ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جاروبرقی پاناسونیک
رپورتاژ آگهی

مشکلات متداول جاروبرقی زیمنس، فیلیپس و پاناسونیک

زیمنس، فیلیپس و پاناسونیک از برندهای بسیار معتبر تولید کننده لوازم خانگی هستند که سابقه بسیار درخشانی نیز در عرصه تولید جاروبرقی دارند.  بیشتر افراد  پس از پرس و جوهای فراوان برای پیدا کردن بهترین ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

زیمنس، فیلیپس و پاناسونیک از برندهای بسیار معتبر تولید کننده لوازم خانگی هستند که سابقه بسیار درخشانی نیز در عرصه تولید جاروبرقی دارند.  بیشتر افراد  پس از پرس و جوهای فراوان برای پیدا کردن بهترین جاروبرقی اقدام به خرید از برندهای فوق می­کنند. جاروبرقی مانند هر وسیله‌ی الکترونیکی خانگی دیگری  به مرور زمان ممکن است دچار ایرادهایی شود که باید توسط تکنسین های حرفه ای رفع عیب شود اما برخی از این مشکلات گاها ساده بود و به راحتی در منزل قابل تعمیر است. در ادامه برایتان مجموعه ای از مشکلات متداول جاروبرقی زیمنس، فیلیپس و پاناسونیک را گرد آوری کرده ایم.

توجه : آی پی امداد با مدیریت مهندس ایمان جهانبانویی جهت رفاه حال شما عزیزان به آموزش تعمیرات ، راهنمای فارسی استفاده از لوازم خانگی ، علت ارور و نحوه رفع کد خطا ، شماره تلفن نمایندگی تعمیرات برندهای مختلف در سراسر تهران بزرگ و کلی دانستنی های جذاب پرداخته است تا با دانش و آگاهی به رفع عیب و تعمیرات دستگاه خود بپردازید ، جهت اطلاعات بیشتر وارد سایت ipemdad.com  شوید.

عدم مکش جاروبرقی

یکی از مشکلات رایج گزارش شده به نمایندگی تعمیرات جاروبرقی زیمنس عدم مکش جاروبرقی است. عدم مکش در اکثر موارد به علت پر بودن کیسه است. با توجه به مدل جاروبرقی خود می­توانید از زمان پر شدن کیسه اطلاع پیدا کنید. به عنوان مثال در جاروبرقی زیمنس مخزن دار (بدون کیسه) با استفاده از نشانگر پر شدگی  می­توانید از زمان انباشته شدن مخزن اطلاع پیدا کنید. در مدل های بدون کیسه می­توانید به صورت دستی پنل بالای جاروبرقی را بردارید و داخل کیسه را بررسی کنید.

مسدود شدن لوله خرطومی  از دیگر عواملی است که می­تواند بر مکش جاروبرقی تاثیر بگذارد. لوله خرطومی را از دستگاه جدا کنید و یک چوب نازک را داخل لوله بفرستید و با کمی فشار جسم خارجی داخل لوله را به بیرون بفرستید. جاروبرقی را دوباره به کار بیاندازید به احتمال قوی شما بدون نیاز به  خدمات تعمیرگاه مجاز موفق به رفع عیب و تعمیر جاروبرقی زیمنس خود شده­اید.

خاموش شدن موتور حین جارو کردن

یکی از علت های بسیار ساده و حتی کمی خنده دارِ خاموش شدن ناگهانی موتور که ممکن است به آن بی توجهی کرده باشید خارج شدن دوشاخه جاروبرقی از پریز است. قبل از هر اقدامی از اتصال کابل به پریز مطمئن شوید.

خرابی کلید روشن خاموش از دیگر مواردی است که می­تواند منجر به خاموش شدن موتور در حین کار شود که در این صورت باید نسبت به تعویض آن اقدام کنید. پر بودن کیسه زباله نیز  حتما باید بررسی شود و در صورت نیاز تخلیه شود. اما در برخی موارد ممکن است جاروبرقی  نیاز به تعمیرات  جدی داشته باشد. تکنسین های تعمیرگاه مجاز جاروبرقی فیلیپس یکی از دلایل فنی روشن نشدن جاروبرقی  را خرابی موتور و یا سوختن آن می­دانند. در صورتی که خودتان سر رشته ای از تعمیر جاروبرقی فیلیپس ندارید از بازکردن قطعات داخلی دستگاه خود داری کنید و از تکنسین های مجرب و دوره دیده استفاده کنید.

داغ شدن جاروبرقی

اگر برای ساعت های طولانی است که جاروبرقی کار می­کند شما باید  انتظار داغ شدن دستگاه را داشته باشید حتی در برخی موارد ممکن است با آسیب های جدی تری مانند نیم سوز شدن موتور روبرو شوید. فراموش نکنید نباید هیچ وقت بیشتر از توان جاروبرقی به آن فشار وارد کنید.

کثیفی پیش فیلتر موتور از دیگر علت های شایع داغ کردن جاروبرقی است. برای تمیز کردن فیلتر ابتدا درپوش محفظه آشغال را باز کنید و فیلتر را به آرامی خارج کنید سپس داخل یک ظرف بوسیله آب و با ملایمت آن را شستشو دهید و صبر کنید تا خشک شود. سپس آن را مجدد در جای خود قرار دهید و جاروبرقی را به کار بیندازید.در بیشتر موارد شما دیگر با مشکل داغ کردن جاروبرقی روبرو نخواهید بود.

خرابی فن موتور را می­توان علت  فنی داغ شدن جاروبرقی نامید. تکنسین های تعمیرگاه مجاز جاروبرقی پاناسونیک جهت بررسی خرابی فن ابتدا درب جاروبرقی را برداشته و آن را روشن می­کنند در صورتی که فن شروع به کار نکرد نسبت به تعویض و یا تعمیرآن اقدام می­کنند.  تعمیر جاروبرقی پاناسونیک نیاز به مهارت فنی و دانش کافی دارد که تکنسین های تعمیرگاه مجاز جاروبرقی پاناسونیک بعد از شرکت در دوره های بسیار زیادی از آن بهره مند شده­اند. در بیشتر موارد تعمیرات غیر تخصصی می­تواند آسیب های بسیار جدی و غیرقابل جبران به دستگاه وارد کند. آی.پی امداد تعمیرگاه مجاز جاروبرقی زیمنس، فیلیپس و پاناسونیک است که  با داشتن بیش از نیم قرن تجربه در عرصه تعمیر و تعویض قطعات جاروبرقی آماده ارائه سریع ترین خدمات تعمیر جاروبرقی است. تمام خدمات این مجموعه شامل گارانتی 3 الی 12 ماهه می­باشد که توسط تعمیرکار به صورت مکتوب به شما ارائه می­شود. در صورتی که موفق به رفع عیب جاروبرقی خود نشدید از مشاوره رایگان این مجموعه بهره مند شوید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی