ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

با هاست وردپرس سایت خود را بهتر راه‌اندازی کنید

برای اینکه بتوانیم وبسایتی راه بیندازیم باید کمی تحقیق کنیم و یک شرکت خوب سرویس دهنده هاست پیدا کنیم. هاست فضایی است که تمامی اطلاعات سایت ما روی آن مستقر شده و به کاربران نمایش ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

برای اینکه بتوانیم وبسایتی راه بیندازیم باید کمی تحقیق کنیم و یک شرکت خوب سرویس دهنده هاست پیدا کنیم. هاست فضایی است که تمامی اطلاعات سایت ما روی آن مستقر شده و به کاربران نمایش داده می‌شود بنابراین باید ویژگی‌های استانداردی داشته باشد. اینجا لازم است درباره ویژگی‌های هاست مطلوب بیشتر بدانیم.

آپ‌تایم بودن هاست

اگر سراغ شرکت‌های هاستینگ رفته باشید درباره آپتایم بودن حتما شنیده‌اید. سرویس دهنده‌ای که در هر حال و هر زمانی قطعی نداشته باشد را آپتایم می‌گویند. اما معمولا هیچ سرویسی ۱۰۰ درصد آپتایم نیست و گاهی پیش می‌آید که دچار مشکل شود. ولی اگر این مشکل جدی بود باید خسارت وارد شده را پرداخت کند. بهتر است سرویسی تهیه کنید که این امکان را حتما داشته باشد.

پشتیبانی

امر بسیار مهمی است. اگر سرویس دهنده هاست پشتیبانی داشته باشد با خیال راحت و در هر زمانی که به مشکلی برخورد کنید می‌توانید تیکت بزنید و سریعا پاسخ خود را دریافت کرده و مشکل را حل کنید.

تهیه بک‌آپ طبق زمانبندی مشخص

واجب است  شما به عنوان وبمستر مطابق با فعالیتی که دارید طبق یک زمانبندی مشخصی، نسخه پشتیبان از سایت تهیه کنید. اما سرویس دهنده شما نیز باید این کار را انجام دهد تا در صورت بروز مشکل بتواند نسخه پشتیبان را بازگردانی کند.

قیمت مناسب

قیمت سرویسی که دریافت می‌کنیم معمولا خیلی مهم است ولی هرگز به دلیل قیمت پایین سرویسی را انتخاب نکنید که امکانات خوبی نداشته و سایت شما را با مشکل مواجه می‌کند. در ابتدای راه خود کمی هزینه کنید اما مطمئن قدم بردارید.
اخیرا برای راه‌اندازی سایت‌های وردپرسی هاست وردپرس را پیشنهاد می‌کنند اما این هاست وردپرس چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟ آیا تفاوتی با هاست معمولی دارد؟ مگر غیر این است که برای راه‌اندازی سایت وردپرسی نیاز به هاست لینوکسی داریم؟!

هاست وردپرس سرویسی لینوکسی است که روی خود وردپرس داشته و برای امکانات و اقدامات یک سایت وردپرسی آماده شده است.  در حال حاضر بهتر است هاست وردپرس را برای سایت‌های وردپرسی خود تهیه کنید و سپس به راه‌اندازی سایت خود بپردازید.

تنها در چند دقیقه سایت خود را بسازید

اگر هاست وردپرسی تهیه کردید پس تنها چند قدم لازم دارید تا بتوانید یه سایت خوب و حرفه‌ای در زمینه‌های مختلف راه‌اندازی کنید و به کسب درآمد از اینترنت بپردازید.
یادتان باشد که اولین قدم شما مهم‌ترین قدم است و نباید راحت از کنار آن عبور کنید.  مراحل را بار دیگر با هم مرور می‌کنیم:

  1. تهیه هاست وردپرس از مراکز معتبر هاستینگ
  2. ثبت دامنه و تنظیم آن روی هاست مورد نظر
  3. راه‌اندازی وبسایت وردپرسی
  4. کسب درآمد از سایت

تنها در ۴ مرحله به راحتی می‌توانید سایت خود را بسازید. پس همین حالا دست به کار شوید و بهترین باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • shayantl
    shayantl | ۲۲ مهر ۱۳۹۸

    بهترین کار اینه که یه سرور مجازی بگیرین یا سرور اختصاصی بعد آپاچی کانفیگ کنین و هاست شخصی و پرسرعت داشته باشید یا هم بهتر اینه که یه لایسنس سیپنل بگیرین و رو سرورتون نصب کنید و استفاده کنید صد دفعه بهتر از ریسلری و هاست اشتراکیه که اصطلاعاتتون دست یکی دیگه باشه

مطالب پیشنهادی