ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

کمتر خرج کن، بیشتر خرید کن

شاید شما هم جزو اون دسته آدم‎‌هایی هستید که مشغله زیادی دارند یا سرما اذیتشون می‌‌کنه یا ممکنه تحمل شلوغی و ترافیک رو نداشته باشند و یا اصلاً وضعیت اقتصادیشون طوری نباشه که بتونند زیادی ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۴ دی ۱۳۹۸ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

شاید شما هم جزو اون دسته آدم‎‌هایی هستید که مشغله زیادی دارند یا سرما اذیتشون می‌‌کنه یا ممکنه تحمل شلوغی و ترافیک رو نداشته باشند و یا اصلاً وضعیت اقتصادیشون طوری نباشه که بتونند زیادی ریخت و پاش کنند. همون طور که در جریان هستید، چند وقتی هست که آلودگی هوای تهران هم بیشتر از حد مجاز شده. بنابراین بهترین کاری که می‌شه کرد این هست که کمتر از منزل بیرون برید. اگر هم خریدی دارید، می‌تونید از اسنپ‌مارکت، سوپرمارکت آنلاین اسنپ استفاده کنید تا هم خدایی نکرده براتون مشکلی پیش نیاد، هم در کمترین زمان ممکن سفارشاتتون از نزدیکترین شعب هایپراستار تهران به دستتون برسه.

اسنپ‌مارکت براتون  یک  تخفیف در نظر داره، تا هم خودتون ارزون‌تر خرید کنید، هم با معرفی اسنپ‌مارکت به دوستانتون، کمک کنید اون‌ها هم خرید به صرفه‌تری رو تجربه کنند.

اگر قبلاً از اسنپ‌مارکت خرید کردید، فقط کافیه شماره تماس اسنپ‌مارکتیتون رو وارد کنید که کلاً 30 ثانیه از شما وقت می‌گیره.

بعد از انجام این کار یک تخفیف به اسم "کد تخفیف اسنپ مارکت"براتون ارسال میشه که باید اون رو با استفاده از پیامک یا پیام‌رسان‌هایی که دارید برای دوستتون ارسال کنید. بدین صورت هم دوست شما 20 هزار تومن تخفیف می‌گیره، هم به شما بابت معرفی اسنپ‌مارکت 20 هزار تومن اعتبار هدیه داده می‌شه.

اگر هم تا به حال از ما خرید نکردید، می‌تونید از "کد تخفیف معرفی" که دوستانتون برای شما ارسال کردند برای خرید اولتون استفاده کنید، پس از این که عضوی از خونواده اسنپ‌مارکت شدید، می‌تونید "کد تخفیف معرفی" خودتون رو دریافت کنید.

خبر خوب دیگه این هست که هر چقدر تعداد افراد بیشتری رو معرفی کنید، تخفیفاتتون هم بیشتر میشه. مثلاً اگر پنج نفر یا بیشتر از "کد تخفیف معرفی" شما استفاده کنند، به جز تخفیف‌های قبلی، 100 هزار تومن هم اعتبار هدیه می‌گیرید. برای معرفی 10 نفر به بالا هم علاوه بر تخفیف‌های قبلی، 250 هزار تومان اعتبار هدیه می‌گیرید.

راستی ‌‎لازمه تا بدونید که اپلیکیشن اسنپ‌مارکت رو هم به راحتی می‌تونید دانلود کنید و هر کجا که هستید خرید از اسنپ‌مارکت رو با کمک گوشی موبایلتون تجربه کنید.

اگر تا به حال تجربه خرید از اسنپ‌مارکت رو نداشتید، با استفاده کد تخفیف digiato می‌تونید، یک تخفیف 20 هزار تومانی از ما هدیه بگیرید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی