ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

چری آریزو 6 مجددا توسط مدیران خودرو عرضه می شود

شرکت مدیران خودرو اواخر سال گذشته سدان زیبا و لوکس خود را با توجه به شرایط موجود به تعداد محدود در بازار عرضه نمود، اما با توجه به مسائل موجود برای مدتی عرضه این سدان ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | ۱۵:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

شرکت مدیران خودرو اواخر سال گذشته سدان زیبا و لوکس خود را با توجه به شرایط موجود به تعداد محدود در بازار عرضه نمود، اما با توجه به مسائل موجود برای مدتی عرضه این سدان متوقف گردید. حال با توجه به تقاضای بازار، شرکت مدیران خودرو قصد دارد تا دوباره عرضه آن را آغاز کند. آریزو 6 مدرن ترین سدان شرکت چری است که در بازار و برای رقابت با خودروهای بنامی چون مزدا 3، هیوندای النترا و کیا سراتو خود را آماده کرده که البته کمی از نظر سگمنت متفاوت هستند. آریزو 6 از موتوری مشابه با تیگو 7 بهره می برد.

این موتور 1.5 لیتری توربو قدرتی 147 اسب بخار و گشتاوری 210 نیوتن بر متر تولید می کند. همچنین این خودرو دارای مجموعه کاملی از آپشن های ایمنی و رفاهی است که از این جمله می توان به ایربگ های جلو، جانبی، پرده ای و همچنین سیستم پایداری الکترونیکی (ESP)، سیستم کنترل ضد لغزش (TCS)، سیستم کنترل در سر بالایی (HHC) اشاره کرد. از جمله دیگر آپشن های مهم و شاخص این خودرو سیستم اتوهلد، ترمز پارک برقی، فرمان برقی و دوربین 360 است.

.آریزو 6
همچنین مدلهای جدید این خودرو با آپشن هایی چون صندلی برقی راننده و گرمکن صندلی های جلو بر اساس تقاضا در بازار ایران عرضه می شوند.

از سوی دیگر این خودرو نیز به مانند دیگر محصولات برند چری، از گارانتی 5 سال یا 150.000 کیلومتر و 2 سال یا 6 نوبت سرویس رایگان که خدماتی منحصر به فرد در میان خودروسازان موجود است بهره می برد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی