ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سفرمارکت
رپورتاژ آگهی

بلیط هواپیما ؛ موتور جستجوی بلیط هواپیما به بازار آمد

بلیط هواپیما یکی از لازمه‌های سفر است. اما این روزها با بالا رفتن قیمت ارز، خرید بلیط هواپیما دشوار شده است. هر چند افزایش ضریب نفوذ اینترنت و توسعه فرهنگ خرید آنلاین به کمک گوشی ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۹ آبان ۱۳۹۸ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

بلیط هواپیما یکی از لازمه‌های سفر است. اما این روزها با بالا رفتن قیمت ارز، خرید بلیط هواپیما دشوار شده است. هر چند افزایش ضریب نفوذ اینترنت و توسعه فرهنگ خرید آنلاین به کمک گوشی های همراه و سایت های خرید، دسترسی به بلیط هواپیما را افزایش داده است، اما در مقابل انتخاب و پیدا کردن بلیط هواپیما ارزان و بهینه با توجه به پرشمار بودن این سایت‌ها، سخت و سردرگم‌کننده شده است. اما سفر مارکت یک راه حل جدید برای خرید بلیط هواپیما است که چند ماهی است به بازار عرضه شده است.

خرید بلیط هواپیما و دشواری‌های آن

سفرمارکت

خرید بلیط هواپیما از سایت‌های فروش بلیط و آژانس های مسافرتی یکی از روش‌های متداول خرید بلیط هواپیما است. اما پیدا کردن بلیط هواپیما ارزان در میان سایت های متعدد دشوار است. لازم است شما قصد خرید تور یا بلیط هواپیما مشهد یا استانبول و یا مقاصد دیگر را داشته باشید. با یک جستجوی ساده در گوگل، با ده‌ها سایت فروش بلیط رو به رو می‌شوید که هر کدام پروازهای مشخص به مقصد شما را در ساعت و با خط پروازی معین، با قیمت‌های متفاوت به شما عرضه می‌کنند. وقتی تنوع ساعت های حرکت، تعداد توقف در بین مسیر و کیفیت متفاوت خطوط و شرکت‌های هواپیمایی گوناگون را هم در نظر بگیریم، انتخاب و خرید بلیط هواپیما ارزان بیش از همیشه دشوار به نظر می‌رسد.

بلیط هواپیما ارزان با سفرمارکت

بلیط هواپیما ارزان یک گزینه ایده‌آل برای کسانی است به دلیل کار یا استراحت و گردش قصد سفر دارند. زیرا کمک می‌کند تا شما در هزینه های سفرتان صرفه‌جویی کنید. اما خرید بلیط هواپیما ارزان با توجه به آنچه در بالا توضیح دادیم سخت و سردرگم‌کننده شده است. اما سفرمارکت به عنوان یک موتور جستجوی خرید بلیط هواپیما راه حلی برای این مشکل است. سفرمارکت یک مارکت پلیس (market place) یا بازار مجازی سفر است که بلیط هواپیما عرضه شده توسط سایت‌ها و آژانس‌های مسافرتی معتبر و مطمئن را در یک پلتفرم به شما نمایش می‌دهد. در نتیجه شما به جای آنکه مجبور باشید در میان صدها سایت بگردید، در یک سایت می‌توانید با مقایسه انواع بلیط هواپیما از خطوط هواپیمایی مختلف، بلیط هواپیما ارزان مورد نظرتان را خریداری کنید.

سفر مارکت خرید بلیط هواپیما را ارزان می‌کند

سفرمارکت

سفر مارکت با ایجاد یک فضای رقابتی سالم بین آژانس های مسافرتی عرضه کننده تور و بلیط هواپیما ، موجب می‌شود تا عرضه کنندگان بلیط هواپیما برای جلب بیشتر کاربران، قیمت‌ها را کاهش داده و ارزان ترین قیمت بلیط هواپیما را به مخاطبان عرضه کنند.

سفر مارکت خرید بلیط هواپیما را آسان می‌کند

سفر مارکت این ادعا را دارد که شما در زمینه خرید بلیط هواپیما از گوگل بی نیاز می‌کند! دیگر نیاز نیست برای خرید بلیط هواپیما در بین صدها سایت بگردید و ساعت‌ها وقت و انرژی خود را به هدر بدهید. تنها کافی است به safarmarket.com بروید و مبدا و مقصد سفر و تاریخ سفرتان را مشخص کنید. سفر مارکت با جستجو در میان سایت‌ها و آژانس‌های معتبر فروش بلیط هواپیما، بهترین و ارزان ترین بلیط هواپیما را جستجو کرده و پیش روی شما می‌گذارد و به آسانی بلیط هواپیما مورد نظرتان را خریداری کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • پرویز‌ پرتوکیا
    پرویز‌ پرتوکیا | ۹ آبان ۱۳۹۸

    الان سه ساعته که زدم هنوز داره میگرده

مطالب پیشنهادی