ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

در این قطار ایرانی غذاهای خوش طعم اروپایی سفارش دهید

مسلما یکی از نیازهای ضروری هر انسان غذا خوردن است. نوع تغذیه اثر مستقیم بر سلامتی و انرژی بدن دارد. این نیاز در سفر بسیار مهم تر به نظر می رسد. سلامت و کیفیت غذا ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱ مهر ۱۳۹۸ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

مسلما یکی از نیازهای ضروری هر انسان غذا خوردن است. نوع تغذیه اثر مستقیم بر سلامتی و انرژی بدن دارد. این نیاز در سفر بسیار مهم تر به نظر می رسد. سلامت و کیفیت غذا در سفر مقوله مهمی می باشد که باید مورد توجه قرار گیرد. سرو غذای سالم در طول مسیر سفر ضامن سلامتی مسافران می باشد. یکی از وسایل نقلیه ای که با سرو غذا می تواند خیال مسافران را از حیث غذای مقوی، با کیفیت و سالم راحت کند، قطار است. قطار به دلیل آسایش و امنیتی که برای مسافران به ارمغان می آورد، مورد استقبال زیادی واقع شده است و ارائه منوی غذا از امکاناتی است که موجب رفاه بیشتر مسافران می گردد.

بعضی از مسافران نگران عدم کیفیت و یا تمام شدن غذا در قطار هستند و در این باره دچار مشکل می شوند. از همین رو مسافران مجبور می شوند به همراه خود غذای سرد، ساندویچ و یا انواع غذاهای آماده به داخل قطار بیاورند.

قیمت غذا هم بعد از کیفیت یکی از فاکتورهای قابل توجه است که ممکن است برای خیلی از افراد مهم باشد. البته به طور قطع قیمت غذا در قطار بسیار ارزانتر از قیمت غذا در هواپیماست. برای داشتن سفری بی دغدغه در هنگام رزرو بلیط قطار از سرویس سرو غذا در قطار استفاده کنید. با این کار دیگر نگران تمام شدن غذا در طول مسیر نبوده و از غذای باکیفیت و با قیمت مناسب برخوردار می شوید.

منوی غذای قطار فدک

امروزه قطارهای پیشرفته و 5 ستاره دارای امکانات متنوع و کم نظیری هستند که سرو غذا و امکان سفارش غذا مطابق با میل مشتری یکی از این خدمات می باشد. قطار فدک از جمله قطارهایی که با استفاده از کادر آموزش دیده و کترینگ حرفه ای نگرانی مسافران را از حیث تغذیه به خوبی برطرف کرده است.

منوی غذا در قطار فدک با توجه به ساعات حرکت قطار زیر نظر کترینگ ایرانی – اتریشی، با مواد اولیه بهداشتی و کاملا سالم به صورت تازه و با توجه به ذائقه ایرانی طبخ می گردد. منوی غذاهای قطار فدک با توجه به نیاز بیولوژیکی بدن تنظیم شده و مقدار کالری و مواد پروتئینی و فیبری در وعده های متفاوت رعایت می گردد. در منوی این قطار پیش غذا، غذای اصلی و دسر دیده می شود که بسیار متنوع بوده و در جهت جلب رضایت ذائقه ایرانی موفق عمل کرده است.

شما می توانید با خرید اینترنتی بلیط قطار فدک در صفحه رزرو بلیط قطار فدک، غذای خود را سفارش دهید و انواع غذاهای ایرانی و اروپایی را انتخاب نمایید.

نحوه سرو غذا در قطار فدک

قطار فدک با دارا بودن کادر تخصصی و آموزش دیده و مهمانداران حرفه ای جهت رفاه و آسایش بیشتر مسافران بهترین خدمات کترینگ را به شما عرضه می کند. غذاهای سفارش شده شما توسط مهمانداران در ظروف چینی و به صورت وکیوم شده و کاملا بهداشتی به کوپه شما آورده می شود و به مناسب ترین شکل از شما پذیرایی می گردد.

در هر واگن کوپه مخصوص مهمانداران تعبیه شده است. مهمانداران با درخواست مسافران در هر ساعت حاضر شده و با ارائه انواع غذاها و نوشیدنی های سرد و گرم، آماده خدمتگزاری به آنها می باشند.

در منوی غذای قطار فدک انواع غذاهای خوش طعم گنجانده شده که می توانید با سفارش آنها با انواع طعم های جدید آشنا شوید. بعضی از غذاهای قطار فدک شامل کوفته سیب زمینی اتریشی، تافه اشپیتز، برتیائوزه و دسرهایی مانند شیرینی کاریشما ن و اشترودل سیب می باشد که طعم عالی و بی نظیر آنها با ذائقه ایرانی همخوانی دارد.

با رزرو بلیط قطار از سایت های معتبر گردشگری می توانید سفری راحت، ایمن و ارزان را تجربه کرده و طعم غذاهای سالم و خوشمزه ایرانی- اروپایی را حس کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی