ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

طرح جایگزینی خودروهای کارکرده «ام‌ وی‌ ام» و «چری» مدیران خودرو با شرایط ویژه

شرکت صنایع خودروسازی مدیران ("MVM "، مدیران خودرو) با هدف تولید، واردات و صادرات انواع خودروهای سبک و سنگین و همچنین تحقیق و توسعه در زمینه  خودرو و صنعت خودروسازی در سال ۱۳۸۱ در منطقه ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | ۱۶:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

شرکت صنایع خودروسازی مدیران ("MVM "، مدیران خودرو) با هدف تولید، واردات و صادرات انواع خودروهای سبک و سنگین و همچنین تحقیق و توسعه در زمینه  خودرو و صنعت خودروسازی در سال ۱۳۸۱ در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم راه اندازی شد. شرکت مدیران خودرو که بصورت شرکت مشترک با شرکت چری چین اداره می شود، تحت حمایت های آن شرکت به یک خودروساز قدرتمند تبدیل شده است و به موفقیت های چشمگیری دست یافته است.

شرکت مدیران خودرو در راستای تحقق اهداف مشتری مدارانه و توسعه بازار محصولات خود، طرح جایگزینی خودروهای کارکرده برندهای ام‌وی‌ام و چری را که سال ساخت آن‌ها از سال ۱۳۹۰ به بعد باشد با خودروهای نو خود با شرایط ویژه آغاز کرد.

شرکت مدیران خودرو در این طرح جدید به متقاضیان تعویض خودرو ۱۰ درصد تسهیلات بیشتر از طرح‌های روز و یک سال مدت زمان بیشتر بازپرداخت اقساط ارائه می‌کند.

مدیران خودرو

از مزایای این طرح می‌توان به امکان پرداخت اقساط بدون ‌چک، عدم ‌ضامن، دریافت تسهیلات آسان تا سقف ۷۰ درصد قیمت خودرو، خریـد فوری خودرو کارکرده توسط نمایندگی‌ها، قیمت‌گذاری خودرو کارکرده توسط کارشناس رسمی دادگستری بدون پرداخت هزینه، لحاظ کردن خودرو کارکرده به عنوان پیش پرداخت خودرو نو، انتخاب نوع خودرو و شرایط فروش خودرو جایگزین توسط خریدار و تکمیل وجه و استفاده از تسهیلات لیزینگ اشاره کرد.

لازم بهی ذکر است متقاضیان طرح جایگزینی می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر بهی وب‌سایت شرکت ایرانیان ‌خودرو به عنوان مجری این طرح و یا به ‌نمایندگی‌های مدیران‌خودرو مراجعه کنند.

مدیران خودرو یک شرکت بین المللی است که با رویکرد مشتری مداری و پیاده سازی استاندارد های بین المللی توانسته است جایگاه ویژه ای در وضعیت خودرو ایران به دست آورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی