ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

چرا خرید اینترنتی طلا؟

از قدیم الایام تا به امروزه یکی از موارد بسیار با ارزش برای سرمایه گذاری طلا بوده است. طلا یکی از فلزات بسیار گران­بهاست که همیشه مورد توجه همگان بوده است. نکته قابل توجه در ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۲ آبان ۱۳۹۸ | ۱۸:۳۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

از قدیم الایام تا به امروزه یکی از موارد بسیار با ارزش برای سرمایه گذاری طلا بوده است. طلا یکی از فلزات بسیار گران­بهاست که همیشه مورد توجه همگان بوده است. نکته قابل توجه در مورد سرمایه­ گذاری طلا این است که با هر میزان سرمایه­ ای قابل خریداری و نگهداری است. ویژگی دیگر آن این است که محدودیتی به دنبال ندارد و هر زمان که بخواهید می­ توانید خرید و فروش کنید.

طلا فلزی است گران­بها که در صنایع گوناگون، علم پزشکی و داروسازی کاربردهای متعددی دارد. طلا به دو صورت قابل استفاده است: سکه و طلای زینتی. طلا علاوه بر مزایای سرمایه­ گذاری شیء زینتی و بسیار زیبا و جذاب برای بانوان است.

تاثیر طلا برای سلامت

فلز طلا دارای طبیعت گرم و تر است، همچنین باعث نیرو بخشیدن به قلب می­ شود. طلا باعث کاهش نابه­نجاری­ های غددی و عصبی در بانوان می­ شود و فشار عصبی را کاهش می­ دهد. تاثیر طلا در رفع بیماری­ های قلبی نیز اثبات شده است، به همین دلیل در طب سوزنی از ذرات طلا استفاده می­ کنند. اگر با استفاده از طلا روی پوست بدن داغ بزنند هیچ گونه عفونتی به دنبال نخواهد داشت. البته توجه داشته باشید که طلا روی گلبول­ های قرمز مردان تاثیر منفی می­ گذارد.

خرید طلا و جواهر

خرید طلا و جواهر نیازمند تخصص بالا در این زمینه است. قبل از اینکه برای خرید طلا اقدام کنید لازم است ابتدا در مورد قیمت طلا در بازار اطلاعاتی داشته باشید. لازم است بدانید طلا و جواهرات معتبر، گران­بها و باکیفیت دارای خصوصیات بهتری هستند، و در هنگام خرید آن­ها نیاز به وسواس زیاد ندارید.

قیمت طلا بر اساس وزن و عیار آن مشخص می­ شود. با توجه به وزن و عیار و اجرت قیمت آن محاسبه می­­ شود. طلا و جواهر با یکدیگر متفاوت هستند. در ساخت طلا فقط از ذرات طلا استفاده شده است، اما در ساخت جواهرات از سنگ­ های قیمتی استفاده می­ شود که با توجه به وزن هر کدام قیمت خاصی دارند. سنگ­ هایی مانند برلیان، زمرد، یاقوت، عقیق، فیروزه و ... از جمله سنگ­ هایی هستند که در ساخت جواهر استفاده می­ شوند.

خرید اینترنتی طلا

در سال­ های اخیر فروشگاه­ های اینترنتی فراوانی در زمینه فروش طلا و جواهر فعالیت خود را آغاز کرده­ اند. طلا و جواهر به علت قیمت بالایی که دارند نیازمند حساسیت بیشتری در هنگام خرید می­ باشند. قبل از خرید باید از امنیت، کیفیت و صداقت فروشگاه اینترنتی اطمینان حاصل کنید. فروشگاه اینترنتی ساعتچی، از سال 82 فعالیت خود را در زمینه طراحی، تولید و فروش طلا و جواهر آغاز کرده است. این فروشگاه با 15 سال سابقه از معتبرترین برندهای فعال در زمینه طلا و جواهر است. در فروشگاه ساعتچی محصولات متنوعی از جمله  انواع دستبند طلا زنانه جدید، گردنبند، انگشتر، گوشواره، پابند، آویز ساعت و سنجاق سینه و ... تولید می­ شود. خرید طلا و جواهر از فروشگاه ساعتچی دارای مزایای فراوانی است که مهم­ ترین آن­ها را در ادامه با هم بررسی می­ کنیم.

  • ای نماد

فروشگاه اینترنتی ساعتچی دارای نماد اعتماد الکترونیکی (enamad) است. ایجاد اعتماد و اطمینان در میان کاربران خدمات الکترونیکی از عوامل بسیار مهم و تاثیرگذار در توسعه و گسترش تجارت الکترونیک است. به همین دلیل مرکز توسعه تجارت الکترونیکی ایران وظیفه ایجاد زیرساخت های امنیت و اعطای نماد اعتماد الکترونیکی به کسب و کارهای اینترنتی را بر عهده دارد. برای ایجاد فضای تجارت الکترونیکی موثرترین گام ایجاد سایت‌های تجاری امن و قابل اطمینان در کشور است. به نحوی‌که مردم در هنگام خرید از طریق اینترنت مطمئن باشند که سایت­ ها به تعهدات خود عمل می­ کنند و کالای با کیفیت را به مشتری ارائه می­دهند، و به حقوق مصرف­ کنندگان احترام می­ گذارند.

  • فروش فوری

زمان ارسال طلایی که از فروشگاه اینترنتی ساعتچی خریداری می­ کنید به موجود بودن یا نبودن کالا بستگی دارد. اگر کالا موجود باشد، عبارت ارسال فوری در مقابل آن قرار می­ گیرد. به این صورت که سفارشی که قبل از ساعت 15 ثبت شود همان روز ارسال می­ شود و سفارشی که بعد از ساعت 15 ثبت شود فردای آن روز تا ساعت 13 ارسال می­ شود.

اگر کالای خریداری شده ناموجود باشد، یا به صورت سفارشی ساخته شده باشد بسته به مدت زمان ساخت آن تهیه و ارسال می­ شود. ارسال ممکن است بین 7 تا 10 روز طول بکشد.

  • ساخت طلا با سفارش کاربر

گالری طلا با طراحان خوش ذوق و سلیقه با تجربه طولانی و شناسنامه­ کاری گران­بها سالهاست در کنار شما عزیزان هستند. شما می­ توانید برای خریداری طلا و جواهر از محصولاتی که توسط طراحان ساعتچی، طراحی و ساخته شده­ اند، به وب سایت فروشگاه مراجعه کنید. فروشگاه ساعتچی این امکان را برای مشتریان عزیز فراهم کرده که در صورت امکان طرح­ های دلخواه خود را برای ساخت به فروشگاه تحویل دهند. ساخت طلا با سفارش کاربر با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن انجام می­ شود.

  • ارسال رایگان به کل ایران

یکی از مهم­ ترین مزایای خرید از فروشگاه اینترنتی ساعتچی ارسال رایگان محصولات به کل کشور است. ارسال به تمام نقاط تهران با پیک­ های اختصاصی فروشگاه انجام می­ شود. برای بقیه شهرها از طریق پست پیشتاز ارسال می­ شود. یکی از مواردی که باعث اطمینان خاطر مشتریان می­ شود، احراز هویت برای خریدهای بالای یک میلیون تومان است. توجه داشته باشید تمام محصولاتی که از فروشگاه ساعتچی خریداری می­ کنید، از طلای 18 عیار و با کیفیت و دقت بالا تولید شده­ اند. همچنین هنگام ارسال برای مشتری به همراه طلا فاکتور رسمی فروشگاه برای شما ارسال می­ شود.

  • بسته بندی شیک

بسته­ بندی محصول بسیار مهم است و هنگام خرید می­ تواند نظر مشتری را به محصول جذب کند. همچنین هنگام هدیه دادن استفاده از بسته بندی شیک بسیار ضروری است.  طلا و جواهر به دلیل ارزش قیمتی بالا و همچنین حساسیت نسبت به ضربه یا فشار نیازمند بسته­ بندی مطمئن می­ باشد. بسته­ بندی طلا و جواهر باید بسیار شیک و لوکس باشد. فروشگاه اینترنتی ساعتچی این اطمینان را به شما می­ دهد که محصول خریداری شده را در بسته بندی بسیار ایمن و مطمئن و همچنین شیک و زیبا به شما تحویل داده شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی