ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

اختتامیه هفتمین دوره ماراتون برنامه‌نویسی کشور با حضور علی بابا برگزار شد

هفتمین دوره ماراتون برنامه‌نویسی تلفن همراه کشور بعدازظهر روز شنبه ۳۰ شهریور با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد. در این ماراتون که شرکت سفرهای علی بابا حامی اصلی آن بود، بیش از ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲ مهر ۱۳۹۸ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

هفتمین دوره ماراتون برنامه‌نویسی تلفن همراه کشور بعدازظهر روز شنبه ۳۰ شهریور با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

در این ماراتون که شرکت سفرهای علی بابا حامی اصلی آن بود، بیش از 260 برنامه نویس برجسته در قالب 101 تیم به مدت 48 ساعت به رقابت پرداختند.

در ماراتون برنامه‌نویسی تلفن همراه کشور، 260 برنامه نویس در قالب تیم های 2 تا 4 نفره، 48 ساعت فرصت داشتند تا نسخه اولیه یک برنامه کاربردی تلفن همراه را که با انتخاب یک چالش از میان لیستی که توسط دبیرخانه و متناسب با نیاز بازار مصرف‌کنندگان به آن‌ها داده شده بود، طی یک سری قوانین و مقررات خاص طراحی و پیاده سازی کرده و به تیم داوری تحویل دهند.

در کل این مدت تیم ها در محل برگزاری رویداد قرنطینه بودند و تیم های داوری و مشاور به صورت کامل بر نحوه عملکرد آنها نظارت داشتند. در انتها تیم‌های برتر با نظر داورها به مرحله نهایی راه پیدا کردند تا مجددا برنامه خود را برای داوران ارائه دهند. هدف اصلی برگزاری این رویداد شناسایی تیم‌های برنامه نویسی برجسته کشور، شناسایی ایده های بکر و خلاقانه و ورود این تیم‌ها به بازار کار بود.

سعید اسکافی و اکرم شکری از شرکت سفرهای علی بابا در این چالش 48 ساعته به عنوان مشاوران حوزه آی او اس و اندروید در کنار تیم‌ها حضور داشتند و کامیاب فرهادی، طراح محصول علی بابا از جمله داورهای حاضر در این مسابقه بود. در کنار تیم فنی علی بابا، تیم منابع انسانی علی بابا هم با هدف کشف و جذب استعدادهای درخشان در محل برگزاری مسابقه حضور داشت و در خاتمه از شرکت‌کنندگان تقدیر کرد.

حدود هشت تیم در طول چالش انصراف داده و در نهایت ۷۲ تیم ایده‌ها و نمونه نرم افزار طراحی‌ شده خود را برای داوری اولیه به کمیته داوران تحویل دادند.

در نهایت در مراسم اختتامیه که در باشگاه توسعه کسب و کار دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، ۱۱ تیم برتر معرفی شدند. همچنین سه تیم برتر این رقابت به ترتیب while1 با کسب ۳.۳۹ امتیاز، چِلِسمه با ۳.۳۶ امتیاز و Dager با ۳.۲۹ امتیاز معرفی شدند. تیم چلسمه سال گذشته به جایگاه سوم ماراتون دست یافته بود و امسال توانست یک گام به جلو بردارد.

در انتها مجتبی چنانی از شرکت سفرهای علی بابا در پایان مسابقه برای شرکت کنندگان سخنرانی در حوزه فنی داشت.

در این دوره از مسابقات از حدود ۱۶ استان از جمله تهران، یزد، خراسان رضوی و همدان و از رده سنی ۱۵ تا ۳۵ سال حضور داشتند. مسابقات پنجشنبه ۲۸ شهریور ساعت ۹:۰۰ صبح شروع شد و مراسم اختتامیه تا ساعت ۱۷:۳۰ روز شنبه ۳۰ شهریور ادامه داشت.

ماراتون برنامه نویسی تلفن همراه کشور از معتبرترین مسابقات برنامه نویسی تلفن همراه کشور است و از سال 1392 تا کنون 6 دوره این مسابقات در سطح کشور برگزار شده و تیم های برنامه نویسی متعددی را وارد بازار کار کرده است. به عنوان مثال علی بابا که همواره حامی رویدادهای دانش بنیان است، با ارزیابی رزومه شرکت‌کنندگان در این رویدادها، از آنها برای همکاری با علی بابا دعوت می‌کند. اگر شما هم به کار در علی بابا علاقمند هستید و این رویداد را از دست داده‌اید به صفحه https://jobs.alibaba.ir  مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی