ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

در بده-بستان از مهارت‌هایتان خرج کنید

بده-بستان، شیوه‎ای نوین در خدمت‎رسانی است. همه‎ی ما، در بهترین حالت، در انجام یک یا چند کار مهارت داریم و برای بسیاری کارهای دیگر باید جیب پر پول و یک نیروی متخصص در کنار خود ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

بده-بستان، شیوه‎ای نوین در خدمت‎رسانی است. همه‎ی ما، در بهترین حالت، در انجام یک یا چند کار مهارت داریم و برای بسیاری کارهای دیگر باید جیب پر پول و یک نیروی متخصص در کنار خود داشته باشیم. اگر خوش‎شانس باشیم می‎توانیم کارشناس قابل اعتماد را  پیدا کنیم، ولی دستمزد بالای او میتواند همچنان برای ما مسئله باشد. اینجاست که عضویت در بده-بستان پیشنهاد جذابی به نظر می‎رسد، اما چطور؟

در بده-بستان، افراد با مهارت‎ها و دانش‎های گوناگون کنار هم جمع شده اند تا خدمات مورد نیاز یکدیگر را برآورده کنند. هر نیروی متخصص، پس از ارائه‎ی خدمت به یک کاربر، بجای دستمزد خود از سایت امتیازی می‎گیرد که می‎تواند در هر زمان، برای خود و یا فرزندانش، از یک نیروی متخصص دیگر در هر زمینه‎ای تقاضای خدمت داشته باشد بدون اینکه حتی ریالی هزینه کند.

نحوه‎ی کار در بده-بستان به چه صورت است؟

هر فرد 18 سال تمام، می‎تواند در بده-بستان عضو شود و درخواست خدمت داشته باشد، که برای این کار لازم است گروه تخصصی مد نطر خود را انتخاب کرده و سفارش خود را ثبت کند. سپس کارشناسان آن گروه، با توجه به شرایط سرویس مورد نظر، اعلام آمادگی می‎کنند و کاربر از میان آن ها یک نفر را برای ارائه‎ی سرویس انتخاب می‎کند.

برای عضویت در گروه‎های تخصصی به عنوان کارشناس، چه باید کرد؟

گروه‎ها و خدمات ارائه شده در بده-بستان بسیار متنوعند تا بتوانند تمام نیازهای شما را پاسخ دهند. هر کاربر پس از عضویت در سایت، می‎تواند درخواست عضویت در گروه‎های تخصصی را داشته باشد مثلا عضویت در گروه برقکاری، تدریس کنکور، پرستاری سالمند و ...، برای این مرحله بایستی مدرک و یا گواهینامه‎ی معتبر برای مدیریت فرستاده شود تا ادعای متقاضی ثابت شود. پس از آن، فرد متخصص می‎تواند به درخواست‎های کاربران برای خدمت‎رسانی پاسخ دهد و آن‎ها را بپذیرد. پس از هر بار انجام کار، امتیازی بجای دستمزد به کارشناس داده می‎شود تا بتواند از سایر نیروهای متخصص، تقاضای خدمت رایگان داشته باشد.

عضویت در بده-بستان چه امتیازی دارد؟

صرفه‎جویی در هزینه‎ها، بزرگترین امتیاز ماست. شما می‎توانید خدمات مورد نیاز خود و اطرافیانتان را از بده-بستان بخواهید و برای این کار کافی است به‌‎جای پول، از مهارت‎هایتان خرج کنید!

برای اطلاعات بیشتر از وبسایت ما دیدن کنید.

فراموش نکنید تمام مراحل عضویت در بده-بستان، رایگان است!

صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی