ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

ام وی ام برندی قابل قبول در طول 15 سال فعالیت در بازار ایران

شرکت مدیران خودرو یکی از زیرمجموعه‌های کرمان موتور است. این شرکت در حال حاضر  تعدادی از خودروهای شرکت چینی چری (Chery) را در ایران مونتاژ کرده و تحت برند (MVM (Modiran Vehicle Manufacturing Company در ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۱۶ مهر ۱۳۹۸ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

شرکت مدیران خودرو یکی از زیرمجموعه‌های کرمان موتور است. این شرکت در حال حاضر  تعدادی از خودروهای شرکت چینی چری (Chery) را در ایران مونتاژ کرده و تحت برند (MVM (Modiran Vehicle Manufacturing Company در بازار عرضه می‌کند. چری یک شرکت خودروسازی دولتی در چین است که در سال 1997 تاسیس شده و از نظر میزان تولید، دهمین شرکت خودروسازی بزرگ چین به حساب می‌آید.

برند ام وی ام، در ابتدای دهه 80 با همکاری برند چری چین، که بزرگترین صادر کننده خودرو در این کشور است، به عنوان نخستین برند چینی فعالیت خود را در ایران آغاز نمود. ابتدا شرکت مدیران خودرو کوچولوی جنجالی و محبوب خود را با نام ام وی ام 110 وارد بازار نمود که به کم مصرف ترین خودروی کشور ملقب گردید و توانست در دل بسیاری از خریداران جوان یا جویای یک خودرو شهری مناسب جا باز نماید. این خودرو در آن سالها به دوو ماتیز خندان معروف گردید.

پس از سالها همکاری بالاخره در سال 1388 شرکت مدیران خودرو اولین قرارداد جوینت ونچر (تولید مشترک) را در صنعت خودروسازی کشور امضا نمود. کارخانه شرکت مدیران خودرو در شهر بم استان کرمان واقع گردیده بود و با ایجاد جوینت ونچر فعالانه تر به حرکت خود ادامه داد و تعداد زیادی اشتغال را با هدف کمک به تولید ملی کشور ایجاد نمود. پس از این قرارداد شاسی بلند ایکس 33 وارد بازار گردید که توانست به یک شاسی بلند مقبول برای ایرانیان بدل گردد. این خودرو به تعداد زیاد فروخته شد و در 3 نسل در بازار ایران معرفی گردید.

ام وی ام

همچنین خودرو سدان 530 و پس از آن نسخه بهینه شده این خودرو یعنی 550 وارد بازار ایران شد. این خودرو همواره به عنوان یک سدان قدرتمند و کارا شناخته شده و توسط بسیاری از خریداران به ماکسیمای کوچک معروف گردید.

در سال 91 خودروی پر طرفدار 315 با طراحی زیبای خود وارد بازار شد که توانست دل بسیاری را برباید. در سال 94 شرکت مدیران خودرو محصولات لوکس تر خود را با نام چری وارد کرد اما همچنان برند ام وی ام نیز با قدرت به حرکت خود ادامه داد و مدل جدید 110 و پس از آن مدل ایکس 22 را در سال 96 عرضه نمود. با عرضه ایکس 22، یک کراس اوور کوچک شهری به روز، چهره ای جدید و جذاب از برند ام وی ام ارائه شد. یک خودروی زیبا که توانست تعداد زیادی مشتری را جذب نماید.

با توجه به شرایط سخت و بحرانی فعلی برند ام وی ام برنامه هایی برای توسعه سبد محصولات خود دارد. آنچه محصولات تولیدی برند ام وی ام را از دیدگاه خریداران برجسته می‌کند، موتورهای پر قدرت و با دوام این محصولات است که بر طبق نظر خریداران همواره قابل اعتماد است. همچنین آپشن های به روز و قابل قبول محصولات ام وی ام در مقابل خودروهای تولید داخل، خدمات پس از فروش گسترده و از همه مهمتر درک نیاز بازار ایران برای عرضه محصولات به روز و همچنین خط تولید مجهز در داخل کشور از علل دیگر محبوبیت برند ام وی ام است. همه این موارد سبب شده تا در نهایت ام وی ام برندی قابل اعتماد با آینده ای رو به رشد باشد و برنامه داشته باشد مدلهای جدیدی چون ایکس 55 را با تکنولوژی جدید معرفی کند. تا بدین طرق برند خود را ارتقاء بخشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • مجید
    مجید | ۱۷ مهر ۱۳۹۸

    خود نویسنده متن موقع نوشته این چرت و پرت ها خنده اش نمی گرفته؟!
    جان من راستشو بگو!

  • Ali Nazari
    Ali Nazari | ۱۶ مهر ۱۳۹۸

    دلفین ها هم پرواز میکنند.

مطالب پیشنهادی