ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

آیا تا به حال از یک پزشک مشاوره آنلاین گرفته اید؟

شما هیچوقت حاضر نیستید در شلوغ ترین ساعت روز برای خرید یک جفت کفش به فروشگاهی در مرکز شهر بروید که هیچ جای پارکی برای ماشینتان ندارد و اجناسش را بی دلیل بسیار گران می ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

شما هیچوقت حاضر نیستید در شلوغ ترین ساعت روز برای خرید یک جفت کفش به فروشگاهی در مرکز شهر بروید که هیچ جای پارکی برای ماشینتان ندارد و اجناسش را بی دلیل بسیار گران می فروشد. ولی اگر پای سلامتی شما یا یکی از عزیزانتان در میان باشد حاضرید دورترین مسیر را طی کنید، به سختی نوبت ملاقات با پزشک را بگیرید یا گران ترین حق ویزیت را پرداخت کنید. ما در بسیاری از مواقع بدون آن که ذره ای احساس نارضایتی داشته باشیم، هرگونه سختی را به جان می خریم تا از یک پزشک مشهور و حاذق مشورت بگیریم و گاهی وقتی به خود می آییم می بینیم که چقدر زمان گذاشته ایم و چقدر هزینه کرده ایم.

اما هیچوقت از خود پرسیده اید که چگونه می توان بدون صرف وقت و با کمترین هزینه از بهترین پزشک مشورت گرفت؟ می توانید با کمک اپلیکیشن زوپ و به وسیله مشاوره آنلاین به سادگی این کار را انجام دهید.

مشاوره آنلاین با پزشک

این روزها که مشغله و دغدغه برای افراد بسیار زیاد است، همه به فکر ساده تر کردن شرایط زندگی برای خود و دیگران هستند. یکی از وبسایت هایی که همواره برای این هدف می کوشد، زوپ است.

اما زوپ چه کار می کند؟ زوپ یکی از بهترین اپلیکیشن های مشاوره آنلاین پزشکی است که از طریق آن می توانید با کمترین هزینه و حتی در منزل خودتان با پزشک مورد نظرتان ارتباط متنی یا ویدئویی بگیرید. و دیگر نیازی نیست برای یک مشورت ساده یا نشان دادن نتیجه آزمایش هزینه ویزیت در مطب را بدهید، از محل کارتان مرخصی بگیرید و یا مدتی طولانی انتظار بکشید.

چرا از زوپ استفاده کنیم؟

  • اولین مشاوره در زوپ رایگان است و شما می توانید به صورت رایگان با پزشک خود ملاقات داشته باشید و از امکانات زوپ استفاده کنید.
  • در زوپ ما لیستی کامل از پزشکان داریم که شما با ورود به لیست پزشکان می توانید پزشک مورد نظر خود را پیدا کنید و یا اگر شناختی ندارید و می خواهید بهترین را انتخاب کنید، می توانید با ورود به صفحه پزشک و مطالعه ی صفحه معرفی او اطلاعات لازم را درباره او بدست آورید. همچنین نظرسنجی ها نیز می تواند تا حد زیادی به شما کمک کند.
  • صلاحیت علمی تمامی پزشکان در زوپ تایید شده می باشد و ما برای حفظ کیفیت، فعالیت پزشکان را به صورت روزانه با استاندارد های زوپ تطبیق می دهیم.
  • عموم پزشکان زوپ، همان پزشکانی می باشند که شما ممکن است برای گرفتن وقت ملاقات هفته ها یا شاید ماه ها انتظار بکشید ولی از طریق زوپ می توانید بدون انتظار کشیدن و با هزینه ی خیلی کم در هر کجا که باشید و یا حتی زمانی که پزشکتان در سفر است، با او ارتباط داشته باشید.
  • شما می توانید تا زمانی که پاسخ سوال خود را بگیرید و کاملا متقاعد شوید مکالمه را با پزشک خود ادامه دهید.
  • یکی دیگر از مزایای زوپ قانون عودت وجه به کاربر می باشد. در صورتی که پزشک پاسخ سوال کاربر را در مشاوره متنی ندهند یا به او اعلام کنند که باید ویزیت حضوری داشته باشد، مبلغ به صورت کامل عودت داده می شود همچنین این قانون در مورد ویزیت ویدئویی هم صدق می کند
  • به وسیله ی زوپ جلوی بسیاری از مراجعه های ثانویه و غیر ضروری و یا حتی اشتباه گرفته می شود. حتی گاها پیش می آید که یک بیمار به دلیل اینکه منشا بیماری خود را نمی داند به پزشک غیر مرتبط مراجعه میکند و خودتان قضاوت کنید که این گونه اشتباهات که کم هم نیستند چقدر می توانند وقت گیر و هزینه بر باشند!
  • خبر خوب این است که تا چند روز آینده سیستم چت آنلاین راه اندازی شده و همه ی کاربران در هر ساعتی از روز می توانند با کارشناسان ما به صورت آنلاین مشکل خود را اعلام کنند و پاسخ بگیرند.

ویزیت ویدئویی با پزشک

قطعا همه ی ما حداقل یک اپلیکیشن برای برقرار کردن تماس تصویری روی تلفن همراهمان داریم.

با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی، مردم کم کم در حال روی آوردن به تماس ویدئویی هستند. با این حال که چت کردن نمونه ای کامل می باشد ولی اپلیکیشن های زیادی گزینه تماس ویدئویی را به قابلیت های خود اضافه کردند. برای مثال اگر کاربر آیفون یا آیپد می باشید حداقل یکبار از فیس تایم استفاده کرده اید. ولی احتمالا اگر طرفدار این تکنولوژی باشید با مشکلات آن نیز تا حدودی آشنا هستید. مشکلاتی نظیر کیفیت پایین تصویر و صدا، سرعت کم، فیلترینگ و یا استفاده زیاد از حجم اینترنت. علت بروز همه ی این مشکلات این است که سرور این اپلیکیشن ها در ایران نیستند و فاصله ی کاربر تا آنها بسیار زیاد است.

در حال حاضر تنها اپلیکیشن مشاوره پزشکی که از امکان ویزیت ویدئویی برخوردار است، زوپ است. با استفاده از این اپلیکیشن در محیطی امن و حتی با کیفیت تر از واتسپ و اسکایپ می توانید پزشک خود را ملاقات کنید.

شما می توانید با رفتن به بخش رزرو ویزیت ویدئویی وارد صفحه ی رزرو شوید. بعد از انتخاب پزشک، وقت خود را رزرو کنید. زوپ کیفیت ویزیت ویدئویی را تضمین می کند.

از مهم ترین ویژگی های ویزیت ویدئویی در زوپ این است که کلیه ی سرور های ما داخل کشور هستند و همین امر باعث می شود که کیفیت آن به شدت بالا رود و حتی با حداقل سرعت اینترنت بتوانید تماس را برقرار کنید. همچنین کاربر می تواند عکس هم به ویدیو ضمیمه کند.

نوبت دهی آنلاین

ما بارها اعلام کرده ایم که زوپ به هیچ عنوان قصد ندارد جایگزین ویزیت حضوری شود. چرا که برای تشخیص بعضی بیماری ها نیاز به لمس و مداخله ی مستقیم پزشک است. در این مواقع بیمار باید به پزشک مراجعه ی حضوری داشته باشد. یکی دیگر از خدماتی که زوپ ارائه می دهد رزرو نوبت حضوری می باشد.

حتما تا به حال برایتان پیش آمده که از شنیدن مدام بوق اشغال کلافه شوید. در بسیاری از مواقع ما برای گرفتن یک وقت ملاقات ساعت ها پشت خط می مانیم یا حتی ممکن است به دلیل مشغله ی روزانه بعد از چند بار تماس گرفتن خسته شویم و به روز بعد موکول کنیم. زوپ برای حل این مشکل هم به شما راهکار ارائه می دهد. شما می توانید با ورود به صفحه سایت و لیست پزشکان، پزشک مورد نظر خود را پیدا کرده و دکمه ی رزرو وقت حضوری را فشار دهید و روز و ساعت مناسب را انتخاب کنید. همه ی این ها فقط در چند دقیقه.

زوپ تا به حال چه افتخاراتی کسب کرده؟

در اینجا به برخی از افتخارات زوپ اشاره میکنیم:

  • 7 استارتاپ برتر بوستر خاورمیانه و شمال آفریقا از نگاه سرمایه گذاران در رویداد سوان ارمنستان 2018
  • وب سایت برتر شاخه سلامت جشنواره وب و موبایل ایران 2018
  • استارتاپ منتخب الکامپ از نگاه داوران در هر سه گروه 2018
  • 10 استارتاپ برتر ایران از نگاه سرمایه گذاران خطر پذیر رویداد کارزار 2018
  • فینالیست ایران (تهران) رویداد سیداستارز  2018
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی