ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

کمپین بیش تخفیف تخفیفان؛ تفریح‌تان را بیشتر کنید و کمتر پرداخت کنید!

شمارش معکوس تا شروع کمپین بیش تخفیف در تخفیفان شروع شده. شما در هر حال حاضر می‌توانید تخفیف‌های بسیار خوبی از انواع پیشنهادهای رستوران‌گردی، تفریحی، ماساژ، سلامتی و رزرو هتل و تور مسافرتی دریافت کنید. ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۷ آذر ۱۳۹۸ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

شمارش معکوس تا شروع کمپین بیش تخفیف در تخفیفان شروع شده. شما در هر حال حاضر می‌توانید تخفیف‌های بسیار خوبی از انواع پیشنهادهای رستوران‌گردی، تفریحی، ماساژ، سلامتی و رزرو هتل و تور مسافرتی دریافت کنید.

اما حتما در روزها 7 و 8 آذر به تخفیفان سری بزنید. در این 2 روز خاص پیشنهادهایی بسیار بهتر از پیشنهادهای حال حاضر دریافت خواهید کرد که باورکردنی نیستند!

چه چیزی در انتظار شما خواهد بود؟

سال‌هاست که نام تخفیفان با «چانه‌زنی» گره خورده. سال‌هاست که ما برای شما چانه‌زنی می‌کنیم و تخفیف‌های هیجان‌انگیز می‌گیریم. اما در دو روز، این چانه‌زنی‌ها با آن چانه‌زنی‌هایی که تاکنون دیده‌اید، بسیار فرق دارد. قرار است تا شما را به وجد بیاوریم و به آسمان‌ها بفرستیم.  در 7 و 8 آذر شما با تخفیف‌های باورنکردنی از انواع رستوران‌گردی، پیشنهادهای تفریحی مانند اتاق فرار، سورتمه توچال، رویا پارک، پینت بال، فوتبال حبابی و پیشنهادهای سلامتی مانند ماساژ و لیزر موهای زائد مواجه خواهید شد. در این دو روز قرار است تا به طرز چشم‌گیری در هزینه‌هایتان صرفه‌جویی کنید. هیچ‌کس هم نمی‌داند تخفیف‌ها تا کجا پیش می‌روند! شاید با ارائه یک کد تخفیف باز هم شما را سورپرایز کردیم تا هم از خریدتان لذت ببرید و هم در مخارج خود صرفه‌جویی کنید.

تا آن زمان پیشنهادهای فعلی ما را از دست ندهید

درست است که کمپین «بیش تخفیف» از 7 آذر ماه شروع می‌شود اما تا آن زمان دست خالی نمانید. سایت تخفیف گروهی تخفیفان از همین حالا به استقبال جمعه سیاه رفته و تخفیف‌های خود را جذاب‌تر کرده. از خرید بلیط سورتمه توچال تهران با تخفیف 27 درصدی گرفته تا پیشنهاد انواع بوفه صبحانه، کافه گردی، دلفیناریوم،  باشگاه انقلاب، باغ گیاه شناسی، کاربازیا،  پینت بال، اتاق فرار، استخر و... .

پیشنهادهای خریداری شده تا چه مدت اعتبار دارند؟

تاریخ اعتبار پیشنهادها خریداری شده، به نوع آن‌ها بستگی دارد. حتما در هنگام خرید به تاریخ شروع و پایان مهلت استفاده توجه کنید و شرایط استفاده را با دقت بخوانید. برخی از پیشنهادها ممکن است فقط در روز بخصوصی اعتبار داشته باشند و مهلت استفاده پیشنهادهای دیگر دو هفته‌ای یا یک ماهه باشد.

برای مشاهده تخفیف ها به سایت تخفیفان به آدرس www.takhfifan.com مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی