ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

جزئیات جشنواره ویژه کوییز آو کینگز در یلدا ۹۸ مشخص شد

«کوییز آو کینگز» از ۲۳ آذر الی ۲ دی ماه، میزبان بزرگ‌ترین جشنواره‌ی یلدایی خود خواهد بود. در جریان این رویداد چالش‌های درون بازی به همراه ویژگی‌های جدید در اختیار کاربران بازی قرار می‌گیرند. به ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

«کوییز آو کینگز» از ۲۳ آذر الی ۲ دی ماه، میزبان بزرگ‌ترین جشنواره‌ی یلدایی خود خواهد بود. در جریان این رویداد چالش‌های درون بازی به همراه ویژگی‌های جدید در اختیار کاربران بازی قرار می‌گیرند.

به گزارش روابط عمومی استودیوی بازی‌سازی «کوییز آو کینگز»، این بازی پرمخاطب موبایلی، چهارمین سالی است که یلدا را به عنوان یک رویداد بزرگ در تقویم خود لحاظ می‌کند و برای امسال نیز برنامه‌های ویژه‌ای دارد.

دور هم بیش‌تر خوش می‌گذره!

به بهانه‌ی یلدای کوییزی و جشنواره‌ی «منم بازی!»، قسمت دورهمی به بازی اضافه می‌شود. این بخش با دو قسمت «دوستان» و «لیگ دوستانه»، به کویزبازان این امکان را خواهد داد تا در قالب حالت محبوب لیگ ستاره، با یک‌دیگر به رقابت بپردازند. هم‌چنین آواتارهای ویژه‌ی یلدا نیز هم‌زمان با آغاز جشنواره به بازی اضافه خواهند شد. کوییز آو کینگز سعی دارد تا مانند همیشه علاوه بر سرگرم کردن مخاطب خود، دلیلی برای دور هم جمع کردن افراد و بالا بردن اطلاعات عمومی آن‌ها باشد.

یکی از محبوب‌ترین بخش‌های کوییز طی سال‌های اخیر، چالش‌ها (Special Events) هستند. چالش‌های کوییزی با موضوعات، اهداف و ماموریت‌های متفاوتی در اختیار کوییزبازها قرار می‌گیرند. در جریان هر چالش، یک سری اهداف پیش‌روی مخاطب قرار می‌گیرد و با انجام آن‌ها، هدایای کوییزی به شخص تعلق می‌گیرند.

نکته‌ی جالب توجه در رابطه با چالش‌های یلدایی، تمرکز آن روی هدایای خارج از بازی و جذاب‌تر برای قشر وسیعی از مخاطبان ۲۰ میلیون نفری «کوییز آو کینگز» است. چالش «سفره‌ی یلدایی»، با محوریت یلدا و المان‌های آن برگزار می‌شود. در «گردونه‌ی تیمی»، کوییزبازها در تیم‌های سه نفره به رقابت با یک‌دیگر می‌پردازند. هم‌چنین سوال‌های مخفی یلدایی نیز در روزهای پایانی این جشنواره در دسترس هستند. شب یلدا هم با یک رویداد ویژه همراه خواهد شد که قطعا برای کاربران قدیمی کوییز و حتی کوییزبازانی که به‌تازگی به این خانواده پیوسته‌اند، جذاب خواهد بود.

در ادامه خلاصه‌ای از برنامه‌ی چالش‌های یلدایی درون بازی را مرور می‌کنیم:

  • ۲۳ آذر – چالش سفره‌ی یلدایی
  • ۲۶ آذر – گردونه‌ی تیمی
  • ۲۷ آذر – چالش دعوت دوستان
  • ۲۹ آذر – سوال مخفی یلدایی

لازم به یادآوری است که کوییز آو کینگز در جریان این جشنواره، در تمامی شبکه‌های اجتماعی خود مسابقات ویژه‌ای خواهد داشت و همراهان کوییز می‌توانند با دنبال کردن صفحات این بازی در شبکه‌های اجتماعی، از جوایز نقدی و غیرنقدی آن باخبر شوند.

هم‌اکنون می‌توانید جدیدترین نسخه‌ی بازی را از طریق لینک زیر دریافت کنید:

https://tracker.metrix.ir/o9cfef/

اینستاگرام رسمی کوییز آو کینگز:

http://instagram.com/quizofkings

توییتر رسمی کوییز آو کینگز:

https://twitter.com/QuizofKings

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی