ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

ترجمه تخصصی مقالات دانشگاهی و کتاب در نیتیو پیپر

اگر قصد ترجمه مقالات و کتب علمی خود را دارید، نیتیو پیپر بالاترین کیفیت تخصصی را به شما ارائه می‌دهد. موسسه ترجمه نیتیو پیپر یک مرکز تخصصی ترجمه مقاله، ترجمه کتاب، وب سایت و تمامی ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۱ آذر ۱۳۹۸ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اگر قصد ترجمه مقالات و کتب علمی خود را دارید، نیتیو پیپر بالاترین کیفیت تخصصی را به شما ارائه می‌دهد.

موسسه ترجمه نیتیو پیپر یک مرکز تخصصی ترجمه مقاله، ترجمه کتاب، وب سایت و تمامی متون نوشتاری و الکترونیکی دیگر است. این مرکز در طی فعالیت خود تاکنون توانسته است در ترجمه هزاران مقاله و کتاب و وب سایت خدمات‌رسانی نماید. موسسه نیتیو پیپر مدیر مسئول و صاحب امتیاز چندین مجله علمی داخلی و خارجی در رشته­‌های مختلف است. همچنین این موسسه صاحب امتیاز نشر کتاب در ایران نیز می­‌باشد. بر اساس تجربه و سابقه کاری علمی و پژوهشی همکاران ما در این موسسه، هم اکنون نیتیو پیپر به مرجع بسیاری از دانشجویان و پژوهشگران و اساتیدی تبدیل شده است که قصد ترجمه مقالات یا کتب خود به صورت تخصصی و با زبان نیتیو دارند.

فرآیند ترجمه کتاب و مقاله در موسسه نیتیو پیپر

نیتیو پیپر در بحث ترجمه کتاب رویکردی بسیار حمایتی برای دانشجویان، اساتید و پژوهشگران دارد. در این حیطه نیتیو پیپر عمدتاً خود به معرفی کتاب برای می­‌پردازد و در صورت ترجمه آن، به صورت رایگان به چاپ کتاب ترجمه شده اقدام می‌نماید. قطعاً برای استفاده از حمایت­‌های مالی در حین فرآیند چاپ، کتاب ترجمه نشده می‌بایست به تایید هیئت علمی این موسسه برسد. بعد از اخذ تایید، حمایت مالی لازم برای چاپ و نشر کتاب و حتی ترجمه کتاب انجام می­‌شود.

در حیطه مربوط به ترجمه مقالات دانشگاهی، موسسه نیتیو پیپر به ارایه خدماتی همچون ترجمه تخصصی و نیتیو مقالات در تمامی رشته­‌های دانشگاهی و ویراستاری علمی می­‌پردازد. هم اکنون موسسه نیتیو پیپر همکار، موسس و سردبیر نشریات متعددی در داخل و خارج از ایران است و در زمینه الزامات ترجمه برای چاپ مقالات، ملاک­‌های مهم داوری مقاله و سایر موارد مربوط به چاپ مقاله تجربه فراوانی دارد.

تاکنون مقالات ترجمه شده یا ادیت شده در نیتیو پیپر در مجلات مربوط به پایگاه­‌ها و ناشران علمی مختلف مانند اسکوپوس، الزویر و اشپرینگر به چاپ رسیده‌اند. برای آشنایی بیشتر با خدمات ترجمه نیتیو و تخصصی مقاله و کتاب می‌توانید به آدرس وب‌سایت نیتیو پیپر مراجعه نمایید. برخی دیگر از خدمات نیتیو پیپر عبارتند از:

  • نگارش و تدوین انگیزه­‌نامه
  • نگارش و تدوین کاورلتر برای مقاله
  • فرمت­‌بندی مقاله بر اساس دستورالعمل­‌های مجله
  • صفحه‌­آرایی و طراحی جلد کتاب
  • چاپ کتاب
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی