ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

ب ام و 230i با طعم رانی

اگر اخیرا در بزرگراه های سطح شهر تردد کرده باشید یا به وب سایت ها و صفحات معتبر دیجیتالی سر زده باشید، قطعا به تبلیغات شرکت «رانی» برخورد کرده اید. شرکتی که در تولید آبمیوه ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۵ مهر ۱۳۹۸ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اگر اخیرا در بزرگراه های سطح شهر تردد کرده باشید یا به وب سایت ها و صفحات معتبر دیجیتالی سر زده باشید، قطعا به تبلیغات شرکت «رانی» برخورد کرده اید. شرکتی که در تولید آبمیوه با تکه های واقعی میوه پیشرو بوده و در تابستان امسال یک سورپرایز ویژه برای مخاطبین و مصرف کنندگانش در نظر گرفته: یک بی ام و سری 2.

شما می توانید با خرید محصولات رانی در بسته بندی های قوطی و ارسال کد درج شده در زیر قوطی به شماره 100024 در قرعه کشی یک دستگاه بی ام و 230i Convertible مدل 2017 تحت عنوان مسابقه «با خوردن و نوشیدن رانی، BMW ببر» شرکت کنید. به نقل از رانی، این خودرو همزمان با شروع مسابقه، با قیمت یک میلیارد و 607 میلیون تومان خریداری شده است.

در تماس با مسئولین مربوطه و در جست و جوی صحت و سقم این مهم، خبرنگار ما با حضور در دفتر رانی و مشاهده خودرو نامبرده بر صحیح بودن این ادعا تاکید کرد. ضمنا این مسابقه از 15 مرداد ماه سال 1398 شروع شده و تا 15 آبان ماه همین سال، ادامه خواهد داشت.

قرعه کشی در روز 7 آذر ماه و با حضور نماینده دادستانی به صورت رسمی برگزار و به صورت زنده از پیج اینستاگرام رانی به نشانی @ranimania پخش خواهد شد. حال به نظر می رسد با توجه به واقعی بودن این قرعه کشی فرصت مناسبی برای اقشار مختلف مردم فراهم آمده است تا با خرید یک «رانی» شانس خود را برای به دست آوردن یک جایزه میلیاردی در یک قرعه کشی واقعی محک بزنند.

در ادامه به طور اجمالی به بررسی خودرویی که رانی وعده آن را داده می پردازیم:

ب ام و 230i اخیرا در ایران به علاقمندان خودروهای اسپرت و جوان پسند که هیجان رانندگی را می خواهند ارائه می شود. این خودرو نمونه ای لوکس و مجهز در کلاس بدنه خودروهای کوپه سایز کوچک (Compact Coupe)، سقف جمع شوند و روباز (Convertible) است.

ب ام و 230i مانند سایر مدل های تولیدی این شرکت طراحی بسیار زیبا و اسپرتی داشته و نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند. سری 2 کانورتیبل از یک سقف نرم متحرک بهره می برد که تنها با فشردن یک دکمه می توان آن را در صندوق عقب خودرو جمع کرد. حال می توانید یک رانندگی بی نظیر را با سری 2 کانورتیبل دیفرانسیل عقب تجربه کنید.

معمولا خودروهای کانورتیبل به دلیل سقف متحرک نرمی که دارند از ایمنی کمتری نسبت به خودروهای سقف ثابت بهره می برند. اما کمپانی BMW با بهره گیری از دانش متخصصین خود، خودروی سری 2 کانورتیبل را به امکانات ایمنی پیشرفته مجهز کرده تا ایمنی آن به میزان قابل توجهی افزایش یابد.

ب ام و 230i از یک موتور پر قدرت 2 لیتری مجهز به سیستم توربوشارژر سود می برد. این موتور عملکرد مناسبی داشته و توان تولید نیرویی معادل 248 اسب بخار و حداکثر گشتاور تولیدی 350 نیوتون متر در بازه را دارد. این نیرو توسط یک جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک به چرخ‌های عقبی منتقل می گردد.

ب ام و 230i با استفاده از این پیشرانه قدرتمند در زمانی برابر با 5.6 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر رسانده و حداکثر سرعت آن 250 کیلومتر در ساعت محدود شده است. مصرف سوخت ب ام و 230i معادل 5.9 لیتر در هر 100 کیلومتر  به صورت سیکل ترکیبی است.

از جمله امکانات مهم این خوردو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رینگ های 17 اینچی آلیاژی اسپرت
  • چراغ های مه شکن جلویی
  • استارت خودرو بدون نیاز به کلید و با فشردن دکمه Start
  • پوشش چرمی برای صندلی ها و ادوات درون کابین
  • سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه نسل جدید Dual Zone Climate Control
  • سیستم صوتی مجهز به صفحه نمایشگر 6.5 اینچی رنگی لمسی
سخن آخر

ب ام و 230i کابین بسیار لوکس و مجللی را برای سرنشینان فراهم کرده و از مواد اولیه با کیفیت بسیار بالا محیطی راحت را برای آنان به وجود می آورد. سواری این خودرو با وجود اینکه نرم و راحت بوده اما در مواقع لزوم و چابکی و تیزی خاص خودروهای ب ام و نیز برخوردار است. علمکرد جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک این خودرو بسیار خوب بوده همچنین نمی توان به سادگی از نرمی و مصرف سوخت بسیار پایین این گیربکس مدرن نیز عبور کرد.

اگر تمایل دارید تا از لذت بی انتهای تجربه رانندگی بی ام و بهره مند شوید می توانید با شرکت در قرعه کشی رانی شانس خود را امتحان کنید،‌ شاید برنده خوش شانس این خودرو لوکس شما باشید.

برای اطلاع از جزییات بیشتر می توانید به سایت رانی مراجعه نمایید.

پی نوشت: تمامی عکس های استفاده شده در گزارش به خودروی تهیه شده توسط رانی اختصاص دارد و عکاسی ار آن در حضور خبرنگاران انجام شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی