ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

راه سرمایه‌گذاری درست و اساسی برای رسیدن به سود چیست؟

سرمایه‌گذاری کردن راه و روش دارد. اگر پای حرف‌های افراد موفق و ثروتمند بنشینید، در بیشتر مواقع، داستان کسانی را می‌شنوید که با بودجه و مبلغی اندک شروع کرده‌اند. بحث‌مان، آن ثروتمندانی نیست که از ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۴ دی ۱۳۹۸ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

سرمایه‌گذاری کردن راه و روش دارد. اگر پای حرف‌های افراد موفق و ثروتمند بنشینید، در بیشتر مواقع، داستان کسانی را می‌شنوید که با بودجه و مبلغی اندک شروع کرده‌اند. بحث‌مان، آن ثروتمندانی نیست که از راه‌های میان‌بُر به پول زیاد و کلان رسیده‌اند. بحث بر سر ثروتمندان خودساخته‌ای است که رمز موفقیت‌شان درک شرایط، انتخاب استراتژی‌های درست و در یک کلام، تصمیم‌های مناسب و آگاهانه بوده است. یکی از آگاهانه‌ترین و بهترین تصمیم‌هایی که می‌توانید برای سرمایه‌گذاری بگیرید، ورود به بورس است. بورس از آن روش‌هایی است که اگر همراه با دانش و تجربه به مسیر سرمایه‌گذاری در آن وارد شوید، سودی بسیار بیشتر از سپرده‌گذاری در بانک و خطری بسیار کمتر از خرید ارز، طلا و ملک برای‌تان به همراه دارد. اما همان‌طور که گفته شد، حضور در بورس باید اصولی و با یادگیری و دانش باشد.

چرا بورس؟ چرا کسب آموزش و تجربه؟

با سرمایه نه چندان زیاد، می‌توانید یک شرکت راه بیاندازید؟ امکان اینکه در تصمیم‌گیری‌های یک کسب و کار پرسود سهیم باشید، وجود دارد؟ قطعا خیر. با سپرده‌گذاری در بانک و دریافت سود سالانه‌ای که نهایتا و در بهترین شرایط ۲۰ درصد است به ثروت و سود قابل‌ملاحظه‌ای خواهید رسید؟‌ باز هم جواب منفی است. اما ابتدا باید بدانید بورس چیست و برای ورود به بازار بورس به شما کمک می‌کند تا هم امکان سرمایه‌گذاری و خرید سهام شرکت‌های موفق و سودآور را داشته باشید و هم به اندازه سهمی که دارید، امکان حضور در جلسات و تصمیم‌گیری‌های شرکت مذکور برای‌تان میسر شود. ضمن اینکه اگر دقت و هوش‌تان را به کار بگیرید، به سودی بسیار بیشتر از سود سپرده‌ بانک‌ها دست پیدا خواهید کرد. در واقع، بورس یک امکان و فرصت فوق‌العاده برای کسانی است که می‌خواهند فعالیت‌های اقتصادی خود را رنگ و بویی تازه ببخشند و با سرمایه گذاری در بورس به موفقیت‌های بزرگ برسند.

مزایای حضور و سرمایه‌گذاری در بورس زیاد است. مثلا علاوه بر اینکه می‌توانید به اندازه سرمایه‌تان، سهام شرکت‌های بزرگ و سودآور را خریداری کنید و به عضوی از مجموعه‌شان بدل شوید، قانونی بودن فعالیت‌ها هم نکته مثبت دیگری است که نباید از نگاه‌تان جا بماند. فعالیت‌های بازار بورس، قانونی و زیر نظر سازمان بورس و اوراق بهادار است. به همین خاطر، نمی‌توان نگران کلاه‌برداری‌ها، بی‌نظمی‌های بازارهای غیرقانونی سرمایه و مواردی از این دست بود.

با حضور در این بازار، کسب آمادگی برای رویارویی با معاملات مختلف و به کارگیری دانش خود در خرید بهترین سهام در بهترین زمان‌ها، موفقیت‌های مالی و اقتصادی از شما دور نخواهد بود. یادگیری اصطلاحات و مفاهیم آن مانند عرضه اولیه، شاخص بورس و ... می‌تواند شما را وارد یک دنیای متنوع از سرمایه‌گذاری کند. اما بورس را باید از کجا یاد گرفت؟

نکته بورسی مهم دیگر، این است که هر فرد با هر میزان از سرمایه یعنی حتی با رقمی در حوالی چند صد هزار تومان هم می‌تواند وارد بورس شود. یعنی راه آموزش بورس برای همه باز است و اگر قواعد بازی را خوب یاد بگیرید، همان مبلغ اندک هم می‌تواند سکوی پرتابی بلند به سمت ثروت و موفقیت باشد. اما چطور باید این قواعد بازی را یاد گرفت؟

خانه سرمایه؛ بی‌اغراق، راه موفقیت در بورس است

خانه سرمایه از آن مجموعه‌های آموزشی موفقی است که دانش و تجربه را به هم گره می‌زند. پیوند این دو مقوله با بهره‌گیری از اساتید خبره‌ای مقدور شده است که سالیان سال، اقتصاد و بازارهای آن را تحلیل کرده‌اند، در سرمایه‌گذاری‌ها مشارکت داشته‌اند و می‌توانند با تلفیق دانش عملی و علم تئوریک خود به دیگران هم پیچ و خم‌های مسیر حرکت در بورس را آموزش بدهند. علی صابریان، مدیریت موسسه خانه سرمایه در حدود یک دهه، تلاش خود را به کار گرفته است تا فرصت‌هایی واقعی برای یادگیری بورس در اختیار علاقه‌مندان به آن قرار دهد.

این موسسه با درک نیاز مخاطبان به انواع شکل‌ها و شیوه‌های آموزشی، در دو قالب دوره عادی (حضوری) و دوره نوین (غیرحضوری) به دوستداران یادگیری بورس، آموزش‌های لازم را ارائه می‌کند. هر یک از این دو دوره تاکنون، مخاطبان بسیار زیادی داشته‌اند. بدیهی است که برخی از آموزش‌های حضوری استقبال می‌کنند و برخی دیگر به دلیل مشکلات متعددی که در مسیر یادگیری‌شان وجود دارد، ترجیح می‌دهند تا محتوای آموزشی لازم برای ورود و سرمایه گذاری در بورس را به شکل غیرحضوری و از طریق وبسایت آموزشی پیگیری کنند.

هر دو روش، در مسیر خود موفق بوده‌اند و گواه این ادعا، بالغ بر ۱۴۰۰ فارغ‌التحصیل خانه سرمایه است که اگر پای حرف‌های‌شان بنیشینید از موفقیت‌های بی‌شمار خود برای‌تان می‌گویند. بسیاری با سرمایه‌های اندک به سودهایی قابل توجه دست یافته‌اند و توانسته‌اند زندگی مالی‌شان را از این رو به آن رو کنند.

چرا خانه سرمایه؛ مزیت رقابتی خاصی در کار است؟

از محتوای آموزشی کاربردی و غنی به کارگرفته شده در مجموعه خانه سرمایه که بگذریم، امکاناتی که در سایه حضور اساتید خبره این آموزشگاه به دانش‌جویان ارائه می‌شود هم دلیل دیگری است که می‌تواند خانه سرمایه را به گزینه‌ای عالی برای یادگیری بورس بدل کند. این موسسه، تنها پایگاه آموزشی بورس است که با همکاری با سازمان فنی و حرفه‌ای، امکان معرفی دانش‌آموختگانش به این سازمان را برای شرکت در آزمون آمادگی برای حضور در بورس در اختیار دارد. دانش‌آموختگان خانه سرمایه بعد از اتمام دوره‌های آموزش بورس خانه سرمایه می‌توانند با معرفی موسسه به سازمان فنی و حرفه‌ای، در آزمونی شرکت کنند که از اعتباری بین‌المللی برخوردار است. پس اگر قصد فعالیت داخلی یا خارجی در بازار بورس داشته باشید، این مدرک می‌تواند مهر تأییدی برای حضورتان در بازار باشد و امکان رشد و موفقیت‌تان را تسریع نماید.

در آخر

شرکت در دوره عادی و نوین مجموعه آموزشی خانه سرمایه به شما کمک می‌کند تا قدم‌هایی محکم و صحیح در بازار بورس بردارید. گواه موفقیت‌های این دوره‌ها، فارغ‌التحصیلانی است که نتایجی مثبت گرفته‌اند و می‌توانند به عنوان الگویی مناسب، چشم‌انداز موفقیت را برای‌تان ترسیم کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • نپستر
    نپستر | ۱۴ دی ۱۳۹۸

    روز بدیه واسه تبلیغ بورس!

مطالب پیشنهادی