ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

همکاری بزرگ شرکت خودروسازی چری با آلمانی ها برای تولید خودروهای تجاری–برقی

چری یک شرکت خودروسازی چینی است، که به عنوان یکی از مراکز اصلی تولید خودرو و موتور خودرو، در جمهوری خلق چین فعالیت می کند. این شرکت دارای هفتمین رتبه از نظر تولید خودرو در ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۱۰ مهر ۱۳۹۸ | ۱۱:۴۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

چری یک شرکت خودروسازی چینی است، که به عنوان یکی از مراکز اصلی تولید خودرو و موتور خودرو، در جمهوری خلق چین فعالیت می کند. این شرکت دارای هفتمین رتبه از نظر تولید خودرو در کشور چین است. چری تیگو، چری آریزو برخی از خودروهای این شرکت است که در ایران توسط مدیران خودرو مونتاژ و به فروش می رسند.

در تاریخ 6 سپتامبر 2019، شرکت خودروسازی چری و گروه street scooter Gmbh که یک شرکت تابعه دویچه پست کشور آلمان است با حضور رهبران کشور چین و آلمان به یک توافق دست یافتند. براساس این توافق دو طرف قصد دارند تا به میزان 500 میلیون یورو سرمایه گذاری مشترک در کشور چین انجام دهند. در این قرارداد یک مرکز تحقیق و توسعه در کشور چین برای ساخت، تولید، فروش و بازاریابی خودروهای برقی تجاری ایجاد خواهد شد.

رئیس هیات مدیره شرکت چری tongyue در این خصوص گفت: «همکاری بین شرکت خودروسازی چری و این شرکت آلمانی فرصتی برای دو طرف فراهم می کند تا بازارهای جهانی به ویژه اتحادیه اروپا و چین را کشف نمایند. همچنین به شرکت چری این فرصت را نیز می‌دهد تا حضور خود در توسعه وسایل نقلیه با انرژی هوشمند و جدید را تسریع نماید.»

از سوی دیگر مدیر عامل شرکت street scooter نیز بیان داشت: «این سرمایه گذاری مشترک بین شرکت چری و ما، مهمترین نقطه عطف در توسعه ما است، چرا که ما می‌توانیم به بزرگترین بازار خودروهای برقی دست یابیم و ارزش های جدیدی را ایجاد نماییم.»

شرکت street scooter Gmbh  یک شرکت تابعه دویچه پست پیشرو در زمینه بازار خودروهای برقی –بازرگانی است. این شرکت دارای یک فناوری پیشرو و منحصر به فرد در زمینه طراحی و تولید شاسی های خودروهای برقی-تجاری است. همچنین این شرکت آلمانی یک غول بزرگ فراملی در صنعت لجستیک و خدمات لجستیک و انرژی نیز محسوب می شود.

با توجه به عملکرد قوی شرکت چری در صنعت انرژی می توان کاملا درک نمود که این شرکت نسبت به رقبای خود حرکت سریعتری دارد. به طور کلی چری از اولین شرکت های چینی توسعه دهنده پلت فرم های برقی است که ساختار برقی خود را در وسایل نقلیه مسافری برقی –لجستیکی، اتوبوس و وسایل نقلیه ویژه ایجاد نموده است.

چری

مدل EQ1 چری، جز اولین مدل پلاگین هیبریدی  است که به بستر توسعه مثبت این خودروها وابسته است و تولید و فروش آن از مرز 100.000 دستگاه گذشته است و در بحث وسایل نقلیه تجاری برقی برند Carry فعالیت بسیار خوبی را داشته است. به طوری که در سال 2018 این برند توانست با کسب سهم 20% از بازار خودروهای تجاری-برقی مقام اول این صنعت را بدست بیاورد. طبق برنامه دو طرف، سرمایه گذاری مشترک برای تولید Mini EV های 2 و 4 چرخ نیز در طی این توافق صورت خواهد پذیرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی