ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

بهترین گجت های هوشمند شیائومی موجود در ایران

گوشی های موبایل و سایر لوازم جانبی هوشمند شیائومی، محصول یک استارتاپ با قدمت کمتر از ده سال است. شرکت شیائومی سال 2010 در شهر پکن چین فعالیت خود را شروع کرد و در سال ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۵:۰۲

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

گوشی های موبایل و سایر لوازم جانبی هوشمند شیائومی، محصول یک استارتاپ با قدمت کمتر از ده سال است. شرکت شیائومی سال 2010 در شهر پکن چین فعالیت خود را شروع کرد و در سال 2011 با عرضه اولین گوشی هوشمند، پا به عرصه رقابت در بازار بزرگ چین گذاشت.

درحالی که اولین گوشی این برند همزمان بود با عرضه آیفون 4G، اما استقبال بی نظیری از این گوشی در سراسر چین و حتی کشورهای دیگر شد. شیائومی در این مدت کم توانست علاوه بر چین، هند و مالزی را در کنترل محصولات خود درآورد.

گوشی های شیائومی که به اپل شرق یا اپل 2 شهرت یافته اند، در سال 2015 توانست رکوردی جالب را به ثبت برساند و در مدت 24 ساعت رکورد فروش بیشترین گوشی را به نام خود ثبت کند. در این مدت شیائومی علاوه بر گوشی، گجت های هوشمند دیگری را نیز به فروش رساند و درآمد قابل توجهی را در این 24 ساعت بدست آورد.

محصولات شیائومی را از کجا بخریم؟

شهرت و تقاضای محصولات مختلف برند شیائومی باعث شده در بسیاری از فروشگاه های سطح شهر و همچنین سایت های فروش موبایل و محصولات جانبی، شاهد عرضه محصولات شیائومی باشیم. از این رو مشکل چندانی برای خرید گوشی و انواع گجت های هوشمند شیائومی ندارید.

اگر فرصت و حوصله رفتن به پاساژ علاءالدین یا چارسو را برای مقایسه و خرید محصولات شیائومی ندارید، پیشنهاد می کنیم به سایت ها و فروشگاه های اینترنتی مراجعه کنید. دیجی کالا از جمله فروشگاه های آنلاین موبایل و لوازم جانبی موبایل است که علاوه بر قیمت مناسب، امکان مقایسه را برای کاربران و بازدیدکنندگان فراهم کرده است.

با دریافت کد تخفیف دیجی کالا برای خرید اول از سایت تخفیفان میتوانید کالاها و لوازم مورد نیازتان را ارزانتر خریداری کنید. با مراجعه به کدهای تخفیف سایت تخفیفان میتوانید بن تخفیف سایر فروشگاه های اینترنتی را دریافت کنید و با تخفیف بیشتر خرید کنید.

محصولات شیائومی پرطرفدار در ایران

اگرچه شیائومی یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده لوازم الکترونیکی است، اما بسیاری از افراد شیائومی را صرفا به عنوان یک شرکت سازنده گوشی موبایل می شناسند. باید به این نکته توجه داشت که کیفیت و قیمت سایر محصولات شیائومی نیز مانند گوشی های موبایل این شرکت قابل مقایسه با برندهای مطرح در جهان است.

از این رو قصد داریم در این یادداشت، بهترین و پرطرفدارترین محصولات شیائومی موجود در بازار ایران را به شما معرفی کنیم تا اگر قصد خرید از این برند را دارید، با اطلاعات بیشتری اقدام کنید.

1. شیائومی می 9 (Xiaomi Mi 9)

این گوشی که بهترین گوشی 2019 شیائومی هست؛ علاوه بر طراحی زیبا و خدمات خوب، قیمت مناسبی هم نسبت به گوشی های پرچم دار موجود در ایران دارد. دوربین سه گانه و پردازنده قوی این مدل باعث شده این محصول در لیست پرطرفدارترین محصولات شیائومی قرار بگیرد.

2. شیائومی می میکس 3 نسخه 5G

این مدل گوشی موبایل شیائومی، علاوه بر پردازنده قوی و دوربین باکیفیت، امکان استفاده از شبکه 5G را برای کاربران خود فراهم کرده است. اگر دید بلند مدتی برای خرید گوشی موبایل دارید و جزو آن دسته از افرادی نیستید که دائم گوشی خود را عوض می کنند، این گوشی برای شما یک مدل مناسب به شمار می رود؛ چراکه در آینده ای نزدیک این فناوری در ایران در دسترس قرار می گیرد و در این حالت شما دیگر نیازی به تغییر موبایل خود ندارید

3. اسپیکر قابل حمل شیائومی مدل Millet

این اسپیکر کوچک و فلزی برخلاف ظاهرش بسیار پر قدرت و جذاب است. این اسپیکر که در سه رنگ طلایی، نقره ای و مشکی به بازار عرضه شده، به راحتی در کف دست جای می گیرد و برای سفر و کارهای روزمره کاربردی است.

4. شارژر همراه شیائومی مدل ۲C ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی‌ آمپر ساعت:

این شارژر که مجهز به فناوری Quick Charge 3.0 بوده، سازگاری زیادی با انواع محصولات دارد. این مدل از پاوربانک های شیائومی، به صورت هوشمند شدت جریان مناسب دستگاه را تشخیص می دهد. از دیگر ویژگی این مدل باید به وزن کم و لبه های گرد آن اشاره کرد.

5. مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi band 3 new package 2019

این مدل از مچ بندهای هوشمند شیائومی، دارای صفحه نمایش لمسی OLED است. همچنین از دیگر نوآوری های موجود در این مدل می توان به توانایی خواندن پیام، پاسخ به تماس ها، اطلاع وضعیت آب و هوا و همچنین دارای سنسور ضربان قلب، گام شمار و یادآوری فعالیت های بدنی است.

6. هدفون شیاومی مدل Sport

این هدفون ابعاد کوچک و مناسبی دارد و وزن کم آن باعث شده برای گوش کردن موسیقی در حین ورزش و پیاده روی، ابزاری مناسب به شمار رود. کابل کوتاه که باعث دردسترس بودن و همچنین عملکرد در فاصله ده متری از دستگاه، از دیگر ویژگی های این هدفون است.

قیمت محصولات شیائومی در مقایسه با رقبا

گوشی های میان رده و ارزان قیمت نه تنها در ایران، بلکه در سراسر جهان مخاطبان خاص خود را دارد و افراد زیادی خواهان خرید گوشی های موبایل با امکانات زیاد و در عین حال قیمت مناسب هستند. از این رو، شرکت های زیادی برای فروش به این بازار بزرگ، اقدام به تولید گوشی کرده اند.

شیائومی یکی از موفق ترین برندها در عرضه گوشی های میان رده و پرچم دار است. امکانات قابل توجه در کنار قیمت کم نسبت به رقبایی همچون سامسونگ، ایسوس، هواوی و نوکیا باعث شده روز به روز به طرفداران شیائومی اضافه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی