ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

پس از خرید بلیط سفر، هتل را هم از علی بابا رزرو کنید

رزرو آنلاین هتل‌های داخلی و خارجی، خدمتی است که نه تنها روند رزرو طیف‌های مختلف هتل را آسان‌، سریع و امن‌تر از قبل کرده است، بلکه با ارائه خدمات پشتیبانی که از سوی برخی از ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

رزرو آنلاین هتل‌های داخلی و خارجی، خدمتی است که نه تنها روند رزرو طیف‌های مختلف هتل را آسان‌، سریع و امن‌تر از قبل کرده است، بلکه با ارائه خدمات پشتیبانی که از سوی برخی از ارائه‌دهندگان این خدمات به مسافران ارائه می‌شود، سفر را برای آنها کم استرس و بی دغدغه می‌کند.

البته تا کنون امکان رزرو هتل‌های داخلی و خارجی روی یک درگاه فراهم نبود و مسافران ناچار بودند برای رزرو بلیط هواپیما، اتوبوس و قطار به یک وبسایت و برای رزرو هتل‌های خارجی و داخلی به وبسایت‌های دیگری مراجعه کنند.

خبر خوب این است که رتبه یک سفر، علی بابا برای رفاه حال مشتریانش امکان رزرو آنلاین تمام هتل‌های سراسر جهان و ایران را روی درگاه خود فراهم کرده است. به این ترتیب می‌توانید علاوه بر خرید بلیط سفر، هتل را هم از علی بابا رزرو کنید.

در حال حاضر علی بابا تنها برندی است که برای اولین بار محصول رزرو اینترنتی هتل‌های داخلی و خارجی را به صورت همزمان روی درگاه خود ارائه می‌دهد. به این ترتیب چه عازم دبی باشید و قصد رزرو هتل دبی را داشته باشید و چه اروپا و چه شهرهای ایران، می‌توانید با چند کلیک هتل مورد نظرتان را در سراسر جهان از لحاظ قیمت و امکانات بررسی و سپس انتخاب کنید.

امکان بررسی هتل‌ها از لحاظ قیمت، کیفیت خدمات با کمک توضیحات و عکس‌های واقعی از هتل‌ها، امکان پرداخت آنلاین ریالی هزینه رزرو هتل‌های داخلی و خارجی و همچنین امکان استرداد هزینه رزرو هتل در صورت لغو سفر از امکاناتی است علی بابا برای مشتریانش در نظر گرفته است. در کنار اینها، حمایت یک تیم پشتیبانی قوی که به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته، چه قبل و چه بعد از رزرو هتل پاسخگوی مسافران است از دیگر امکاناتی است که علی بابا برای مشتریانش در نظر گرفته است. به عنوان مثال اگر قصد رزرو هتل استانبول دارید و اطلاع کافی در مورد هتل‌های این شهر ندارید، می‌توانید از مشاوره پشتیبان‌های خود در علی بابا استفاده کنید.

پس اگر قصد سفر به هر نقطه از جهان را دارید، برای رزرو آنلاین هتل‌های داخلی و خارجی مانند رزرو هتل وان، شیراز، مشهد و ... به علی بابا مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی