ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

بازدید مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان از دفتر روز اول علی بابا

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان، همراه با تنی چند از رجال دولتی این استان از دفتر روز اول علی بابا بازدید کرد. در جریان بازدید این هیات دولتی از کارخانه نوآوری آزادی ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۳ مهر ۱۳۹۸ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان، همراه با تنی چند از رجال دولتی این استان از دفتر روز اول علی بابا بازدید کرد.

در جریان بازدید این هیات دولتی از کارخانه نوآوری آزادی که صبح روز دوشنبه 8 مهر ماه صورت گرفت، مدیر عامل شرکت سفرهای علی بابا در دفتر روز اول، میزبان روسای سازمان صنعت، معدن و تجارت، سازمان جهاد کشاورزی، پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان، دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان، دانشگاه دولتی و پارک علم و فناوری استان سمنان و همچنین مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان بود.

نیما قاضی در مورد ساختمان روز اول و امکانات رفاهی که با هدف مهیا کردن محیطی مطلوب برای پرسنل علی بابا در نظر گرفته شده بود توضیحاتی داد و به پرسش‌های نماینده‌های دولت از استان سمنان در رابطه با نحوه فعالیت این استارت‌آپ دانش‌بنیان، سهم فروش در بازار و همچنین میزان بالای رضایتمندی مشتریان از این برند که در پی ارائه خدمات پشتیبانی مطلوب به مشتریان محقق شده، پاسخ داد.

در مورد دفتر روز اول علی بابا باید بگوییم که این دفتر بیش از 420 نفر ظرفیت دارد که طراحی آن الهام گرفته از دفاتر بزرگی چون گوگل و فیس‌بوک و با ایده بازسازی سوله‌های قدیمی و با سبک طراحی به شیوه آلماسات (Almost) انجام شده است.

طراحی دفتر روز اول علی‌بابا در سوله‌ای به مساحت 3800 متر مربع در کارخانه نوآوری بیش از یک سال زمان برد. در این پروژه شرکت‌های طراحی شیفت با مدیریت نشید نبیان و رامبد ایلخانی به عنوان طراح و مجری پروژه و دفتر طراحی نکست با مدیریت علیرضا تغابنی همکاری داشتند.

دفتر روز اول علی‌بابا دارای یک سالن همایش با ظرفیت بیش از 200 نفر، سالن غذا خوری، کافی شاپ وحدود 20 اتاق جلسه و اتاق استراحت برای پرسنل است.

علی بابا بزرگترین و معتبرترین سایت خرید اینترنتی بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس در کشور است که از سال 1393 کار خود را با فروش آنلاین بلیط پرواز داخلی آغاز کرد؛ اما به مرور امکان خرید سایر محصولات گردشگری و حتی تورهای مسافرتی نیز به علی بابا اضافه شد. این استارت‌آپ دانش بنیان همواره حامی و مشوق استارت‌آپ‌های جوان، دانشگاه‌ها و رویدادهای دانشگاهی و ... بوده و هست. اگر شما هم می‌خواهید با فضای استارت‌اپی علی بابا بیشتر شوید می‌توانید روی کمک علی بابا حساب کنید و اگر در مورد فرهنگ کاری و فضای کسب‌وکاری آن کنجکاو هستید، می‌توانید با هماهنگی قبلی با واحد روابط عمومی علی بابا از دفتر روز اول علی بابا بازدید کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی