ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

فروش اقساطی و سرمایه گذاری در قسطی کلاب

با وضعیت اقتصادی امروزی افراد بسیاری تمایل دارند که بیشتر لوازم مورد نیاز خود را در کوتاه ترین شرایط و زمان ممکن با کمترین میزان دردسر خریداری نمایند ولی در این بین با وجود شرایط ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

با وضعیت اقتصادی امروزی افراد بسیاری تمایل دارند که بیشتر لوازم مورد نیاز خود را در کوتاه ترین شرایط و زمان ممکن با کمترین میزان دردسر خریداری نمایند ولی در این بین با وجود شرایط بازار آیا می توان خرید نقدی را مثل قبل انجام داد؟ شرکت قسطی کلاب به عنوان یکی از شرکت های بزرگ ایران توانسته است در مدت زمان کوتاهی با فروش چندین میلیاردی و خدمات رسانی در سراسر ایران توجه افراد بسیاری را جلب نموده است.

برای خرید اقساطی در قسطی کلاب تنها کافیست به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و با بررسی و مطالعه در سایت خرید خود را نهایی نمایید. کالاهای موجود در قسطی کلاب شامل انواع کالای دیجیتال، لوازم خانگی، آرایشی بهداشتی، بازی سرگرمی، سیم کارت، قطعات یدکی خودرو، موتور سیکلت و ... می باشد.

در بخش کالای دیجیتال و لوازم خانگی سایت می توانید تنوع برند ها و محصولات را مشاهده نمایید و با مشاهده قیمت نقدی و شرایط اقساطی در سایت بهترین خرید اقساطی را تجربه نمایید.

اگر به تازگی وارد دنیای سرمایه گذاری شده اید مطمئنا اولین پرسش شما این است بهترین روش سرمایه گذاری چیست؟ پاسخ این سوال ساده است شما باید روش مدیریت سرمایه گذاری و رموز آن را فراگرفته و این مستلزم آگاهی از روش های نوین سرمایه گذاری است. یکی از روش های نوین سرمایه گذاری در حال حاضر قسطی کلاب است. برای آشنایی بیشتر با این نوع از سرمایه گذاری با ما همراه شوید.

آشنایی با روش های نوین سرمایه گذاری

در حال حاضر روش های پرریسک گذشته برای سرمایه گذاری چندان مورد استقبال قرار نمی گیرند و افراد مایل هستند روش هایی را امتحان کنند که در کنار سوددهی بالا از ریسک پایین تری برخوردار باشد..

بازارهای سرمایه گذاری زیادی در حال حاضر در جریان است که برخی از آن ها متداول تر هستند.

  • اولین گزینه که معمولا به ذهن افراد در دنیایی سرمایه گذاری خطور می کند بازار طلا و ارز است. مردم از گذشته تاکنون در این بازار فعالیت کرده اند. این بازار نوسانات زیادی داشته و سود یا ضررهای ناگهانی یا هنگفت را به دنبال دارد.
  • یکی دیگر از روش های سرمایه گذاری که فراز و نشیب های زیادی دارد بازار مسکن است که افراد زیادی در این بازار فعالیت می کنند و این امر مستلزم نیاز افراد جامعه به مسکن است. اما گاهی اوقات همین بازار هم دچار رکود سنگین شده و همین امر موجب کسادی آن می شود.
  • یکی دیگر از روش های نوین سرمایه گذاری، سپرده گذاری در بانک است که شامل افرادی می شود که برای سرمایه ی خود ایده ای نداشته باشند می توانند از این روش استفاده کنند. البته اخیرا با کاهش سودهای بانکی این روش جزو روش های مردود شناخته می شود.
  • سرمایه گذاری در بورس، اگر قصد دارید این روش سرمایه گذاری را امتحان کنید بهتر است ابتدا در این زمینه تجربه کسب کنید. بورس ریسک بسیار بالایی دارد همان طور که ممکن است سود کلان نصیب افراد کند، امکان ضررهای هنگفت را نیز نمی شود نادیده گرفت افرادی که وارد این نوع سرمایه گذاریمی شوند احتیاج به اطلاعات و تجربیات دقیق و گسترده ای در این زمینه دارند.
بهترین روش سرمایه گذاری نوین چیست

ممکن است شما به دنبال روش های نوین سرمایه گذاری باشید. یکی از بهترین روش های سرمایه گذاری در سالهای اخیر که از ریسک پایین و سوددهی بالایی برخوردار است، سرمایه گذاری در قسطی کلاب است. قسطی کلاب یکی از شرکت های معتبر است که شما می توانید با خیالی آسوده در آن سرمایه گذاری کنید.

سایت قسطی کلاب این موقعیت را برای شما ایجاد می کند تا با سرمایه گذاری درجهت تامین کالا و لوازمی که دیگران درخواست کرده اند کمک کرده و به شکلی کاملا تضمینی سرمایه خود را افزایش دهید.

حتما خواهید پرسید تامین کالا چیست؟ افراد زیادی در جامعه وجود دارند که با توجه به وضعبت اقتصادی احتیاج به خرید کالای قسطی با سود مناسب دارند، شما با سرمایه گذاری در قسطی کلاب امکان خرید کالاهای ضروری و مورد نیاز جامعه را فراهم خواهید کرد.

برهمین اساس افراد می توانند به سایت سرمایه گذاری در قسطی کلاب مراجعه کرده و کالای مورد نظر خود را با پرداخت پیش پرداخت معین و مابقی در اقساط 3 تا 12 ماهه خریداری کند.

اگر مایلید که فعالیت مالی داشته باشید می توانید به روش های متعددی سود خود را دریافت کنید.

  • می توانید به صورت ماهیانه سود حاصل از فعالیت خود را دریافت کرده و در پایان 12 ماه اصل پول خود را با سود 35%دریافت کنید.
  • دریافت سود پول به صورت ماهیانه و اصل پول پس از یکسال سود 32% دریافت می نمایید
  • اگر تمایل دارید هم اصل و هم سود پول را به صورت ماهیانه دریافت نمایید شامل سود 24% می شوید.

شما نه تنها با سرمایه گذاری در قسطی کلاب از طریق فروش اقساطی و همچنین تامین کالا از طریق سرمایه گذاری کسب در آمد کرده اید بلکه به اشتغال زایی نیز کمک زیادی نموده اید. سرمایه گذاری در قسطی کلاب به عنوان یکی از بی خطرترین روش های نوین سرمایه گذاری محسوب می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی