ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

استادسلام
رپورتاژ آگهی

معلم خصوصی هر درسی هر مهارتی از استادسلام

پلتفرم تدریس خصوصی استادسلام هم برای اتصال معلم و شاگرد راه حل دیجیتالی پیدا کرده و مدتهاست که در حال وصل معلم و شاگرد به یکدیگر است، البته با یک سازو کار هوشمند و یک ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۶ آبان ۱۳۹۸ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

پلتفرم تدریس خصوصی استادسلام هم برای اتصال معلم و شاگرد راه حل دیجیتالی پیدا کرده و مدتهاست که در حال وصل معلم و شاگرد به یکدیگر است، البته با یک سازو کار هوشمند و یک الگوریتم پیچیده.

البته ما به ریزه کاری های فنی کاری نداریم ولی مهم این هست که برای هر درس و هر مهارتی با استادسلام می توانیم مستقیم با معلم خصوصی صحبت کنیم و بی واسطه تدریس خصوصی هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین برامون صورت بپذیرد.

برای هر معلمی تعداد زیادی نظر گذاشته شده، غافل نباشیم که این سایت 6 سال هستش که در حال کار و ارتقاء خدماتش هست.

مجموعه تدریس خصوصی استاد سلام از 6 سال پیش تا امروز که آبان ماه سال 98 هستش توانسته بیش از 35 هزار مدرس از هر درس و مهارتی اعم از ریاضی، زبان، تکواندو، نقاشی، تری دی مکس، پیانو، فیزیک هالیدی و .... رو یک جا در یک سایت دور هم جمع کنه؟ شما دوست دارین چی یاد بگیرین ؟ کجای دنیا هستین؟ آلمان؟ نروژ؟ تهران؟ کرج؟ عراق ؟ کردستان؟ قطعا تا امروز معلم حضوری تو کشورهای دیگه کمتره اما معلم های مستقر در ایران با قیمت بسیار معقولی و با کیفیت خوبی میتوانند به شما که دنبال خدمات خوب هستید، آموزش بدهند

نحوه درخواست معلم رو همین حالا با هم پیش میبریم تا شما هم یاد بگیرید و معلم خصوصی بگیرید

الف ) راه اول برای درس های پر مخاطب

مثلا برای "تدریس خصوصی فیزیک" درستون رو تو باکس جستجو بنویسید مثلا "ریاضی نـ" یا "حسابان" همینطور که در حال نوشتن هستید لیست درسهای مختلف و شبیه برای شما ظاهر میشود تا انتخاب کنید و مثلا انتخاب کنید "ریاضی نــهم" حالا جستجو را بزنید و کلی معلم خدمتتان لیست میشوند و نمایش داده میشوند که معمولا ستاره دار هم هستند و در ابتدای لیست، ردیف های اول خواهید دید، حالا رو هر کدام کلیک کنید یک صفحه باز میشود که شماره معلم رو هم براتون نمایش میدهد (البته باید روی دکمه نمایش شماره کلیک کنید)
تمام شد حالا خودتان با معلم انتخابی از لیست مذکور صحبت کنید، این مدرس ها چند سالی هست با سایت همکاری می کنند و رزومه های خوبی دارند، بعضی ها حتی میتوانند ریاضی رو به زبان انگلیسی هم درس بدهند.

استاد سلام

ب) راه دوم که خود سایت  براتون معلم رو پیدا کنیم

در حین جستجو برای درس های خاص تر مثل "تدریس خصوصی ویولن"ممکنه شماره معلم ها نباشه، هیچ اشکالی نداره تیم پشتیبانی سایت خیلی سریع، معلم خصوصی و شما رو برای تدریس خصوصی با هم هماهنگ می کنه فقط کافیه از بالای سایت دکمه " رزرو معلم خصوصی" رو بزنید و فرم خیلی کوتاهی رو پر کنید تا با چند سوال و جواب، معلم حرفه ای، با امتیاز و تجربه بالا، برایتان هماهنگ شود، خیلی از کارها، هوشمند و سیستماتیک انجام میشود و شماره معلم رو با سرعت دریافت به دست شما میرسانند، می توانید معلم خصوصی آنلاین بخواهید که آدرس اتصال به معلم هم برای شما اتوماتیک ارسال میشود، چیز دیگه ای نیاز دارین؟

استاد سلام

سایت استادسلام با توجه به سابقه ای که در این سالها در تعامل با استاد و شاگرد داشته است مشکلات و مواردی را دیده و برای حل آن راه حل تعبیه نموده است
اجاره کلاس
اگر براتون سخته در دفعات اول با معلم در منزل خودتان یا منزل او قرار رو هماهنگ کنید، میتوانید از صفحه " اجاره کلاس" در سایت، به یک آموزشگاه نزدیک به هر دو تلفن بزنید و کلاس رو با مبلغی معقول اونجا هماهنگ کنید.پس لازم نیست نگران هیچ موردی باشید چون متولیان سایت به جای شما به همه موارد فکر کرده اند.

استاد سلام مفتخر است اعلام کند که با همکاری اساتید فارسی زبان مقیم خارج از کشور, در بستر کلاس آنلاین به نشر جهانی علوم ایرانی، تخصص های ایرانیان و دروس مختلف گامی بزرگ برداشته است.

استاد سلام

با کلاس آنلاین مشکل حمل و نقل مشکلات آب و هوا را نیز سایت استادسلام برای شما حل کرده است: اگر هوا سرد است، هوا گرم است، راه دور است،  پدیده وارونگی آلودگی هوا داریم، ترافیک شدید جهت رسیدن به کلاس داریم، به جای حضوردر کلاس های آموزشی، کلاس آنلاین استاد سلام را بررسی کنید، موسسان سایت استادسلام به عنوان جوانان امروز با اشراف بر مشکلات، فکر بکری کرده اند و در حال رواج آن در زمینه آموزش هستند، هم اکنون معلم از خانه خود در تهران، به شاگرد در کالیفرنیا، بوستون، سوئد، عراق یا قطر با کلاس آنلاین استادسلام تدریس می کند، تیم فنی مجرب و فنی، تیم پشتیبانی دلسوز،  مشکلات را برای شما حل می کنند تا به آموزش خود با قیمت مناسب تر از کلاس حضوری برسید، سرعت رشد مهارتها و تخصص های جدید هر روز بیشتر و بیشتر میشود و برای یادگیری باید عجله کرد، نباید روزی بدون یادگیری به هدر رود.
به گزارش بخش آموزش آنلاین استادسلام تا امروز آبان ماه سال 98 : ماهانه 800 ساعت تدریس خصوصی در کلاس آنلاین انجام میشود، کلاس آنلاین برای زبانهای خارجی مختلف، آموزش زبان ترکیه ای، تدریس ریاضی، معلم خصوصی کنکور و ....

همین حالا به سایت استادسلام سری بزنید، اینستای استادسلام را دنبال کنید تا در روند اتفاقات باشید و شما هم برای یادگیری با ایشان همراه شوید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • علی
    علی | ۱۶ آبان ۱۳۹۸

    جالبه.
    خوبه که امکان تشکیل کلاس نیمه خصوصی را هم بدهد تا هزینه ها کم بشود.
    مثلا کلاس نیمه خصوصی نقاشی با ظرفیت ۴ تا ۶ نفر که ۳نفر فرم ثبت‌نام را پر کرده اند و‌ پیش پرداخت مختصری داده اند و در صورت تکمیل ظرفیت، در انتهای آذر ماه شروع می‌شود.

مطالب پیشنهادی