

جدا از خدمات متمایز آونگ به نسبت دیگر گارانتی‌های بازار IT ایران، پشتیبانی آونگ نظر کارشناسان و مصرف‌کنندگان کالاهای این شرکت را نیز جلب کرده است. طبق نتایج تنها نظرسنجی خدمات گارانتی در ایران که توسط یک از معتبرترین رسانه‌های حوزه سخت‌افزار اجرا می‌شود، آونگ امسال و سال گذشته به عنوان بهترین گارانتی سال شناخته شده است.

همچنین  آونگ به‌عنوان یکی از برترین گارانتی‌های ایران، لوح تقدیر طلایی همایش سراسری رضایت‌مندی مشتری سال 98 را از انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان هم دریافت کرده است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه سنجش خدمات گارانتی‌ها و نظرسنجی برترین گارانتی، می‌توانید از این صفحه بازدید کنید

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی