ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

ماجرای پست و استوری‌های مشترک شب گذشته چهره‌های سرشناس در اینستاگرام چه بود؟

اتفاقی که شب گذشته در اینستاگرام رخ داد همه دنبال کننده های این برنامه پرمخاطب در ایران را به این فکر انداخت که ماجرا از چه قرار است. دیشب فارسی زبانان این شبکه اجتماعی زمانی ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۵ مهر ۱۳۹۸ | ۱۶:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اتفاقی که شب گذشته در اینستاگرام رخ داد همه دنبال کننده های این برنامه پرمخاطب در ایران را به این فکر انداخت که ماجرا از چه قرار است. دیشب فارسی زبانان این شبکه اجتماعی زمانی که وارد صفحه اینستاگرام خود می شدند، با پست هایی از هنرمندان، ورزشکاران و اینفلوئنسرهای شبکه های اجتماعی با این مضمون مواجه می شدند: «هشتگ مدیا برگزار می کند»؛ بزرگترین کمپین اینستاگرامی سال.

اما ماجرا از چه قرار بود؟

هشتگ مدیا یک استارت آپ دیجیتال مارکتینگ با بنیان گذاری و مدیریت سینا فرحی و امیر تشکر است که در زمینه اینفلوئنسر مارکتینگ فعالیت دارد و همه این اتفاقات در راستای آغاز کمپین جدید این مجموعه که با حضور چهره های سرشناس بسیاری همچون نسرین مقانلو، نیوشا ضیغمی، بهنام تشکر، شقایق فراهانی، مهرداد میناوند، ارسلان قاسمی، مسی ایرانی، آرات، پارسا خائف پدیده برنامه عصر جدید، محمدرضا احمدی گزارشگر، حسن تفتیان سریع ترین مرد ایران، محمدامین کریم پور، عرفان علیرضایی و ده ها چهره سرشناس دیگر بوده است.

این رویداد اینستاگرامی از نظر گوناگونی دسته بندی شرکت کنندگان در یک روز بی سابقه بوده است. ورزشکار المپیکی، هنرمند‌، بازیگر، اینفلوئنسرهای داخل و خارج از ایران، پدیده های مسابقات استعدادیابی، فوتبالیست ها، و ... چهره هایی بودند که در روز نخست این رویداد حضور داشتند.

رکورد شکنی اینستاگرامی در کمتر از 24 ساعت

آمار و ارقام این کمپین در روز اول و کمتر از 24 ساعت توسط مجموعه هشتگ منتشر شد که در تصویر زیر به آن می پردازیم:

حضور 100 صفحه اینستاگرامی به صورت همزمان در این کمپین از نظر تعداد شرکت کننده در نوع خود بی سابقه بوده است و در کمتر از 24 ساعت مجموعا در این رویداد تبلیغاتی بیش از سه میلیون و ششصد هزار بار دکمه فالو توسط مخاطبین کمپین فشرده شد تا این رکورد و آمار خیره کننده در اینستاگرام فارسی زبانان ثبت شود.

مجموعه هشتگ مدیا در گذشته هم توانسته بود با ایده پردازی و اجرای کمپین رونمایی از بزرگترین لیوان چای جهان در صدر اخبار شبکه های اجتماعی قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی