ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

با لیدوماتریپ، اقامتگاه مناسب خود را در سفر، سریع‌تر پیدا کنید

یکی از دغدغه‌های اصلی هر مسافر و گردشگری، پیدا کردن اقامتگاهی است که در آن احساس راحتی و آرامش داشته باشد. دو روش برای رزرو اقامتگاه وجود دارد: رزرو اقامتگاه به صورت آنلاین و قبل ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۵ دی ۱۳۹۸ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

یکی از دغدغه‌های اصلی هر مسافر و گردشگری، پیدا کردن اقامتگاهی است که در آن احساس راحتی و آرامش داشته باشد. دو روش برای رزرو اقامتگاه وجود دارد:

  • رزرو اقامتگاه به صورت آنلاین و قبل از سفر
  • رزرو اقامتگاه به صورت حضوری و در همان روز رسیدن به مقصد سفر

شما کدام یک را ترجیح می‌دهید؟ به احتمال بسیار زیاد، شما هم مانند من گزینه اول را انتخاب کردید!

تصور کنید عازم شهری مانند تهران هستید و اجاره سوئیت در تهران یکی از گزینه‌های شما برای اقامت است. در روش رزرو حضوری تا لحظه‌ی رسیدن به مقصد، نمی‌دانید که چه چیزی در انتظارتان است! و پیدا کردن اقامتگاه مناسب بستگی به این دارد که شانس با شما یار باشد یا نه! اما رزرو آنلاین به شما این اطمینان را می‌دهد که به محض رسیدن به تهران، جایی برای گذران اوقات و خواب خواهید داشت. به علاوه، رزرو پیش از موعد سفر، باعث می‌شود که گرفتار افزایش قیمت در آخرین لحظات و ایام پیک نشوید.

خوشبختانه در ایران نیز مانند کشورهای پیشرفته، وبسایت هایی در زمینه اجاره آنلاین اقامتگاه مشغول به فعالیت هستند. «لیدوماتریپ» یک استارتاپ مطمئن در زمینه رزرو آنلاین اقامتگاه‌های مردمی است و میزبانِ دو هزار کاربری است که روزانه از این وبسایت بازدید می کنند. کاربرانی که در سفر هستند یا قصد سفر دارند و در پی یک اقامتگاه مناسب برای خود و همسفرانشان هستند . در این وبسایت می‌توانید بیش از 3 هزار اقامتگاه را در بیش از 100 شهر کشور مشاهده و به آسانی رزرو نمایید.

درِ اقامتگاه‌های مردمی، به روی مسافرین باز است

اقامتگاه‌های مردمی، در واقع متعلق به هموطنان ما و شما در سراسر ایران هستند. افرادی که مالک سوئیت، ویلا، آپارتمان مبله، خانه روزانه، کلبه جنگلی و... هستند، مشخصات و تصاویر اقامتگاه خود را در وبسایت لیدوماتریپ ثبت می‌کنند. مسافران نیز پس از مشاهده و مقایسه این اقامتگاه‌ها، یکی از آنها را طبق سلیقه و بودجه مورد نظر خود انتخاب و به صورت آنلاین رزرو می‌کنند. بنابراین اجاره آپارتمان مبله در کیش و هر نقطه دیگری از کشور، در کوتاه‌ترین زمان و در تاریخ مورد نظر ممکن خواهد بود.

وبسایت لیدوماتریپ، این بستر امن و مطمئن را برای مسافرین و مالکان فراهم کرده است تا سفر هیچ مسافری به خاطر پیدا نکردن اقامتگاه با هزینه و امکانات مناسب، به کامش تلخ نشود و مالکان اقامتگاه‌های مختلف در سراسر ایران نیز بتوانند از این راه روزی حلال کسب کنند.

سکونت در اقامتگاهی با امکانات بالا و مقرون به صرفه حق شماست

  • برخی از مسافرین به دنبال اقامتگاه‌های لوکس هستند و در نهایت آسایش و امکانات بالا، بیشتر از قیمت برایشان مهم است. برخی نیز ترجیح می‌دهند پول کمتری بابت اقامتگاه بپردازند. لیدوماتریپ انواع واحدهای لوکس و ارزان، از شمال تا جنوب و از اجاره ویلا در محمودآباد تا سوئیت ساحلی در قشم و.... را با متنوع‌ترین قیمت‌ها و امکانات در اختیار مسافرین قرار می‌دهد.
  • در لیدوماتریپ یافتن یک خانه با ظرفیت 15 نفر و حتی بیشتر امکان پذیر و هزینه اقامت در آن نسبت به هتل‌ها ارزان‌تر است. در هتل‌ها محدودیت زیادی برای تعداد نفرات وجود دارد و طبیعتاً به دنبال آن هزینه اقامت نیز بالا می‌رود.
  • لیدوماتریپ برای شما امکان آشپزی فراهم می‌کند! در هتل‌ها و مسافرخانه‌ها شما نمی‌توانید آشپزی کنید، مجبور خواهید بود از بیرون غذا سفارش دهید و این مسئله هزینه‌های زیادی را به شما تحمیل خواهد کرد. اما در اقامتگاه‌های مردمی، آشپزخانه در اختیار شماست و حتی در بعضی از اقامتگاه‌های بوم گردی میزبان برای شما آشپزی می‌کند J.
  • آشنایی با فرهنگ محلی‌ها از مزیت‌های رزرو اقامتگاه‌های مردمی و بوم گردی در لیدوماتریپ است. بیشتر میزبان‌ها خوش برخورد و مهمان نواز هستند و اسکان در خانه آنها باعث می‌شود با سبک زندگی اشان بیشتر آشنا شوید. همچنین هیچ کسی مانند محلی‌ها نمی‌تواند شما را در پیدا کردن جاذبه‌های گردشگری بکر، رستوران‌های خوب، و... راهنمایی کند و آنها را به عنوان یک تور لیدر واقعی در کنار خود خواهید داشت.

لیدوماتریپ، سقفی امن و مطمئن برای گردشگران

در عصری که همه چیز در حال مدرنیزه شدن است، وجود سامانه‌ای که بتواند خدمات آنلاین به مسافرین ارائه کند، یک موهبت است. مسافری که خسته‌ی راه است به دنبال سقفی امن و راحت می‌گردد و لیدوماتریپ این سقف امن را برای آنها فراهم می‌کند.

این وبسایت تمام مجوزهای لازم از جمله نماد اعتماد الکترونیک را دارد. نماد اعتماد الکترونیک از طرف وزارت صنعت و معدن به کسب و کارهای آنلاینی اعطا می‌شود که درگاه امنی برای پرداخت دارند. لیدوما با ارائه انواع مختلفی از اقامتگاه‌ها در سراسر کشور، نیاز بسیاری از مسافرین را رفع کرده است و هم اکنون با اجاره سوئیت در مشهد، تهران، اصفهان و بیش از 100 شهر ایران یکی از سایت‌های برتر در زمینه رزرواسیون آنلاین اقامتگاه است.

فرآیند رزرو در این وبسایت برای کاربران، آسان سازی شده است و رزرو از طریق گوشی هوشمند و یا رایانه انجام می ‌پذیرد. کافی است با یک جستجوی ساده نوع شهر، نوع اقامتگاه، محدوده قیمت، نوع امکانات و... را تعیین کنید تا اقامتگاه های مربوطه را نمایش دهد.

پشتیبانان 24 ساعتۀ لیدوما نیز به صورت تمام وقت در محل کار حضور دارند و کاربران را در فرآیند رزرو راهنمایی می‌کنند، اقامتگاه‌های پر طرفدار را به آنها معرفی می‌کنند و پاسخگوی سؤالات مسافران در تمام زمینه ‌های مربوط به اسکان هستند.

برای آشنایی بیشتر با خدمات لیدوماتریپ و رزرو اقامتگاه در هر جایی از ایران به آدرس اینترنتی لیدوماتریپ دات کام مراجعه فرمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی