ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

تعمیرات آنلاین ، کارآمدترین روش تعمیرات موبایل

امروزه آنقدر به گوشی‌های تلفن همراه وابسته هستیم که شبیه به عضوی از بدن ما شده است و وقتی که گوشی تلفن همراه ما خراب شود ، انگار بخشی از وجود ما از کار افتاده ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۱ دی ۱۳۹۸ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

امروزه آنقدر به گوشی‌های تلفن همراه وابسته هستیم که شبیه به عضوی از بدن ما شده است و وقتی که گوشی تلفن همراه ما خراب شود ، انگار بخشی از وجود ما از کار افتاده و بسیار از کارهای ما ناتمام می‌ماند! این ناتمامی به همین جا ختم نمی‌شود و احتمالا اگر یک بار موبایل شما خراب شده باشد احتمالا می‌دانید که باید چند روز را صرف درست کردن آن کنید.

از آن جا که اکثر موبایل‌ها از خارج وارد می‌شوند، قطعات موردنیاز برای جایگزینی آن‌ها در کشور به شدت کم است. حتی تعمیرکارانی که با سخت افزار و نرم افزار آن‌ها آشنایی داشته باشند نیز کم هستند و احتمالا از بین این افراد کسانی که بتوانند پا را فراتر گذاشته و تخصص حل مشکلات آن‌ها را داشته باشند کمیاب‌تر نیز هستند.

تمامی این موارد را نیز باید به مشکلات تردد در کلان‌شهر تهران با بیشتر از ده میلیون جمعیت اضافه کرد. حالا اگر روزی که تلفن همراه شما خراب می‌شود، یکی از روزهای پرترافیک این شهر بزرگ باشد احتمالا باید تعداد روزهایی که باید بدون گوشی سپری کنید را چند برابر هم کنید. اما چاره کار چیست؟ در این مطلب با ما همراه باشید تا راه جدیدی را به شما معرفی کنیم که این مسئله را حل کند.

تعمیرات موبایل

تعمیرگاه‌های موبایل بسیار زیادی در سراسر ایران وجود دارند که شبانه روز در حال انجام خدمات به مشتریان هستند اما هر کدام سطح متفاوتی در ارائه خدمات دارند. برخی از آن‌ها فقط از عهده تعویض چند قطعه ساده و حل چند مشکل روتین برمی‌آیند. اکثریت تعمیرگاه‌های موبایل را همین دسته تشخیص می‌دهند. اما تعداد بسیار کمی از تعمیرگاه‌های موبایل نیز وجود دارند که از تخصص تعمیرکار ماهری بهره می‌برند. این تعمیرکارها می‌توانند در چند دقیقه کل قطعات یک گوشی تلفن را باز یا بسته کنند و طیف وسیعی از مشکلات را در کسری از ثانیه حل کنند.

مسلما تعداد این تعمیرکارها زیاد نیستند و فقط با مراکز معتبری کار می‌کنند که حجم زیادی از کار را به واسطه اعتبار خود بپذیرند. مسئله واضح دیگری که وجود دارد این است که تعداد این مراکز نیز بسیار کم هستند. و مشکل اساسی‌تری که پیش روی متقاضیان تعمیرات موبایل وجود دارد این است که این مراکز معمولا در نقاط پرتردد و یا مرکز شهر هستند. مراکز شهرها اگر چه ممکن است فاصله کمتری نسبت به سایر نقاط شهر داشته باشند اما در شهر پرترافیکی مثل تهران که بارش برف یا باران باعث کندی و بسته‌شدن راه‌های ارتباطی به مرکز شهر می‌شود، دسترسی به این نقاط کار چندان راحتی نیست و احتمالا وقتی زمان زیادی را پشت چراغ قرمز برای رسیدن به این مراکز تهیه تلف می‌کنید، با خود خواهید گفت که کاش راه بهتری برای دسترسی به این مراکز وجود داشت.

تعمیرات موبایل

خبر خوب این است که این راه وجود دارد و فقط مراکز معتبر توانایی انجام آن را دارند. این راه حل، استفاده از خدمات تعمیرات غیرحضوری موبایل سلام  است. با مراجعه به وبسایت این مرکز می‌توانید در 24 ساعت شبانه روز، درخواست تعمیر موبایل خود را ثبت کنید و پس از بررسی، دستگاه معیوب شما را از درب منزل تحویل می‌گیرند و پس از تعمیر دوباره آن را به شما برمی‌گردانند. دیگر نیاز نیست که ساعت زیادی را پشت چراغ قرمز و ترافیک سپری کنید و به فکر ساختن یک راه جدید برای جلوگیری از اتلاف وقت باشید!

 نحوه ثبت درخواست تعمیر موبایل

اما نحوه ثبت درخواست تعمیر موبایل این طور است که ابتدا باید صفحه ثبت درخواست موبایل همراه را باز کنید. این ثبت درخواست 9 مرحله بسیار ساده دارد و در صورتی که راهنمایی‌های ذکر شده در این مطلب را قدم به قدم انجام بدهید، درخواست شما ثبت خواهد شد و در کمترین زمان ممکن گوشی شما صحیح و سالم تحویل شما داده خواهد شد.

اولین مرحله این است که نوع دستگاه را انتخاب کنید. این دستگاه‌ها شامل گوشی، تبلت و ساعت هوشمند هستند که ممکن است مدل‌های متفاوتی مانند اپل و سامسونگ باشند (برای گوشی‌های مدل هواوی نیز خدمات تعمیر انجام می‌شود ).

پس از انتخاب دستگاه، به مرحله بعدی می‌روید که باید سری دستگاه موردنظر را انتخاب کنید. سامانه به شکل هوشمند طبق انتخاب دستگاه شما، لیست سری‌های مختلف دستگاه را به شما ارائه می‌کند. بعد از این که سری موردنظر را انتخاب کردید، مدل دقیق دستگاه را باید انتخاب کنید.

مرحله چهارم انتخاب رنگ موردنظر است. در صورتی که رنگ را نیز انتخاب کنید، به اصلی‌ترین مرحله یعنی انتخاب ایراد مورد نظر خواهید رسید. لیستی از مشکلات مختلف برای شما در این مرحله ارائه شده است. مثلا ایرادات بلوتوث، مشکلات مربوط به باتری، شکستی صفحه نمایش، سوختن برد، خرابی دوربین‌های جلو و عقب، آب خوردگی و مشکلات مربوط به میکروفون و دکمه‌ها فقط برخی از مشکلاتی هستند که به طور دقیق در این لیست ذکر شده‌اند. اگر هم مشکل گوشی خود را نمی‌دانید، چنین گزینه‌ای نیز برای شما وجود دارد که با ثبت آن، به متخصصان اعلام می‌کنید که نمی‌دانید مشکل دستگاه شما چیست.

در این مرحله سامانه برای شما برآورد هزینه انجام می‌دهد. طبیعی است که نوع دستگاه، مدل، سری و میزان خرابی تاثیرات متفاوتی روی قیمت تعمیر خواهند گذاشت. در صورتی که در مرحله قبل گزینه "نمی‌دانم" را انتخاب کرده باشید، برآورد هزینه پس از بررسی دستگاه مشخص خواهد شد و از این مرحله می‌توانید عبور کنید. پس از این که از پرداخت مطمئن شدید می‌توانید گزینه ثبت درخواست را بزنید. در مرحله بعد آدرس و محل سکونت را باید وارد کنید. لیستی از تمام مناطق تهران در این مرحله در اختیار شما قرار می‌گیرد که کافی است با یک کلید آن را انتخاب کنید. خدمات سلام موبایل فعلا فقط در شهر تهران انجام می‌شوند.

وقتی که اطلاعات را نیز وارد کردید، کارکنان این مجموعه از درب منزل گوشی موردنظر شما را دریافت می‌کنند و پس از تحویل آن را به شما در همان آدرس ذکر شده تحویل خواهند داد.

سخن پایانی

هر چیزی سختی خودش را دارد اما تعمیرات موبایل را می‌توان آسان‌تر نیز کرد. در این مطلب نگاهی به روش تعمیر غیرحضوری موبایل انداختیم و دیدیم که چه مزیت‌های فراوانی دارد. مرکز موبایل سلام ، با ارائه راهکار تعمیرات غیرحضوری موبایل، قدمی برای کم‌کردن مشکلات مربوط به این مسئله برداشته است و به راحتی می‌توانید از مزایای این روش بهره‌مند شوید. فقط کافی است که به این مرکز اعتماد کنید تا پاسخ اعتماد شما را با کیفیت خدمات خود بدهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Reza Dark
    Reza Dark | ۲۱ دی ۱۳۹۸

    کاش اصفهان هم بیاد

مطالب پیشنهادی