ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

خرید مناسب ترین و کامل ترین قاب و محافظ های سری آیفون 11 از برند اسپیگن

چند هفته پیش و طی کنفرانس بزرگی که اپل در کالیفرنیا برگزار کرد، جدیدترین محصولات این شرکت مطرح آمریکایی که شامل آیفون 11، 11 پرو و 11 پرو مکس بود، معرفی شد. شرکت اسپیگن با ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۳ آبان ۱۳۹۸ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

چند هفته پیش و طی کنفرانس بزرگی که اپل در کالیفرنیا برگزار کرد، جدیدترین محصولات این شرکت مطرح آمریکایی که شامل آیفون 11، 11 پرو و 11 پرو مکس بود، معرفی شد.

شرکت اسپیگن با معرفی همزمان محافظ های آیفون های سری 11 امکان خرید قاب آیفون 11 پرو مکس و سایر مدل های جدید اپل را برای خریداران این محصولات فراهم نمود.

قطعا برای همه ما معرفی محصولات جدید اپل جذاب است و اگر شما یکی از خریداران سری آیفون های 11 باشید به خوبی اهمیت محافظت از این گوشی هوشمند فوق العاده را میدانید. به همین علت است که کمپانی اپل یکی از شرکای تجاری خود را یک شرکت طراحی و تولید کننده کیس و قاب محافظ گوشی معرفی کرده است تا کاربران بدون سردرگمی بهترین انتخاب را برای محاظت از آیفون خود داشته باشند. این کمپانی پارتنر اپل شرکت کره ای-آمریکایی «اسپیگن» است.

شرکت اسپیگن یک شرکت طراحی و تولید کننده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر است که سال های زیادی را در این حوزه فعالیت می کند. عمده تولیدات اسپیگن را کیس ها و محافظ های گوشی ها و تبلت ها تشکیل می دهند اما اسپیگن در زمینه طراحی و تولید لوازم جانبی های برقی مانند شارژر وایرلس، پاوربانک، شارژر دیواری، کابل شارژ و ... نیز فعالیت دارد و یکی از تاثیر گذاران بازارهای آی تی جهانی است.

در حوزه تولید قاب و کیس گوشی های هوشمند شرکت های بسیاری وجود دارند که فعالیت می کنند اما اکثر آن ها عمده تمرکز خود را بر روی طراحی ظاهری محصولات خود می گذارند؛ در این بین کمپانی اسپیگن را به جرات می توان تنها تولید کننده این صنعت دانست که به صورت مهندسی شده و پس از انجام آزمایشات بسیار، محصولات نهایی خود را معرفی می کند. در شرکت اسپیگن مهندسین و تکنسین های بسیاری وجود دارند که محصولات نهایی را از نظر کیفیت فنی و ظاهری مورد آزمایش قرار می دهند تا محصول نهایی با استانداردها مطابقت داشته باشد. به همین علت است که از اسپیگن می توان به عنوان بهترین محافظ برای گوشی نام برد.

اگر شما نیز برای خرید قاب آیفون 11 به دنبال برند و محصولی مطمئن و معتبر می باشید، لازم است تا حتما محصولات اسپیگن را نیز مورد بررسی قرار دهید.

تنوع محصولات اسپیگن برای گوشی های هوشمند مختلف، به خصوص آیفون های سری 11 بسیار است تا کاربر با توجه به سلیقه خود بهترین انتخاب را برای محافظت از گوشی داشته باشد. برای مثال کاربرانی که به محافظت حداکثری اهمیت می دهند می توانند یک کیس از میان سری Armor انتخاب کنند چرا که سری آرمور دارای استاندارهای نظامی ارتش آمریکا موسوم به Military Grade می باشد. این استاندارد بیانگر تست سقوط گوشی به همراه قاب اسپیگن از ارتفاع 1 متری است.

همچنین کیس های اسپیگن دارای یک شبکه بندی در قسمت داخلی خود می باشند که هنگام ضربه نیروی وارده را جذب و به تمام نقاط کیس انتقال می دهند تا فشار به حداقل رسیده و بدنه گوشی وارد نشود. علاوه برای این شبکه بندی، در چهار گوشه ی هر کیس از یک کیسه هوا یا Air Cushion استفاده شده تا هنگام سقوط گوشی نیز نیروی حاصل از برخورد با زمین به گوشی منتقل نشود. از دیگر ویژگی های کیس های اسپیگن باید به ساختار دولایه آن ها و برجستگی اطراف لنز دوربین گوشی اشاره کرد که مانع ایجاد خط و خش بر روی لنز دوربین می شود.

خوشبختانه از سال ۲۰۱۱ به همت شرکت تجارت پارسارگاد (یکی از معتبر‌ترین‌های توزیع لوازم جانبی موبایل و آی تی در ایران)، محصولات اسپیگن در ایران عرضه و در اختیار طرفداران این برند قرار گرفته‌است. این شرکت با کسب نمایندگی انحصاری اسپیگن، تمامی محصولات این شرکت را با ضمانت اصالت کالا و گارانتی خود، به خریداران عرضه کرده و مانع از ورود محصولات تقلبی و بی‌کیفیت به بازار ایران شده‌است. هم اکنون نیز به همت این شرکت، فروشگاه اینترنتی نمایندگی انحصاری لوازم جانبی اسپیگن در ایران با هدف عرضه محصولات اورجینال اسپیگن با ضمانت اصالت کالا و تضمین بهترین قیمت، راه‌اندازی شده و طرفداران برند اسپیگن می‌توانند تمامی محصولات این برند را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون پرداخت هزینه ارسال، در قالب بسته‌بندی‌های اختصاصی در منزل خود تحویل گرفته و خریدی آسان و بدون دردسر را تجربه کنند.

بنابراین امکان خرید قاب آیفون 11 پرو مکس و سایر محصولات جدید اپل و سامسونگ از طریق وبسایت www.spigen.ir برای کاربران ایرانی در دسترس است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی