ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ماکسیم
رپورتاژ آگهی

ورود به سومین سال فعالیت ماکسیم، گسترده‌ترین سامانه درخواست خودرو در ایران؛ هنوز «همه جای ایران سرای ماست»

ماکسیم 24 مهرماه سال 96 با تیمی کوچک اما جوان و متخصص فعالیت خود را در ایران آغاز کرد و اکنون بعد از گذشت تنها دو سال، صاحب بزرگ‌ترین مرکز تماس خاورمیانه است و با ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۵ مهر ۱۳۹۸ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

ماکسیم 24 مهرماه سال 96 با تیمی کوچک اما جوان و متخصص فعالیت خود را در ایران آغاز کرد و اکنون بعد از گذشت تنها دو سال، صاحب بزرگ‌ترین مرکز تماس خاورمیانه است و با 129 شهر تحت پوشش، گسترده‌ترین سامانه درخواست خودرو در کشور محسوب می‌شود.

سامانه درخواست خودرو ماکسیم در حالی سومین سال فعالیت خود را آغاز می‌کند که در دو سال گذشته به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته است. این سامانه در سال اول فعالیت خود در همه استان‌های کشور حضور پیدا کرده و در سالی که گذشت، تعداد شهرهای تحت پوشش خود را به دو برابر افزایش داده است. هم‌اکنون نیز با حضور در 129 شهر کشور، گسترده‌ترین سامانه درخواست خودرو کشور به حساب می‌آید. از جمله شهرهای تحت پوشش ماکسیم می‌توان به تهران، ساری، شیراز، کرمانشاه، اصفهان، قم، بندرعباس، کرج، همدان، اهواز، مشهد، ‏کرمان، تبریز، زاهدان، اردبیل، اراک، سنندج، رشت، یزد، زنجان، ارومیه، گرگان، خرم‌آباد، قزوین، ساوه، دزفول، ‏بروجرد، شهریار، اسلامشهر، شهرقدس، بیرجند، ملایر، نیشابور، بابل، دهدشت، خوی، قائم‌شهر، بجنورد، مهاباد، ‏شاهرود، ورامین، سبزوار، بوشهر، آمل، نجف‌آباد، ملارد، ایلام، کاشان، شهرکرد، چالوس، ‏مراغه، سقز، رفسنجان، بوکان، اندیمشک، خرمشهر و ... اشاره کرد.

ماکسیم، با نخستین سرویس آفلاین درخواست خودرو در ایران

راه‌اندازی بزرگ‌ترین مرکز تماس خاورمیانه موفقیت چشمگیر دیگری در کارنامه دوساله ماکسیم است. سرویس 1611 که در راستای افزایش خدمت‌رسانی به کاربران راه‌اندازی شده، روزانه پاسخگوی هزاران تماس از سراسر ایران است. شهروندان کلیه شهرهای تحت پوشش ماکسیم می‌توانند بدون نیاز به اینترنت و گوشی هوشمند، تنها با شماره‌گیری 1611 و مشخص کردن مبدأ و مقصدشان با ماکسیم سفر کنند. این سامانه در سال گذشته از مرکز تماس خود رونمایی کرد و هم‌اکنون بزرگ‌ترین مرکز تماس فعال در خاورمیانه است.

در ادامه فعالیت مرکز تماس ماکسیم، اپراتورهای آذری‌زبان و کردزبان نیز به این مجموعه اضافه شدند. این امکان برای آسایش و دسترسی آسان شهروندان فراهم شده است. ساعات کاری اپراتورها به‌گونه‌ای تنظیم شده که در همه شیفت‌های کاری، چند اپراتور آذری‌زبان و کردزبان حضور داشته باشند و درخواست سفر شهروندانی را ثبت ‌کنند که به این دو زبان صحبت می‌کنند. درخواست‌کنندگان به‌محض تماس با 1611 و تشخیص زبان به اپراتور هم‌زبان خود وصل می‌شوند و می‌توانند به راحتی و بدون اتلاف وقت درخواست خودرو بدهند.

ماکسیم با بهره‌مندی از تعرفه‌های متنوع خود، همگام با فناوری روز دنیا، به‌روزترین خدمات حمل‌ونقل جهانی را به کلیه استان‌های ایران عرضه می‌کند. از جمله سرویس‌های فعال این سامانه تعرفه‌های «اقتصادی»، «بانوان»، «حمل بار» و «موتورسیکلت» اند و به‌زودی سرویس‌های جدید دیگری راه‌اندازی خواهند شد.

آرمین کریمی، مدیر توسعه بازار و عملیات ماکسیم، در سخنانی با اشاره به دستاوردهای دوساله ماکسیم اظهار داشت: «فعالیت خود را از دفتر کوچکی در پایتخت آغاز کردیم و هم‌اکنون بعد از گذشت تنها دو سال برای بیش از 1000 نفر کارآفرینی کرده‌ایم.» وی درباره چشم‌انداز پیش‌روی سامانه درخواست خودرو ماکسیم افزود: «اگر نگاهی به فعالیت دوساله ماکسیم بیندازیم، مسیر دشوار و البته پرثمری را خواهیم دید که نتیجه‌اش خدمات متنوع و حضور گسترده در 129 شهر کشور است. چشم‌انداز پیش‌روی ماکسیم بهینه‌سازی و افزایش کیفیت خدمات نوین حمل‌ونقل شهری است.»‏

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Saeed Esmailian
    Saeed Esmailian | ۲۶ مهر ۱۳۹۸

    اپ ماکسیم خبلی باگ داره و هنوز خیلی جای کار داره و لی باید اعتراف کنم، خیلی تو هزینه های من صرفه جویی کرده، باعث شده بتونم برنامه ریزی دقیقی روی سفر هام بکنم

مطالب پیشنهادی