ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

پیشنهادات ایگرد برای خرید در بلک فرایدی

جمعه همین هفته (8 آذر)، با بزرگترین حراجی سایت آمازون در کنار شما هستیم تا از تخفیفات استثنایی این فروشگاه و سایر سایت­های آنلاین بهره‌مند شوید و به روزترین محصولات دنیا را آنلاین خریداری کنید ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۶ آذر ۱۳۹۸ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

جمعه همین هفته (8 آذر)، با بزرگترین حراجی سایت آمازون در کنار شما هستیم تا از تخفیفات استثنایی این فروشگاه و سایر سایت­های آنلاین بهره‌مند شوید و به روزترین محصولات دنیا را آنلاین خریداری کنید و درب منزل خود در هر نقطه‌ای از کشور تحویل بگیرید. در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین پیشنهادات برای خرید از این حراجی توسط سایت Egerd در بلک فرایدی امسال را به شما ارائه کنیم.

بلک فرایدی چه روزی است؟

بلک فرایدی فردای جشن شکرگزاری در آمریکا است که معمولا بین 24 تا 29 نوامبر است. بلک فرایدی سال 1398 مورخ 29 نوامبر است که مصادف با 8 آذر می­باشد. البته فروشگاه‌هایی مانند آمازون خیلی زودتر از این روز تبلیغات و فروش فوق‌العاده خود را شروع می‌کنند. ساعت واشنگتن 8 ساعت و 30 دقیقه عقب­تر از تهران است، بنابراین شروع 29 نوامبر در آمریکا معادل با 8:30 صبح جمعه در ایران می­باشد و بلک فرایدی تا 8:30 صبح شنبه در ایران ادامه خواهد شد. البته آمازون در حال حاضر برخی تخفیفات پیش از بلک فرایدی را آغاز کرده است.

تاریخچه بلک فرایدی

مطالعات تاریخی نشان می­دهد، بلک فرایدی (Black Friday) به سال 1960 میلادی در فیلادلفیا برمی‌گردد. روز بعد از شکرگزاری، ساکنین حومه شهر به مرکز شهر هجوم می‌آوردند تا هم از تخفیفات قبل تعطیلات عید شکرگزاری استفاده کنند و هم مسابقات فوتبال آمریکایی را تماشا کنند. پلیس‌ فیلادلفیا از ازدحام مردم وحشت‌زده می‌شد. آن‌ها نمی‌توانستند مانند مردم عادی در جمعه بعد از عید استراحت کنند، تازه به جای آن باید با ترافیک آزاردهنده و دزدهای فرصت‌طلب سر و کله می­زدند. به همین دلیل روزنامه‌ها این جمعه را، بلک فرایدی نام‌گذاری کردند. در سال 1961 میلادی فروشگاه‌های زنجیره‌ای تصمیم گرفتند که سیاه را از این عبارت جدا کنند و با جمعه بزرگ جابه‌جا کنند. چرا که از نظرشان رنگ سیاه بار منفی دارد. اما ایده آن‌ها دوام چندانی نیاورد.

در سال 1980 ، بلک فرایدی معنای تازه‌ای به خود گرفت. بلک فرایدی تبدیل به روزی شد که آن‌قدر فروش خرده‌فروشان زیاد می‌شد که همه سال را جبران می‌کرد. در سال 1990 که رسم خرید بلک فرایدی در بین مردم جا افتاد، فروشگاه‌ها کم کم درب مغازه‌هایشان را صبح زود جمعه و یا حتی نصفه شب به روی خریداران باز می‌کردند. مردم هم برای آن‌که از قافله عقب نمانند، در کنار فروشگاه اتراق می‌کردند. حتی بعضی ادارات، بلک فرایدی را یک تعطیلی رسمی محسوب می‌کردند و به کارمندها مرخصی می‌دادند. از این تاریخ به بعد پدیده بلک فرایدی جهانی شد.

ویژگی های جدید ایگرد برای بلک فرایدی

ایگرد، با ایجاد امکان خرید از آمازون­ دیگر کشورها از جمله، امارات، انگلستان و آلمان به پیشواز بلک فرایدی سال 1398 می­رود! نحوه خرید، زمان تحویل و قیمت دهی این شعبات مشابه آمازون آمریکا است، فقط کافی است لینک محصول مورد نظرتان را کپی کنید و داخل سایت ایگرد قرار دهید، تا قیمت نهایی کالا تا تحویل درب منزل، به شما داده شود.

دومین ویژگی جدید ایگرد، تولید افزونه مرورگر کروم (extension) برای قیمت­ دهی آسان و سریع­تر محصولات آمازون به مشتریان است. شما می­توانید این افزونه را از اینجا دانلود نمایید و با نصب آن بر روی مرورگر گوگل کروم، وارد سایت آمازون شده و هر محصولی را که دوست دارید، انتخاب  کنید تا قیمت به طور اتوماتیک در بالای صفحه نمایش شما نشان داده شود بدون آن که وارد سایت ایگرد شوید.

پیشنهادات ایگرد برای خرید محصولات در بلک فرایدی سال 1398 موارد ذیل است:

  • گجت

با توجه به محبوبیت روزافزون گجت­ها، بسیاری از افراد، بلک فرایدی را برای خرید این نوع محصولات انتخاب می­کنند. سال­های گذشته انواع هدفون­ها، ساعت­های هوشمند و هاردهای اکسترنال جزو محصولات پرفروش بوده‌اند. برندهای محبوب، Razer و Senhieser برای هدفون، Garmin و Fitbit برای ساعت­های هوشمند و Western digital و Toshiba برای هارد اکسترنال بوده است.

  • قطعات کامپیوتری

بلک فرایدی، بهترین زمان برای تکمیل و ارتقا سیستم­های کامپیوتری است. اقلامی همچون مادربرد، CPU، رم، باتری، ماوس و کیبورد جزو موارد مناسب برای ارتقای رایانه‌های شخصی و لپ­تاپ­ها هستند.

با توجه به محدودیت خرید مدل­های جدید کارت­ گرافیک در ایران، پیشنهاد می­شود، مشتریانی که قصد خرید این محصول را دارند بلک فرایدی را از دست ندهند. (فقط توجه شود از خرید محصولات دست دوم و بک‌­اردر (Back Order) جدا بپرهیزید.)

  • لپ تاپ

اکثر برندهای مطرح، مانند Asus، Dell، Lenovo، Acer و MSI در این روز بر روی لپ­تاپ­های خود تخفیف ویژه می­گذارند و شما می­توانید لپ­تاپ مورد نظر خود را با مشخصات دلخواه با مناسب­ترین قیمت خرید کنید.

  • لوازم جانبی موبایل

کالاهایی همچون قاب، گلس، مموری کارت، شارژر، لنزهای مکمل دوربین برای خرید در بلک فرایدی توصیه می­شود. (توجه داشته باشید خرید کلیه‌ کالاهایی که در ایران نیاز به رجیستری دارند، مثل گوشی موبایل، امکان­پذیر نیست.)

  • وسایل سرگرمی و تفریحات

تجهیزات کوه­نوردی، شنا و سایر رشته‌های ورزشی، انواع بردگیم­ها و بازی­های رایانه‌ای و اکشن فیگور در این دسته قرار می­گیرند که ارزش قابل توجهی برای خرید در بلک فرایدی دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ℳԊT
    ℳԊT | ۲۸ فروردین ۱۳۹۹

    فروشگاه ایگرد فقط اسم محصول رو مینویسه و هیچ مشخصاتی از کالا نمیگذاره ، واقعا چطوری انقدطرفدار داره ؟

  • Amir
    Amir | ۶ آذر ۱۳۹۸

    تو ایرانم دیجی کالا قیمت محصولو 2 برابر میکنه بعد تخفیف 30 درصد میزنه براتون ???

مطالب پیشنهادی