ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

مزایای خرید لباس زنانه از طریق سایت خرید و فروش یونید

خرید لباس یکی از اصلی ترین دغدغه های امروزه ما شده، به طوری که علاوه بر بازدید از مراکز خرید، کلی سایت های خرید آنلاین لباس و پوشاک را زیر و رو می کنیم تا ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۱ دی ۱۳۹۸ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

خرید لباس یکی از اصلی ترین دغدغه های امروزه ما شده، به طوری که علاوه بر بازدید از مراکز خرید، کلی سایت های خرید آنلاین لباس و پوشاک را زیر و رو می کنیم تا لباس مورد نظر خود را پیدا کنیم. وب سایت ها و اپلیکشین هایی نظیر یونید، فضایی ایجاد کرده اند تا از طریق آن کاربران بتوانند انواع لباس زنانه و انواع اکسسوری های زنانه را به فروش برساند.

امروزه با وجود مراکز خرید بی شمار و فروشگاه های اینترنتی، همچنان انتخاب و خرید لباس با چالش هایی همراه است. تنوع در طرح و رنگ های مختلف از یک سو و هزینه های سرسام آور پوشاک باعث شده تا آن طور که باید و شاید خرید لباس ساده نباشد.

پوشاک مساله ای است که از دیرباز با بشر بوده است. در ابتدا از پوشاک صرفا جهت پوششی برای انسان در برابر عوامل محیطی مانند سرما، گرما، جلوگیری از نیش حیوانات و ... استفاده می شده اما رفته رفته پوشاک به یک مساله فرهنگی تبدیل شده و هر نوع لباس نماینده یک قوم و فرهنگ است.

از زمانی که رشته های مدشناسی، طراحی لباس و ... به صورت دروس دانشگاهی ارائه شد، دیگر لباس وسیله ای برای جلوگیری از پوست در برابر عوامل محیطی نیست و در واقع پوششی است که بیانگر سبک تفکر و اندیشه هر آدمی است.

پوشاک و لباس مسیر پر فراز و نشیبی از ابتدا تاکنون طی کرده است. تا اوایل قرن بیستم در تولید و طراحی لباس زنانه از پارچه های ضخیم و بلند و پفی استفاده می شده که شرایط نا آرام کشورها و جنگ در آن زمان باعث شد تا استفاده از این دست لباس ها به جز در مراسم ها، به کلی از بین برود. شرایط جهان، به خصوص در جنگ های جهانی باعث شد تا خانم ها نیز همانند آقایان از شلوار به جای دامن استفاده کنند. امروزه نیز کمتر بانویی را می بینیم که از لباس های پفی در لباس های روزانه خود استفاده کند.

امروزه دیگر لباس های زنانه محدود به پیراهن و یا لباس هایی با تم مذهبی نیست. تنوع لباس های زنانه نسبت به لباس های مردانه بسیار بیشتر است و تقریبا بسیاری از خانم ها در هر مراسمی، دغدغه چه لباسی بپوشیم را دارند. برعکس لباس های مردانه که بسیار محدود هستند، خانم ها آپشن های بی شماری در نوع لباس خود دارند.

لباس های زنانه دسته بندی های مختلفی دارند که از هر کدام در یک موقعیت استفاده می شود. برای مثال لباس های شب تنها در مراسم ها و مهمانی های بسیار رسمی استفاده می شود. لباس هایی مانند شومیز، دامن و ... در مهمانی های رسمی و غیر رسمی کاربرد دارد. بولیز، شلوار، مانتو و روسری نیز از آن دست لباس هایی هستند که در بیرون از منزل و یا سر کار می توان از آن ها استفاده کرد. همچنین از یونیفرم های رسمی هم در برخی محیط های کاری نیز استفاده می شود. استفاده از تی شرت و شلوارک و ... نیز لباس منزل خانم ها است.

البته خرید و فروش آنلاین پوشاک، رقابت در صفحات اجتماعی جهت فروش پوشاک، وجود انواع حراج ها مانند حراج جمعه سیاه، حراج های فصلی و ... تا حدودی توانسته اند بار مالی خرید لباس را کاهش دهند.

اپلیکیشن یونید نیز به دنبال آن است تا ضمن برآورده کردن خواسته خریداران، نیم نگاهی هم نیز به فروشندگان پوشاک داشته باشد. یونید فضایی را ایجاد کرده تا فروشندگان بتوانند با استفاده از آن محصولات خود را سریع تر به فروش برسانند.

امکان تبادل اطلاعات در خصوص کالایی خاص، بررسی کیفیت و قیمت کالا و خدمات فروشندگان، همگی از امکاناتی است که در یونید می توانید از آن استفاده کنید.

یونید این فضا به وجود آورده تا خانم ها بتوانند جدیدترین لباس های زنانه و لباس های زیر زنانه، یونیفرم های اداری، لباس مجلسی، لباس شب و ... را از هر برندی و در طرح ها و رنگ های مختلف، مشاهده کنند و در صورت تمایل آن ها را خریداری کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی