ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خریدی به‌صرفه در جشنواره‌های خریدِ مراکز خرید مالزی
رپورتاژ آگهی

جشنواره‌های خرید کیش، مالزی و دبی؛ فرصتی برای خریدی مقرون‌به‌صرفه

یکی از تفریحات محبوبِ گردشگران در سال‌های اخیر، شرکت در فستیوال‌های خرید شهرها و کشورهای توریستی و خرید از برندهای معتبر جهانی با قیمت مناسب شده است. هر سال در بعضی از شهرهایی که از ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۵ دی ۱۳۹۸ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

یکی از تفریحات محبوبِ گردشگران در سال‌های اخیر، شرکت در فستیوال‌های خرید شهرها و کشورهای توریستی و خرید از برندهای معتبر جهانی با قیمت مناسب شده است. هر سال در بعضی از شهرهایی که از لحاظ توریستی اهمیت ویژه‌ای دارند، جشنواره‌های خرید برگزار می‌شود و فروشگاه‌ها اجناس‌شان را با تخفیف بسیار زیاد به فروش می‌رسانند. این یکی از ویژگی‌هایی‌ست که باعث می‌شود مراجعه گردشگران به این شهرها افزایش پیدا کند و در ایام جشنواره، غوغایی در خیابان‌ها و مراکز خریدشان برپا شود.

در سفرهای داخلی کیش، و در سفرهای خارجی دبی و مالزی، از مقاصدی هستند که برای خرید، در بین ایرانی‌ها محبوبیت زیادی دارند. در فصل‌های خاصی از سال، جشنواره‌های خرید مفصلی در دو شهر کیش و دبی و کشور مالزی برگزار می‌شود و در این زمان‌ها، سفر به این مقاصد افزایش چشم‌گیری پیدا می‌کند. برای خریدی مفصل و البته به‌صرفه، این جشنواره‌ها را از دست ندهید. مراکز خرید کیش، دبی و مالزی را بشناسید تا در جشنواره‌های فروش‌شان بتوانید خریدی مطمئن داشته باشید.

مراکز خرید کیش، خریدی به‌صرفه در زمان کاهش قیمت‌ها

مراکز خرید کیش

برای رفتن به کیش کافی‌ست وقت کافی و البته جیبی پر از پول داشته باشید. خرید و تفریح دو تکه پازلی‌ست که سفر کیش را شکل می‌دهد و از مهم‌ترین جذابیت‌های سفر به این جزیره گرم و دل‌پذیر است. جشنواره خرید کیش که معمولا در تابستان برگزار می‌شود، فرصتی را برای مسافران فراهم می‌کند تا اجناس مورد نیازشان را با قیمتی بسیار پایین‌تر بخرند. لاریسا مال کیش، مرکز خرید دامون، بازار بزرگ پردیس ۱ و ۲ کیش و بازار سارینا ۱ و ۲ کیش، از جمله مراکز خرید بزرگ و پرطرفدار در کیش هستند که برای خرید در تمام فصل‌ها به خصوص فصل‌های حراج، بسیار شلوغ می‌شوند.

قبل از سفر به کیش، درسفرزون اطلاعات کاملی درباره آدرس، ساعت کار، ویژگی‌ها و فروشگاه‌های مراکز خرید کیش کسب کنید.

مراکز خرید دبی، خریدی با قیمت مناسب از برندهای لاکچری

دبی، شهر برندهای جهانی

دبی جزء شهرهای پر رفت و آمد بین گردشگران ایرانی‌ست. این شهر امکانِ خرید و تفریحی لاکچری‌ را به گردشگران می‌دهد که به‌نوبه خود، تجربه‌ای متمایز و جدید است. شاید نشود در زمان‌های عادی از فروشگاه‌‌های مراکز خرید این شهر مدرن به راحتی خرید کرد، اما جشنواره‌های خرید و حراجی‌های بزرگ شهر، فرصتی را فراهم می‌کنند تا دست خالی از سفر بازنگردید. زمان حراجی و جشنواره خرید دبی معمولا از دی تا بهمن است. در این زمان شما می‌توانید از مراکز خرید دبی اجناس مورد نیازتان را با قیمتی بسیار پایین‌تر خریداری کنید.

اوت لت مال دبی، اوت لت ویلج، مرکز خرید ابن بطوطه، سیتی سنتر دیره، مال امارات و مرکز خرید مارینامال از بهترین و معروف‌ترین مراکز خرید دبی هستند که فروشگاه‌های بزرگ و کاملی دارند. خرید در این فروشگاه‌ها، حس خوب خرید را در شما زنده می‌کند.

مراکز خرید مالزی، خرید در یکی از توریستی‌ترین کشورهای آسیا

خریدی به‌صرفه در جشنواره‌های خریدِ مراکز خرید مالزی

یکی از کشورهای پرطرفدار در بین ایرانی‌ها برای گردشگری و تفریح، مالزی‌ست. این کشور زیبا در دل خود مراکز خرید بسیاری نیز دارد که به نسبت دیگر کشورهای خارجی، برای خرید اجناس ارزان‌تر و به‌صرفه‌تری دارند. بسیاری از معروف‌ترین مراکز خرید مالزی در مرکز این کشور، شهر کوالالامپور قرار دارد. البته در دیگر شهرهای مالزی نیز می‌توان مراکز خریدی باکیفیت پیدا کرد.

مرکز خرید پاویلیون، مرکز خرید میدولی مگامال، مرکز خرید سوریا کی ال سی سی، مرکز خرید آلاماندا، مرکز خرید ایکیا کوالالامپور و مرکز خرید سنترال مارکت از بهترین مراکز خرید کشور مالزی‌ست که در فصل‌های حراجی و جشنواره خرید که حدودا از اردیبهشت تا مرداد برگزار می‌شود، می‌توانید خریدی مفصل از فروشگاه‌هایش داشته باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی