ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

پرچمدار مدیران خودرو با گارانتی خاص می آید

شرکت مدیران خودرو در نظر دارد تا برای لوکس ترین محصول ام وی ام  گارانتی 4 سال یا 100000 کیلومتر را در کنار 2 سال یا 6 نوبت سرویس رایگان در نظر بگیرد. در نظر ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۳۰ آذر ۱۳۹۸ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

شرکت مدیران خودرو در نظر دارد تا برای لوکس ترین محصول ام وی ام  گارانتی 4 سال یا 100000 کیلومتر را در کنار 2 سال یا 6 نوبت سرویس رایگان در نظر بگیرد. در نظر گرفتن این گارانتی بلند مدت که در میان خودروهای تولیدی و مونتاژی کشور کاملا خاص است نشان از اعتماد تولید کننده به این محصول جدید و با کیفیت خود می باشد.

شایان ذکر است که خودروی ام وی ام ایکس 55  دارای موتور توربو به قدرت 147 اسب بخار و گشتاور 210 نیوتن در متر بوده و به خوبی آزمایش های کیفی خود را پشت سر گذاشته و توانمندی خود را نشان داده است . این خودرو مدرن با آپشن های رفاهی و ایمنی مدرن و متعددی به بازار عرضه خواهد شد. از این جمله می توان به ساعت هوشمندی اشاره کرد که کنترلهای مهم خودرو چون روشن و خاموش شدن موتور، بالا و پایین کردن شیشه ها و بسیاری کنترلهای دیگر از طریق آن انجام می شود. این تکنولوژی هوشمند در میان خودروهای موجود کشور کاملا خاص و جذاب است.

ام وی ام

با توجه به ممنوعیت واردات خودرو به کشور خودروی ام وی ام ایکس 55 می تواند گزینه مناسبی برای خریداران برخی سگمنت های وارداتی باشد.

لازم به ذکر است واردکنندگان برندهای معتبر بنا به ملزم وزارت صنایع میبایست این سطح از گارانتی را برای محصولات وارداتی خود در نظر بگیرند که البته با توجه به شرایط فعلی کشور و و جود تحریم ها نمی توانند به تعهدات خود پاسخ گو باشند اما شرکت مدیران خودرو برای نشان دادن سطح اعتماد بالای خود به کیفیت محصول مذکور این سطح از گارانتی را که از الزامات وزارت صنایع برای خودروهای تولیدی بالاتر بوده و مشابه خودروهای وارداتی است را ارائه می دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • rezafarahi
    rezafarahi | ۳۰ آذر ۱۳۹۸

    ماشین خوبی به نظر میاد.. البته خوشگل هم هست

مطالب پیشنهادی