ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

طراحی فروشگاه اینترنتی بدون نیاز به دانش فنی

در سال جدید طبق آمار شرکت ارتباطات زیر ساخت ضریب نفوذ اینترنت به بیش از 75 درصد خواهد رسید و این به این معنی هست که مردم بیش از پیش با اینترنت درگیر خواهند بود. ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۰ دی ۱۳۹۸ | ۱۸:۱۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در سال جدید طبق آمار شرکت ارتباطات زیر ساخت ضریب نفوذ اینترنت به بیش از 75 درصد خواهد رسید و این به این معنی هست که مردم بیش از پیش با اینترنت درگیر خواهند بود.

در این بین و با توجه به صنعتی شدن شهرها هر روز بر تعداد افرادی که به صورت اینترنتی خریدهای خود را انجام میدهند روز به روز افزایش پیدا میکند و لزوم طراحی فروشگاه اینترنتی برای صاحبان مشاغل بیش از پیش دارای اهمیت می‌شود.

بهترین راه طراحی فروشگاه اینترنتی با فروشگاه‌سازها

با پیشرفت تکنولوژی‌های ابری و ارتقا سیستم های برنامه نویسی سیستم های فروشگاه‌ساز ایجاد شده‌اند که با ساده سازی فرآیند ایجاد یک فروشگاه اینترنتی راه را برای صاحبان کسب و کارها ساده کرده است.

ساخت فروشگاه اینترنتی با شاپفا

سیستم های فروشگاه ساز با بهره‌گیری از روش های ابری توانسته اند سیستمی را در اختیار شما قرار دهند که شما بتوانید تنها در عرض چند دقیقه یک فروشگاه اینترنتی کامل را داشته باشید و به راحتی بتوانید از امکاناتی که در پنل مدیریت فروشگاه ساز قرار گرفته به مدیریت سفارشات و تولید محتوا برای محصولات خود بپردازید. فروشگاه ساز شاپفا، قدیمی ترین و قدرتمند‌ترین سیستم کاملا ایرانی است.

مزیت های یک سیستم فروشگاه ساز حرفه ای

1- هزینه های بسیار مقرون به صرفه

یکی از مشکلات بزرگ زمانی که شما بخواهید به صورت سنتی سفارش طراحی فروشگاه اینترنتی بدهید این است که هزینه های بسیاز بالایی به شما تحمیل میشود که برای بسیاری از کسب و کار ها توجیه اقتصادی ندارد.

سیستم های فروشگاه ساز با استفاده از تکنولوژی های جدید توانسته اند فرآیند ساخت سایت را برای شما به شدت ارزان و مقرون به صرفه کنند. این یکی از بزگرترین مزیت های استفاده از یک سیستم فروشگاه‌ساز می باشد.

هزینه طراحی فروشگاه اینترنتی

2- ایجاد یک فروشگاه با صرف کمترین زمان

موضوع دومی که بسیار اهمیت دارد زمان طراحی سایت فروشگاهی است که در روش های قدیمی چندین ماه زمان لازم بود تا شما نسخه اولیه فروشگاه خود را دریافت کنید. اما امروزه با استفاده از فروشگاه‌سازها میتوانید فروشگاه خود را در عرض تنها چند دقیقه تحویل بگیرید فروشگاهی پرسرعت و با ضریب امنیت بسیار بالا.

3- به روزرسانی منظم قابلیت های نرم افزاری

یکی دیگر از ویژگی های کلیدی فروشگاه ساز ها به روز شدن نرم افزار و امکانات فروشگاه شما هست که به صورت تمام وقت درحال انجام هست. در این روش شما دیگر نگرانی از بهبود عملکرد سایتتان ندارید و سایت شما به صورت مداوم توسط تیم پشتیبانی فروشگاه ساز به روز می‌شود.

از مزیت های این بروزرسانی های می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افزایش سرعت سایت
  • بهبود عملکرد سایت برای موتور های جستجو SEO
  • اضافه شدن امکانات جدید

4- یکپارچه بودن سیستم

زمانی که شما برای ساخت سایت از cms  های رایگان نظیر وردپرس و پرستاشاپ استفاده میکنید مشکلی که پیش روی شما هست این است که شما برای اضافه کردن یک امکان جدید ناچار هستید از ماژول های جدید استفاده کنید، در اکثر موارد این روش باعث بروز مشکلاتی از قبیل بهم ریختگی ظاهر سایت و کندی بیش از حد در سرعت سایت می شود.

این مشکل در فروشگاه‌ساز‌ها ازبین رفته چراکه شما از خدمات یک پارچه استفاده می‌کنید و به این ترتیب هیچگاه مشکل‌هایی نظیری ناهماهنگی ماژول‌های مختلف را نخواهید داشت.

نمونه کارهای طراحی فروشگاه اینترنتی

یکی از روش هایی که بتوانید در بین فروشگاه ساز های مختلف بهترین را انتخاب کنید دیدن و مشاهده نمونه کار هایی هست که قبلا توسط این سیستم ها ایجاد شده است. شما با بررسی نمونه کار ها میتوانید به این دست یابید که سیستم مورد نظر تا چه اندازه توانایی گسترش دارد و با بزرگ شدن سایت شما مشکلی برای آن پیش نخواهد آمد.

شما میتوانید در قسمت نمونه کارهای طراحی فروشگاه اینترنتی سایت های طراحی شده با فروشگاه‌ساز شاپفا را مشاهده کنید و به انتخاب نهایی برسید.

نمونه کار طراحی فروشگاه آنلاین

راهنمای انتخاب بهترین فروشگاه ساز ایران

واژه بهترین نباید شما را به اشتباه بیاندازد چون کلمه بهترین با فاکتورهایی زیادی سنجیده میشود. از جمله میزان بودجه شما برای طراحی فروشگاه و نیاز شما از یک سیستم طراحی فروشگاه که هر دو این عوام می تواند یک سیستم را مناسب یا نامنباسب کند برای شما.

در مقاله بهترین فروشگاه ساز چیست؟ در مورد روش های انتخاب بهترین فروشگاه ساز ایران بدونید و مطرح ترین آنها را با هم مقایسه کنید.

نتیجه گیری

حالا که تصمیم گرفتید آینده شغلی و مالی خود را با راه‌اندازی یک فروشگاه آنلاین هموار کنید، پس به دنبال انتخاب بهترین روش ساخت فروشگاه اینترنتی باشید تا با کمترین هزینه بتوانید به نتیجه مطلوب دست یابید.

در بخش کامنت ها می توانید سوالات خود را از ما بپرسید تا کارشناسان ما بهترین روش‌ها را در اختیار شما قرار دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • jim kabir
    jim kabir | ۱۳ دی ۱۳۹۸

    کلا فروشگاه بسته به نوع محصولات و سیاست های بازاریابی اون صنعت باید طراحی بشه

  • kalan
    kalan | ۱۰ دی ۱۳۹۸

    پس از نزدیک به ده سال مدیریت فروشگاه های اینترنتی به من ثابت شده برای یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای فقط باید اون رو از پایه طراحی کرد و از فروشگاه سازهای اماده استفاده نکرد . به جرات میتونم بگم بدترین فروشگاه سازها ووکامرس هستن و البته شاپیفای خیلی بهتر از ووکامرس هست اما هیچی جای فروشگاه از پایه برنامه نویسی شده رو نمیگیره

مطالب پیشنهادی