ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

مدیریت همه کامنت‌های شبکه‌های اجتماعی در نوین هاب

این روزها استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای کسب و کارها اجتناب ناپذیر است. شبکه‌های اجتماعی بستر مناسبی برای ارائه محصولات و خدمات، و رشد کسب و کارهاست. برای حفظ و جذب مشتری، لازم است تا ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۱ آبان ۱۳۹۸ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

این روزها استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای کسب و کارها اجتناب ناپذیر است. شبکه‌های اجتماعی بستر مناسبی برای ارائه محصولات و خدمات، و رشد کسب و کارهاست. برای حفظ و جذب مشتری، لازم است تا ارتباطی عمیق با آنها برقرار کنید و این کار تنها با استفاده از خدمات تلفنی و وب سایت ممکن نیست.

شبکه اجتماعی مکان مناسبی است تا روابط خود را با مخاطبان مستحکم کنید و نشان دهید که متوجه نیاز آنان هستید و آن را تامین می‌کنید. کامنت‌هایشان را بررسی کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به آنها پاسخ دهید.

مطمئنا شما هم متوجه نقش شبکه‌های اجتماعی در بازاریابی محصولات و یا خدمات خود شده‌اید. تنها مشکل جاییست که به عنوان صاحب کسب و کار، زمان برای مدیریت تمام شبکه‌های اجتماعی خود کم می‌آورید.

آیا می‌توانید در همه شبکه‌های اجتماعی فعالیت داشته باشید؟

این‌که در کدام شبکه اجتماعی فعالیت داشته باشید، بستگی به نوع کسب و کار و مخاطب شما دارد. البته که شما می‌توانید در همه شبکه‌های اجتماعی فعال باشید، اما احتمالا برای کسب و کار کوچک و متوسط، این امر بسیار وقت‌گیر است.

اگر کسب و کار شما کوچک و یا متوسط است، پرداخت هزینه برای نیروی کار مخصوص شبکه‌های اجتماعی، برایتان مشکل خواهد بود. اما به هرحال باید در یک یا چند شبکه اجتماعی حضور داشته باشید.

تعامل با مخاطبان

یکی از اهداف شبکه‌های اجتماعی، تعامل مستقیم با مخاطبان است. تعامل؛ علت مهم همه‌گیر شدن شبکه‌های اجتماعی است. مردم جایی را پیدا کردند که می‌توانند درباره هر محصول و خدماتی که استفاده می‌کنند، آزادانه نظر بدهند و نظراتشان دیده شود.

هدف تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی، دیده شدن، اشتراک گذاری و بحث و نظر دادن راجع به آن است. صحبت کردن مخاطب درباره محتوای شما و دریافت بازخورد از آنها موجب بهبود ارائه خدمات شما می‌شود. مثل یک دوست به حرف‌ها و در واقع درد و دل‌هایشان گوش دهید و باحوصله و صبر به آنها جواب دهید.

زمان پاسخ‌گویی

کامنت خالص ترین نوع ارتباط را در شبکه اجتماعی نشان می‌دهد. به شکلی که کامنت خوب مشتری وفادار به همراه دارد ولی پاسخگویی نامناسب به آن می‌تواند وجهه شما را خراب کند.

سرعت در پاسخ‌گویی شما به کامنت‌ها کلید موفقیت شماست. مردم وقت زیادی را صرف گشتن در شبکه‌های اجتماعی می‌کنند و تاخیر شما در پاسخ‌گویی نارضایتی آنها را به دنبال خواهد داشت. بهترین زمان پاسخ‌گویی یک ربع است. اما اگر امکان این امر وجود ندارد، حداکثر تا یک ساعت به کامنت‌ها جواب دهید.

چگونه برخورد کنیم

شما در اتاق خود و دور از مشتری می‌توانید شیشه‌ها را بشکانید، برگه پاره کنید و فریاد بکشید. زیرا همه می‌دانیم که چقدر سخت است پس از تلاش شبانه روزی و صادقانه‌ شما، کسی نارضایتی خود را ابراز کند. ولی در شبکه‌های اجتماعی مهم است که با متانت و با آرامش و احترام پاسخ دهید، زیرا چشمان هزاران نفر به عملکرد شماست.

از ربات پاسخ‌گو استفاده نکنید

شاید برای کسب و کارها استفاده از جواب های آماده و ربات‌ها ساده‌تر باشد، اما تاثیر خوبی بر روی کاربرانتان نمی‌گذارد. همچنین از کپی کردن جواب‌های تکراری بپرهیزید؛ زیرا یک پاسخگویی صمیمی و حقیقی براساس شخصیت کاربر تاثیر بیشتری بر او می‌گذارد.

ابزار مدیریت کامنت‌ها در نوین هاب

نوین هاب پلتفرم مدیریت شبکه‌های اجتماعی است. در نوین هاب می‌توانید تمام شبکه‌های اجتماعی خود را در یک داشبورد به راحتی مدیریت کنید.

ابزار مدیریت کامنت‌ها در نوین هاب، یکی از امکانات آن است. این ابزار راه‌حلی بسیار ساده و جامع است که با استفاده از آن می‌توانید ارتباط خود با کاربران را سرعت ببخشید و در شبکه‌های اجتماعی مختلف نظرات و سوال های کاربران را پاسخ دهید.

اندازه کسب و کار شما چه کوچک باشد و چه بزرگ، با استفاده از ابزار مدیریت کامنت نوین هاب، خیلی از دغدغه‌های شما برای مدیریت شبکه‌های اجتماعی‌تان برطرف خواهد شد.

در نوین هاب می‌توانید کامنت‌های شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، توییتر، فیسبوک، لینکدین و ...  را در یک صفحه هم‌زمان ببینید، و در کمترین زمان و به سادگی به صورت جداگانه به آنها پاسخ دهید تا مشتریان و کاربران راضی‌تری داشته باشید. حتی می‌توانید در صورت لزوم کامنتی را از صفحه خود حذف کنید که البته حذف کامنت را توصیه نمی‌کنیم.

خروجی گرفتن از کامنت‌ها

یکی از راه‌های محبوب جذب مخاطب در شبکه‌های اجتماعی، راه اندازی مسابقه است. این نوع محتوا کاربر را ترغیب می‌کند که فعالیت کند و شما را به دوستان و آشنایان خود نیز معرفی کند. دانلود کامنت‌ها برگزاری مسابقه را برای شما راحت‌تر می‌کند.

با استفاده از ابزار نوین‌هاب می‌توانید کامنت‌های شبکه‌های اجتماعی خود را به صورت فایل PDF و یا EXEL دانلود کنید و برای قرعه کشی و مسابقه از آنها استفاده کنید. به افراد منتخب جایزه دهید و با این کار پست‌های شما بیشتر دیده می‌شود و مشارکت صفحات شبکه‌های اجتماعی شما افزایش می‌یابد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی